X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DC reservedele


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-04 21:31, rettet 02/05-04 21:31 
Kort og godt. Er det muligt at bruge et drev fra en amerikansk DC i en PAL DC?
Jeg tænker på forskel i spænding osv.

På forhånd tak.
Spiller nu: Phantasy Star IV
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/05-04 21:32 
Det kan du sagtens
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/05-04 10:48 
Fedt!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/06-06 15:19 
Min Dreamcasts controller port A er begyndt at brokke sig lidt. Så jeg er sådan set igang med at udskifte controllerportene på min EU maskine, med dem jeg har fra en US maskine. Men nu opdager jeg så at de ikke er 100% ens. På printet fra EU maskinen står der i hjørnet "1" hvor der på US printet står "2". Der er også lidt forskel på størrelsen på de forskellige komponenter. Har det nogen betydning?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 29/06-06 15:22 
Jeg har lavet det skift, og det gik fint.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/06-06 15:26 
Mange tak!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-08 17:21 
Min EU Saturn er begyndt at opføre sig skidt. Ofte starter den med kun sort skærm så man er nødt til at tænde og slukke et par gange før den kommer i gang.

Intet problem da jeg har en JAP maskine der virker fint. Jeg skal så bare flytte regionsmod over og lave 50hz mod på den. Men kan jeg bruge strømforsyningen fra min EU maskine på JAP'en? Det har jeg gjort med min DC men det kan jo være at Saturnen er sær?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/07-08 19:00 
Det er ikke lykkedes for mig at proppe en EU PSU i en JAP Saturn. Jeg ved så ikke, om jeg bare har været uheldig med modellerne :/
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-08 19:06 
Skidt. Så gider jeg ikke engang prøve :) Har du nogen ide om hvad der kan være galt med maskinen? Det er ikke regionsmoddet som jeg først troede.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig