X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prince of persia 2


Svar
FourDFourDSkrevet 06/05-04 20:50, rettet 06/05-04 20:55 
Ja, så er der screenshots og lovende intro til alle!
Ta' for jer..
Ser faktisk ret fedt ud. Ser ud som om de har erstattet den orientalske stil, med noget lidt mere råt, men hvem ved? Vi må vel bare vente til en trailer :)

Prinsen af iran returns! (se introen.. Do i smell revenge?)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
DizzyDizzySkrevet 06/05-04 21:04 
fedt ud --- det kan vel diskutreres ;)

se dette link :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
The DaneThe DaneSkrevet 06/05-04 21:09, rettet 06/05-04 21:16 
Synes ikke de har erstattet stilen. Den er bare lidt mere dyster grundet temaet (You will die) :P. Men spørgsmålet er vel så hvilken ændring der vil være iforhold til det første - eks. om de tager tiden ind i billedet igen (hvilket de nok gør med det tema), o.lign.

Men jeg synes nu ikke så meget om de to billeder fra spillet. Det første er specielt slemt.
Forresten sjovt at baggrunden ændre sig fra gang til gang ved hovedmenuen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
FourDFourDSkrevet 06/05-04 21:20, rettet 07/05-04 11:27 
Må se at få klaret PoP: Sands of time 1.. Kan ikke tage mig sammen til lige at terpe de sidste 20% :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SumezSumezSkrevet 06/05-04 22:25, rettet 06/05-04 22:26 
Damn. Der findes nu, hvad, tre forskellige spil med titlen "Prince of Persia 2"?

EDIT: Det spil du linker til er uden tvivl "ret fedt".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig