X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: SNES samlingen...


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/05-04 00:24 
Jeg går og roder lidt med tanken om, at sælge min SNES. Til dels fordi den har stået og samlet støv i en 2-3 måneder nu, og til dels fordi jeg godt kunne bruge lidt flere penge i kassen...

Er der en der kan komme med et godt bud på, hvad en fair pris ville være? Samlingen er som den står her på Playright, med æsker i rimelig stand til de fleste spil.

Ved godt at det i bund og grund er et markeds emne, men det er svært at oprette en vurderings annonce efter den nye P:R version kom op... Håber i kan bære over med mig :)
The DaneThe DaneSkrevet 01/05-04 00:32 
Nu er det måske overvurderet fra min side, men set ud fra at visse spil er med æske/etc. Så ville jeg da nok godt kunne give en 700-1000,- (som sagt er der hele pibetøjet med nogen og rimelige titler blandt).
Men nu er jeg så også på den ene side gavmild, og giver hvad jeg mener er værd for mig og som sagt på den anden side ikke helt ville kunne vurdere korrekt :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/05-04 00:35 
Jeg kan evt lige tage et billede eller to senere, så folk kan se hvordan det hele ser ud...

Er det noget du evt kunne være interesseret i, hvis det skulle sælges?
The DaneThe DaneSkrevet 01/05-04 00:41 
Nu skulle jeg først have lagt penge til side, men ellers ville jeg umiddelbart sige det hele - mener ikke man kan få for mange af én type konsol (ok måske på et tidspunkt), men ellers en del af spillene ville da have interesse.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/05-04 13:09 
Er der en der kan fortælle mig, hvordan man poster et billede her? Det er nemmere, end hvis jeg skal til maile det rundt til folk :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig