X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

billigste Cube


Svar
AndréAndréSkrevet 06/04-03 13:58 
hvor kan man købe den billigst
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
dpldplSkrevet 06/04-03 14:07 
Jeg ved merlin har et tilbud med metroid bundlen, hvor du får jedi outcast og et memory card med.

Men jeg kan ikke huske prisen :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
seebergseebergSkrevet 06/04-03 14:50 
2.249 kr.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
tastasSkrevet 06/04-03 15:13 
Elgiganten har den til 1499,-
Men så skal du købe spil og Memory Card ved siden af.
Alt efter hvad du vælger, kan det dog også gøres ret billigt.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
LWSLWSSkrevet 06/04-03 15:40, rettet 06/04-03 15:41 
Nu hvor Nintendo har set hvad en prisnedsættelse har gjort for salget i England, vil de muligvis gøre noget lignende i lande som Danmark, hvor den heller ikke sælger særlig godt ved fuld pris.
Er det værd at vente lidt og se tiden an?
tastasSkrevet 09/04-03 22:04 
Coolshop.dk sælger en GC for 1199,-.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
APHAPHSkrevet 09/04-03 22:10 
ja og computercity.dk sælger den for 999kr
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
tastasSkrevet 09/04-03 22:12 
Men, er den ikke udsolgt flere steder ved dem nu? - De ville jo udfase den fra deres sortiment.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
APHAPHSkrevet 09/04-03 22:20 
sikkert, men man kan stadigvæk bestille den fra deres hjemmeside
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 10/04-03 09:16 
- og det koster kun 45,- at få den sendt (købte selv en i går :)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
tastasSkrevet 10/04-03 11:44 
Det var sådan set også mest bare til oplysning.
Da jeg ringende til Computer City tirsdags, fik jeg fortalt, at det ikke var i alle af deres 7 butikker der var flere GC tilbage.
Så det varer sikkert ikke længe før de er helt væk.
Når det sker, er Coolshop vist de billigste :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
valiantvaliantSkrevet 10/04-03 14:01, rettet 10/04-03 14:02 
Computer City Århus havde ingen hjemme Onsdag, men kunne skaffe, fik en dukomentation på at maskinen kunne købes til 999 kr. og købte så cuben til 999 kr på prisgarantien hos Elgiganten og i den rigtige sorte farve.
Måtte godt nok vente 1/2 time på at blive ekspederet men ok !!
N-ZaneN-ZaneSkrevet 10/04-03 23:21 
Lavede samme trick i morges, med at holde Elgiganten op på deres prisgaranti, for at få maskinen til de 999 kr.
Da ekspedienten havde ordnet prisen, hev jeg rabatkuponen fra min GBA SP op af lommen, som lyder på 365 kr.

Kort historie: fik en sort Gamecube til 634 kr :)))
I kick azz for the Lord!
dchangdchangSkrevet 10/04-03 23:27 
Hmmm har de Gamecube i Electric City? Nogen der kan finde ud af det? De har nemlig prisgaranti på 125%... ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/04-03 15:58, rettet 20/04-03 16:00 
tas >
Det var sådan set også mest bare til oplysning.
Da jeg ringende til Computer City tirsdags, fik jeg fortalt, at det ikke var i alle af deres 7 butikker der var flere GC tilbage.
Så det varer sikkert ikke længe før de er helt væk.
Når det sker, er Coolshop vist de billigste :)

hvad mener du? når de ikke har flere tilbage bestiller de vel bare et nyt lager hjem! det andet giver jo ikke mening, tror du bare de holder op med at sælge GC når de løber tør?

EDIT: meget mystisk...kan faktisk ikke finde GC på deres hjemmeside!?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
quadquadSkrevet 20/04-03 16:01 
Det er vel derfor det var en restvare?

De køber ikke flere hjem.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/04-03 18:34 
hvem siger nu at det er en restvare?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 20/04-03 18:36 
ComputerCity...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 20/04-03 18:37 
tas >
Coolshop.dk sælger en GC for 1199,-.


1.299,-

Coolshop
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 20/04-03 18:54 
NowhereMan1 >
hvad mener du? når de ikke har flere tilbage bestiller de vel bare et nyt lager hjem! det andet giver jo ikke mening, tror du bare de holder op med at sælge GC når de løber tør?

Grunden til det var så billig, var jo fordi de udfasede GC fra deres sortiment.

Naiera >
1.299,-

Typisk - de satte den op dagen efter.. ;)
Havde ellers haft kontaktet dem vedr. Rabat kuponen fra SP køb, som for øvrigt ikke kan bruges ved dem - de syntes også det var billigt nok i forvejen, og så sætter de den 100 kr op, dagen efter :(
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AmbyAmbySkrevet 02/05-03 09:52 
Er det billigeste stadig ved coolshop, selom de ikke tager imod gavekort ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
tastasSkrevet 02/05-03 09:56 
Ja det tror jeg faktisk den er.
Elgiganten sælger den dog til 1499,-.

Jeg ved så ikke om de tager imod rabat kupon, og hvis de gør, kunne jeg forestille mig, at det kun var hvis man hentede den selv i butikken.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AmbyAmbySkrevet 02/05-03 10:02 
crap.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
tastasSkrevet 02/05-03 10:15 
;(
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AmbyAmbySkrevet 02/05-03 17:12 
så har jeg været rundt overalt.
Det billigeste sted var der er Metroid Bundle til 1899.
Alle andre steder var selve cuben til 1799.

Bog & Idé have iøvrigt Eternal Darkness til 250 kroner, hvilket jeg mener er rimelig billig ??

Anyway, dette betyder at jeg lige så godt kan købe Cuben over nettet, for jeg sparer ikke noget med det gavekort, tas var så venlig at give mig.

Medmindre nogen gider at hjælpe mig, så tas sender gavekortet til vedkommende som køber en cube og tager den med til KT6 :D
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
OmenOmenSkrevet 02/05-03 18:19 
ElGiganten har en GameCube uden spil til 1499kr
Vote Ficus!
AmbyAmbySkrevet 02/05-03 18:26 
Det nærmeste Elgigant er over 100 km væk.
Jeg ved heller ikke om de tager gavekortet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/05-03 18:28 
BogogIdé har Zelda bundlen til 1800,-
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AmbyAmbySkrevet 02/05-03 18:34 
ikke min bog & idé
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
valiantvaliantSkrevet 02/05-03 19:27 
Hvis din bog & ide ikke har en kan de vel skaffe et eksemplar
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 02/05-03 19:35 
Det tror jeg desværre ikke de kan mere, zelda bundlen er helt udsolgt nu og kommer ikke mere, jvf. samtale med bergsala idag.

Og jeg har kun en tilbage i kiosken nu, så den er der ihvertfald ikke en anden bog & idé der får fingerne i:-)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
AmbyAmbySkrevet 02/05-03 19:35 
Bog og idé :
Zelda bundle : 1800

Andet:
Coolshop cube : 1299
Coolshop zelda : 445
I alt : 1744

Spar: 56 kroner. Eller har bundlen noget mere med ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 02/05-03 19:36 
Nej, men den er i Platinum... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 02/05-03 19:37 
den falske farve :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/05-03 20:24 
RJK >
Nej, men den er i Platinum... ;p

argh - det hedder sådan set platin i Danmark ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AmbyAmbySkrevet 07/05-03 21:19 
Hvor kan man købe det billigeste RGB kabel ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
APHAPHSkrevet 07/05-03 21:27 
toys r us 139kr
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AmbyAmbySkrevet 07/05-03 21:35 
er det original ?
Der kan man ikke bestille over nettet, og jeg har temmelig langt til den nærmeste...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
APHAPHSkrevet 07/05-03 21:46 
ja det er orginalt, men er ikke sikkert på om prisen stadigvæk er 139, men det var den ihvertfald i sidste og forige uge
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 07/05-03 22:31 
Jeg kom af med 229 i Merlin forleden...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig