X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ghost Recon


Svar
UriurUriurSkrevet 04/05-04 14:21 
I manualen står der skrevet at man kan spille 2-16 spillere med et link kabel eller via en hub. Vi var 4 som skulle spille lidt Ghost Recon i fredags. Vi have 2 xbox maskiner og en hub. Vi kunne godt spille 1 mod 1 over hubben, men vi kunne ikke spille splitscreen på hver xbox, sådan at vi var 4 i alt, eller vi fandt i hvert fald ikke ud af hvordan man gjord. Burde man ikke kunne det? Hvordan skulle man ellers kunne spille 16 over hub? Kan man koble 16 xbox maskiner til?
amigaforeveramigaforeverSkrevet 04/05-04 15:11 
16 maskiner....
WehnerWehnerSkrevet 04/05-04 16:03 
Det er desværre korrekt. Faktisk er Halo den eneste FPS vi har prøvet, hvor man kan benytte split-screen i link-up.

Det udelukker selvfølgelig ikke at andre eksisterer. Jeg vil meget gerne høre om det, hvis de gør.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 04/05-04 16:09 
Jeg blev mildest talt skuffet over der ikke var splitscreen mulighed. Hvad enten spillet egner sig til det, eller ej, så er det en noget fede spiloplevelse at kunne spille 4 spillere, end 2 mod 2. Banerne er store så man skal næsten være en del synes jeg.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 04/05-04 16:12 
Helt sikkert. Vi havde købt spillet udelukkende med det for øje. Heldigvis er det rigtig fedt at spille over live, har jeg senere erfaret. Så godt faktisk, at jeg også har købt Island Thunder, der er endnu bedre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 04/05-04 22:13 
Unreal Championship kan også spilles af op til 4 spillere på hver maskine i link mode.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 04/05-04 22:56 
også på Xbox Live.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig