X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Video chat på PC med EyeToy


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 07/05-04 12:32 
OK, nu har jeg også fået mit PS2 EyeToy kamera op at køre på min PC. Super!

Hvis jeg gerne vil video chatte med en anden person, der også har en PC og et webcam, hvilet program er det så bedst/lettest at bruge?

Programmet må gerne være meget lille, simpelt, gratis og no-nonsense-agtigt. Hvad bruger du selv?

Klik her, hvis du også vil bruge dit EyeToy kamera på din PC
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
DommergaardDommergaardSkrevet 07/05-04 12:36 
MSN Messenger...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 07/05-04 13:25 
Findes der andre alternativer? (videochat only programmer)
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altid hadet Messenger... :-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
John DoeJohn DoeSkrevet 07/05-04 13:38 
Eyeball Chat

Eyeball Chat
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 07/05-04 13:42 
Yahoo Messenger er den bedste når det kommer til webcam. Man kan tænde det, og så kan folk bare klikke sig ind på det, dvs man kan vise det til flere af gangen. Eyeball chat kan man kun vise til én person ad gangen, med mindre det er blevet updatet siden sidst jeg prøvede det.
SumezSumezSkrevet 07/05-04 14:11, rettet 07/05-04 14:17 
Jeg tror godt flere kan connecte på eyeball, jeg har i hvert fald mit cam kørende videre, når folk mister forbindelsen. Og min version er vist temmelig gammel. Men jeg har aldrig kendt mere end en person ad gangen, der var online på Eyeball. :P

Men jeg foretrækker klart Yahoo's simpelthed og mere overskuelige system. Der har man et seperat webcam-vindue, hvor man kan holde styr på forbindelserne, og så har det den fordel at man kan se hvor meget man lagger. :)

Det er det program jeg har brugt til cam i snart to år, og føj hvor har vi været gennem meget sammen. ;)
Det er altid hyggeligt, hvis man kender en masse der er online på cam samtidig. Yahoo's webcam kan desuden også implementeres på en webside ved hjælp at et stykke simpelt html-kode, der kalder et Java-program fra Yahoo.com.

EDIT igen: Og så lige en sidste ting. MSN suger til meget, men bortset fra filoverførsler, er webcam nok det, det er allerværst til. Hvis det overhovedet virker (den eneste gang jeg har fået forbindelsen til at virke, begyndte det at vise min TV Tuner i stedet), virker det dårligt, og kun med privat foribndelse til én person.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig