X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gameboy Nr. 1 og der bliver den!!


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 05/05-04 22:40 
Gameboy er og bliver nr. 1 og PSP , Zodiac, N-gage og div. andre der har tænkt sig at prøve lykker kan bare komme an.

Gameboyen skal nok slå dem alle væk, som den plejer at gøre.

Hvad tror I??
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
3of193of19Skrevet 05/05-04 22:43 
Urg, FLAMEBAIT!
Nå men, personligt kommer PSP til at stå eller falde med batteriets levetid, som jeg tvivler stærkt på bliver særlig høj. Har på fornemmelsen det bliver en ny Nomad.
NaieraNaieraSkrevet 05/05-04 22:44 
Pris!!

De er nok ikke dumme nok, til at lave batteri-levetiden ALT for dårlig.

Jeg er bare bekymret for prisen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CoreCoreSkrevet 05/05-04 22:55 
Jeg tror det er lidt usikkert at dømme PSP'en til undergang allerede, det var jo tilsyneladende let nok for Sony at tvære Nintendo ud, i forbindlese med PS1 Vs. N64, og igen PS2 Vs. Cube...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/05-04 23:13 
Tror også prisen bliver afgørende for, om PSP kan blande sig. Hvis den er høj på releasen, men ikke får så stor succes, bliver den forhåbentlig sat ned senere :)
JesperJesperSkrevet 05/05-04 23:23 
Jeg synes helt sikkert at PSP projektet ser rigtigt spændende ud, og glæder mig da til at se den når den udkommer. Jeg vil nok også mene at prisen bliver den største faktor - den kommer jo nok til at koste en del mere end en GBA SP.... dobbelt? mere?
Zzap!Zzap!Skrevet 05/05-04 23:30 
Jeg fatter ikke hvorfor mange er så optaget af PSPens batterilevetid. Det er jo et genopladeligt batteri, så er der ikke lidt lige meget, så længe levetiden er over 3 timer? Man skal jo ikke bruge ny batterier hver gang den løber tør, og det er vel de færreste der når at spille mere end 3 timer ad gangen, selv på en lang flyrejse.
Born to kill space
3of193of19Skrevet 05/05-04 23:30 
Oh, en anden ting der tænder mig af ang. PSP:
Regionslåste spil :(
SumezSumezSkrevet 06/05-04 02:56 
Det med regionslås kommer ikke til at have indflydelse på maskinens succes. Det er jo ikke os, der er målgruppen. :)
Batteriets levetid kan have indflydelse, men jeg tror at PlayStation-brand'et kan overdøve det problem, hvis det ikke er alt for slemt. Desuden tvivler jeg på at Sony ville begå den brøler.
Jeg tror også mest på at det skal være prisen på den, der evt. kunne blive dens fald. Men det afholdt jo ikke folk fra at købe PS2 og Xbox.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MrCaseMrCaseSkrevet 06/05-04 06:47 
Det jeg tror bliver problemet er, hvilke spil der udkommer til den. Hvis de bare laver Fifa, Timesplitters, WipeOut, så tror jeg ikke det bliver til noget.
Jeg føler at vi fik bevist med N-gage at de klassiske spil-typer ikke holder på en håndholdt. Og mange af de spil der er populære på gameboy er da heller ikke porte af konsol-spil.
Hvis det lykkedes dem at få lavet nogle virkelig gode spil der egner sig til at blive spillet med kun lidt eller ingen lyd, i en bus, i 5-15 minutter ad gangen, så tror jeg det kunne blive til noget.

Og så selvfølgelig batteri og pris og 'feel' og marketing
Have you considered sucking less?
SumezSumezSkrevet 06/05-04 06:57 
Nu tvivler jeg på at Sony vil satse primært på vestlige titler, som dem du nævner. De skal da kabre Nintendo/GBA'ens udviklere, ligesom de gjorde med PSX. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 06/05-04 08:38 
MrCase>
Jeg føler at vi fik bevist med N-gage at de klassiske spil-typer ikke holder på en håndholdt.

Det var nok nærmere Nokias maskine, der ikke fungerede. Det kommer netop til at virke, hvis Sony får lavet mainstream-titlerne, og de fungerer.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 06/05-04 08:56 
PSP'en er da regionsfri...?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Zzap!Zzap!Skrevet 06/05-04 12:19 
Et aspekt ved PSPen, jeg tror kan komme til at have negativ indflydelse på dens popularitet, er dens størrelse. Den er IMO alt for lang, til at den kan være behagelig at rende rundt med i lommen.
Jeg synes også at det er en misset mulighed, at Sony ikke har bygget en mobiltelefon-radio ind i den fra starten af. Det ville helt sikkert have givet den mere umiddelbar appeal, og ville til en vis grad retfærdiggøre andskaffelsen af så dyrt et stykke hardware for mange (altså som en slags trojansk hest).
Born to kill space
NaieraNaieraSkrevet 06/05-04 12:20 
Zzap!>
Den er IMO alt for lang, til at den kan være behagelig at rende rundt med i lommen.

Vi ved da ikke hvordan den ser ud?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-04 12:21, rettet 06/05-04 12:25 
Har sony løftet sløret for det endelige design da?

Naiera var hurtigst.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CanonCanonSkrevet 06/05-04 15:11 
Kommer Zodiac til Europa?
Bah...
MrCaseMrCaseSkrevet 06/05-04 18:42 
Aaarhhh. Jeg ved nu ikke om det vil virke med block-busters som du siger, Naiera. Du har nok ret, men jeg ville da ikke have lyst til at stå og spille metal of honor på en miniskærm i et tog... Det skal da gøres derhjemme med fuld lyd og skærm og stemning...
..but maybe that's just me :)
Have you considered sucking less?
zAcuzAcuSkrevet 06/05-04 18:53 
Er der noget eneligt billed på PSP, egentlig?

-zAcu
psychomantispsychomantisSkrevet 06/05-04 18:53 
MrCase>
Du har nok ret, men jeg ville da ikke have lyst til at stå og spille metal of honor

Er det et eller andet fedt smedjespil?
;-)
NaieraNaieraSkrevet 06/05-04 18:57 
MrCase>
..but maybe that's just me :)

Nu findes der jo også store PSX og PS2-spil, som vil fungere på en bærbar maskine...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Zzap!Zzap!Skrevet 06/05-04 19:00 
Naiera>
Vi ved da ikke hvordan den ser ud?

Nej, men vi har fået målene. Kan ikke lige huske dem, men jeg tegnede den på et stykke ternet papir, og blev overrasket over hvor lang den var.
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 06/05-04 19:34 
Hvis du har et link, så post det lige, jeg kan nemlig ikke finde målene nogle steder, og vil gerne se dem :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 06/05-04 19:36 
Core>
Jeg tror det er lidt usikkert at dømme PSP'en til undergang allerede, det var jo tilsyneladende let nok for Sony at tvære Nintendo ud, i forbindlese med PS1 Vs. N64, og igen PS2 Vs. Cube...

Nu er dette også håndholdt vs. håndholdt!
Home is where the hardware is..
MrCaseMrCaseSkrevet 06/05-04 19:56 
MrCase>
Du har nok ret, men jeg ville da ikke have lyst til at stå og spille metal of honor

psychomantis>
Er det et eller andet fedt smedjespil?
;-)

he he... upsi!

Hvilke spil tænker du på, Naiera? Du har sikkert ret, og jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvilke spil du synes kunne virke og hvorfor (og evt. hvorfor ikke)..
Have you considered sucking less?
CoreCoreSkrevet 06/05-04 20:04, rettet 06/05-04 20:04 
Søgaard>
Nu er dette også håndholdt vs. håndholdt!

Og hvad så ? Hvad ændrer det på ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 06/05-04 20:06 
Sony tværede på ingen måder Nintendo ud ved PS2 vs. Cube. De havde allerede sejren fra starten. Og ting vil ikke heller ikke ændre sig i næste generation, med mindre Nintendo tager sig ordenligt sammen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 06/05-04 21:52 
Core>
Søgaard>
Nu er dette også håndholdt vs. håndholdt!

Og hvad så ? Hvad ændrer det på ?

At SONY ikke "ejer" det håndholdte marked pt.
Home is where the hardware is..
CoreCoreSkrevet 06/05-04 22:06 
Søgaard>
At SONY ikke "ejer" det håndholdte marked pt.

Det er da ligemeget, de ejede heller ikke det stationære marked før N64 & PS1...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 06/05-04 22:07 
Sumez>
Sony tværede på ingen måder Nintendo ud ved PS2 vs. Cube. De havde allerede sejren fra starten.

OK, potato, potáto
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Zzap!Zzap!Skrevet 11/05-04 20:21 
Her er de endelige mål (fra GamingAge): The dimensions are 170mm x 74mm x 23mm with a weight of 260g. PSP features a high-quality TFT LCD that displays full color (16.77 million colors) on a 480 x 272 pixel high-resolution screen.

http://www.gaming-age.com/event/2004/e3/11-23
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig