X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sony er nr. 1


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/05-04 22:43 
Jeg elsker min PS2! Jeg har købt Castlevania: LoI og Dark Cloud 2 - Eller rettere sagt byttede de fleste af mine støvsamlende GC spil væk for disse to tidsrøvere. Er endnu ikke helt inde i Konamis platforms/RPG/Action hybrid, men det tegner godt...

Jeg har derimod været totalt opslugt af Dark Cloud 2! Det spil er perfekt...Jeg elsker det og alle med bare en smule interesse for fed underholdning, bør seriøst overveje at få fingre i det - Det er bedre end Zelda!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 04/05-04 22:51 
Rolig nu... Tro mig: det skal nok blive halvkedeligt i længden ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 04/05-04 22:52, rettet 04/05-04 22:57 
...Men mange synes det er for ensformigt i længden:
http://www.playright.dk/vurdertitel.php?id=13919

Håber ikke du fortryder. Har selv kun spillet 6-7 timer, og lagde det på hylden, da jeg læste, at alle eller i det mindste de fleste dungeons er tilfældigt genererede, og der skulle tilmed være mange af dem :)

EDIT: Too slow :)
SumezSumezSkrevet 04/05-04 22:53, rettet 04/05-04 23:32 
RJK>
Rolig nu... Tro mig: det skal nok blive halvkedeligt i længden ;)

Og LoI er det fra starten :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/05-04 23:03 
Gamespot og IGN fortæller at jeg kan være helt rolig - Måske er I bare nogle lazy bastards! ;-p
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 04/05-04 23:09 
jaes>
alle eller i det mindste de fleste dungeons er tilfældigt genererede

Alle. Og der er rigtig mange...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 04/05-04 23:17, rettet 04/05-04 23:18 
Underlige høje scorer det har fået rundt omkring i verdenen så. Det burde da trække gevaldigt ned...

Keep it up Born2Play, ellers er der jo efterhånden mange andre gode spil i de to genrer, hvis du skulle komme til fornuft :D
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/05-04 23:24 
Kom med dem! Er "sulten"!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 04/05-04 23:31 
jaes>
Underlige høje scorer det har fået rundt omkring i verdenen så. Det burde da trække gevaldigt ned...

Vel ikke nødvendigvis. Diablo-serien har da også fået høje scores, selvom det også har tilfældige dungeons.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 04/05-04 23:32, rettet 04/05-04 23:38 
De bedste står jo i den anden tråd du lavede, start der :)
Men hvis du ikke har spillet dem, er ICO og Beyond Good & Evil musts.
Mht. spil ala LOI, så er der nok ikke super mange lige med samme stemning, tænkte mest på "dystre" action-spil, uden for mange skydevåben. Dér ville jeg starte med Devil May Cry (ja også skydevåben her :) ), Maximo vs. Army of Zin eller et af Omnimusha-spillene (sidstnævnte kun baseret på hvad jeg har hørt og læst).
jaesjaesSkrevet 04/05-04 23:36, rettet 04/05-04 23:37 
RJK>
Vel ikke nødvendigvis. Diablo-serien har da også fået høje scores, selvom det også har tilfældige dungeons.

Men de er meget mere interessante i Diablo...
RJKRJKSkrevet 04/05-04 23:58 
Sikkert nok, men nu skrev du det bare som om tilfældige dungeons per definition var noget skod.

(hvilket jeg i et vist omfang også synes de er, så jeg ved ikke rigtigt selv, hvad jeg prøver at diskutere - måske skulle jeg bare gå i seng...? ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 05/05-04 00:17, rettet 05/05-04 01:40 
Men så tilføjer jeg da gerne: "...og i Dark Chronicle fungerer det ikke ret godt :)

EDIT: Rette rette...
SumezSumezSkrevet 05/05-04 01:05, rettet 05/05-04 01:07 
Nu er Diablo jo også et mere "simpelt" opbygget spil, der hovedagelig går ud på at finde monstre og udbygge sin figur (et koncept, der minder meget om anden "halvdel" af FFX).
At have fast designede dungeons i det spil, ville svare til at have blokkene komme i samme rækkefølge hver gang man spiller Tetris (godt og vel). :)
Jeg ved ikke hvordan Dark Cloud 2 er, men vil umiddelbart godt tro at konceptet kan fungere udmærket i et standard konsol-RPG. Der er selvfølgelig forskel på hvor godt den slags kan udføres. Diablo 2 er f.eks. et fedt eksempel hvordan man kan indbygge et gennemført og varierende design på forskellige "dungeons", selvom de er telfældigt genereret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/05-04 08:52 
Nu holder I altså mund :-)...Ellers

Sender jeg Omen efter jer!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig