X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Eksklusivtitler


Svar
jaesjaesSkrevet 06/04-03 15:47, rettet 20/02-05 23:58 
Jeg synes det kunne være rart med en tråd, hvor vi kunne samle de kommende eksklusive titler (PAL), da de ofte er de mest interessante at holde styr på, i og med de differentierer konsollerne. Lad os se bort fra om et spil udkommer på pc - dels regnes pc-spil normalt ikke med i denne sammenhæng, og dels spiller de fleste herinde ikke pc-spil i større stil.

PS2:

Kingdom H... Se hele indlægget
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
DopedogDopedogSkrevet 01/05-03 18:33 
PS2:

WWE Smackdown 5 - Here Comes The Pain
jaesjaesSkrevet 01/05-03 22:14 
Paasch >
hvor har du læst det henne?? jeg syntes det lyder lidt underligt, at ms opkøber rareware og derefter udgiver deres spil på konkurentens konsol...og jeg kan heller ikke finde noget om det på en troværdig gamesite..

Under "developers" på tothegame.com.
Underligt nok så står der "cancelled" hvis man søger på spillet i stedet. Har sat det på igen :)
FanboyFanboySkrevet 01/05-03 22:39 
Ikaruga til GC?
NaieraNaieraSkrevet 01/05-03 22:53 
Hvad mener du?

Det er da overhovedet ikke en eksklusiv titel!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 02/05-03 00:21 
Jeg ved godt, det ikke er annonceret endnu, men mon ikke Silent Hill 3 kommer til Xbox, når nu toeren gjorde?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FanboyFanboySkrevet 02/05-03 07:59 
Naiera >
Hvad mener du?

Det er da overhovedet ikke en eksklusiv titel!?

Nej ok, troede ikke vi regnede DC med.
FanboyFanboySkrevet 02/05-03 08:01, rettet 02/05-03 08:01 
KTC,

Det er annonceret til PS2 og PC, så hvis det skulle komme til Xbox (?) er det i hvert fald ikke eksklusivt.
SumezSumezSkrevet 02/05-03 09:44 
Min reaktion mht. Ikaruga er den samme som Naieras. Men når man taler eksklusive titler, handler det vel også om hvordan de tre store konsoller står mod hinanden, og altså er DC ligemeget.
Når selv en meget aktiv platform som PC ikke medregnes, ser jeg ingen grund til at medregne DC, der slet ikke produceres længere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 02/05-03 12:45, rettet 02/05-03 12:48 
Mht. til PC-spil, så er det blevet diskuteret før, og jeg mener stadig ikke, at det er normalen, at fordi et spil både udkommer til PC og en konsol, så er det ikke en eksklusiv titel (jvf. bl.a. MS´s aftaler omkring SC).
Men hvis stemningen er for det, kan vi for min skyld godt blande dem ind i :)

EDIT: Sumez, jeg har læst dit indlæg igen, og måske har du en pointe, når det går fra PC -> konsol. Dunno :)

Mht. Ikaruga er det lidt mere tricky, personligt er jeg ligeglad om den kommer med på listen eller ej...
SumezSumezSkrevet 02/05-03 19:31 
jaes >
Men hvis stemningen er for det, kan vi for min skyld godt blande dem ind i :)

Øh.. de ER blandet ind.. (f.eks. Doom 3)
Jeg så egentlig helst at de ikke var inkluderet, men det er vel et spørgsmål om mening og definition.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 03/05-03 15:46 
Sumez >
Øh.. de ER blandet ind.. (f.eks. Doom 3)

Det var ment i overført betydning - men lidt dårligt formuleret af mig :)
SolaegSolaegSkrevet 03/05-03 20:52, rettet 03/05-03 20:55 
Xbox:

DOA: Code Chronus
DOA 4
jaesjaesSkrevet 20/02-05 23:20 
Jeg har luget kraftigt ud i listen. Er der nogen, der stadig vil lege med?
JimPPJimPPSkrevet 20/02-05 23:26 
Kommer Resident Evil 4 ikke også til PS2?
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
jaesjaesSkrevet 20/02-05 23:28 
Jo :)
jaesjaesSkrevet 15/05-07 19:24 
Denne generation slipper vi formentlig for selv at lave en liste. Gamingtarget.com har i hvert fald gang i en ret god liste over eksklusive spil. Det er blandt andet muligt at se, hvor stor en andel af de eksklusive titler, som har opnået 75% eller mere på metacritic.com (ækvivalent til gamerankings.com). Listen opdateres hver måned.

The Exclusive Arms Race
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig