X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Bedste NFL spil


Reply
John DoeJohn DoeSkrevet 30/04-04 19:50 
Jeg vil ud og købe et NFl spil, og så ville jeg lige høre hvad i synes der af bedst af "Madden NFL 2003" eller "NFL 2k3"

Det skal være 03 udgaven, da jeg ikke har så mange penge.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
DommergaardDommergaardSkrevet 30/04-04 20:01 
NFL 2K3... har selv 2K4, og det er rigtig fedt!
JimPPJimPPSkrevet 01/05-04 07:19 
Slutter mig til Sonic.dk :) 2K3 er noget af det ypperste, ellers så tag en kigger i P:R arkivet ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
JoachimMAJoachimMASkrevet 01/05-04 17:38 
Jeg synes faktisk bedre om EA's football serie, end Sega's. Især 2004 versionen tager kegler hos mig.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
ComradeComradeSkrevet 01/05-04 18:51 
ESPN NFL football er et rigtig fedt amerikansk fodbold spil. Det virker langt mere som den ægte vare, især under præsentationen af hver kamp, hvor kommentatorerne lige udvælger en spiller, som nok skal få en vigtig indflydelse på kampen, samt half time show. Det er rigtig godt skruet sammen.

Grafisk er det på højde med sine konkurrenter, men det er på gameplayer Espn vinder, som er realistisk og afpudset.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
John DoeJohn DoeSkrevet 01/05-04 19:25 
Problemet er bare at man ikke kan få ESPN NFL til GC

Men jeg tror nu jeg køber Madden NFL 03, da man kan få det til kun £9.99 hos cd-wow
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
john1983john1983Skrevet 01/05-04 20:15 
det er også skidt at man ikke kan challenge play i NFL2K3
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
ComradeComradeSkrevet 01/05-04 23:02 
Oh, jeg vidste faktisk slet ikke at ESPN Football ikke er udkommet til Gamecube, en skam da det er et rigtig godt spil.

Ja det var skidt at man ikke kunne challenge i 2K3, men jeg synes godt nok at de challenge man kalder i 2K4 rimelig tit bliver "accepted", selv når man kan se at det oprindelige kald var rigtigt.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 05/05-04 19:02 
Du kan ihvertfald på Madden 2004 i Sverige for 99 svenske kroner. Pretty cheap. Det er i en butik der hedder Maxi, men jeg ved ikke om det er i alle Maxi-butikker
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me