X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS2 imorgen - men hvilket spil?


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/04-04 18:36 
Jeg snupper en PS2 imorgen. Har fået Breath Of Fire (Tak RJK). Men da jeg hører at spillet er ret krævende, får jeg brug for lidt ekstra sjov...

Hvad ville være en god start? Af det lidt nyere titler?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CoreCoreSkrevet 29/04-04 18:50 
GTA Vice City, SKAL man ha'. Klart det fedeste spil overhovedet...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
D.B.M.D.B.M.Skrevet 29/04-04 19:00 
Hvad med Prince of Persia eller Eye Toy?

Jeg har sjovt nok begge til salg, så skriv hvis du er interesseret i at købe ;o)

Ellers kan jeg også tilslutte mig GTA Vice City.

Det kommer jo helt an på hvilke slags spil du er til og om du har andre konsoller. F.eks. er der udkommet mange af de samme spil til både PS2, GameCube og Xbox og Xbox udgaverne har oftest lidt bedre grafik. Her kunne man nævne Need For Speed: Underground, som jeg har til PS2'eren og er helt vild med, men en del har købt Xbox udgaven af det samme spil pga. den bedre grafik.
The DaneThe DaneSkrevet 29/04-04 19:16 
Final Fantasy (indsæt nummer som kan køre på PS2)
Devil May Cry
Gitaroo Man
Gregory Horror Show
Jak&Daxter: The Precursors Legacy (ikke Jak2) - hvis det er muligt.
Kingdom Hearts
Onimusha/2
Silent Hill 2
Ratchet and Clank/2

For at nævne et par.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CoreCoreSkrevet 29/04-04 19:23, rettet 29/04-04 19:23 
Born2Play>
Men da jeg hører at spillet er ret krævende, får jeg brug for lidt ekstra sjov...

Så duer det jo ikke med FF, Kingdom Hearts og lignende...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 29/04-04 19:26 
The Dane>
Final Fantasy (indsæt nummer som kan køre på PS2)

Ja klart.
Efter min mening bør du starte med 7 eller 9...
Og der er jo også en masse andet fedt til PSX :)

Ellers:
Beyond Good & Evil
Klonoa 2
Jak & Daxter
Maximo vs Army of Zin
GTA: Vice City
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/04-04 19:27 
Core>
GTA Vice City, SKAL man ha'. Klart det fedeste spil overhovedet...

Og så er det vist ret billigt nu om dage?

Jeg har en Gamecube og en Xbox, men savner tit Dual Shock controlleren.

I kan prøve at se dem, jeg skal have i den nærmeste fremtid:

The Suffering
Killzone
Onimusha 3
FFXII
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 29/04-04 19:38 
Japanerne får ikke engang FFXII i den nærmeste fremtid...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/04-04 19:39 
Jeg har faktisk J&D fra sidste gang, jeg havde PS2.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The DaneThe DaneSkrevet 29/04-04 19:43, rettet 29/04-04 19:44 
Nu har jeg ikke prøvet Breath of Fire, men jeg synes hverken at de FF spil jeg har prøvet, eller Kingdom Hearts er specielt vanskelige eller krævende at spille.
Det tager ikke så meget at sætte sig ind i den slags.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 29/04-04 20:11 
Den her BoF er noget andet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/04-04 21:08 
Har aldrig spillet et Castlevania spil. Skal jeg snuppe det nyeste?

Er det all-out action?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 29/04-04 21:13 
Ja. Det ville være en god idé med LoI.

Nåå nej, det hedder jo kun CastleVania herovre ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/04-04 21:28 
Hvad? Nu rammer min velkendte hjernesløvhed mig igen!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/04-04 21:44 
Tror bare Naiera brokker sig over PAL udgivelsen :)
WehnerWehnerSkrevet 29/04-04 22:04 
Der er da ingen grund til at spilde penge på Vice City til PS2, når du kan få den overlegne Xbox-version.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 29/04-04 22:24 
Wehner>
den overlegne Xbox-version.

Hvad er det der gør den overlegen ? Hver gang jeg spørger folk der har prøvet begge dele, så siger de at der egentlig ikke er nogen forskel...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/04-04 22:24, rettet 29/04-04 22:25 
Det kan godt være at det bare er mig, men jeg tror ikke at manden har en xbox.

EDIT: Til Wehner.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 29/04-04 22:28 
Born2Play>

Jeg har en Gamecube og en Xbox,


Tjah, jeg tror han har.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 29/04-04 22:29 
Core>
Wehner>
den overlegne Xbox-version.

Hvad er det der gør den overlegen ?


Grafikken.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/04-04 23:11 
Undrer mig at ingen har nævnt REZ?

Wehner:

Ok jeg tjekkede bare hans samling :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 29/04-04 23:27 
Eller Rygar, som kan købes for en slik.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
WehnerWehnerSkrevet 29/04-04 23:34 
Der er også Ico.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 29/04-04 23:43 
Da jeg var I Fona forleden havde de PS2 Eyetoy bundles med Eyetoy, Play og Groove. Det ville jeg nok købe.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/04-04 00:12 
Hvad med det der kommende Singstar? Ser nu meget skægt ud med 2 mikrofoner :p
CoreCoreSkrevet 30/04-04 05:59 
Wehner>
Grafikken.

OK, du er indtil videre den første ud af ti (eller noget) til at kunne se (viderebringe) en forskel så...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 30/04-04 10:13 
Tjah, mig og så f.eks. Gamespot:

For starters, it must be said up front that the Xbox versions of GTAIII and Vice City are the best versions of the game so far. The PlayStation 2 versions looked fantastic, given the relatively underpowered PS2 hardware, and the ports that appeared on the PC did a nice job of cleaning up and improving upon the original PS2 games. But the Xbox versions of the games go one step further than that. You'll immediately notice reflections coming off the cars, and the lighting in general is better. The texture quality and character models have been improved. The draw distance seems a little further out.

Og IGN:
For the price of a standard new Xbox game, you're getting the two biggest PlayStation 2 games of the last two years with upgraded visuals, better sound, custom soundtrack functionality and better controls thanks to the Xbox's Controller S...The characters, vehicles and buildings have all been re-done with improved textures and lighting effects so Vice City and GTA3 look noticeably better than what you might remember from the PS2 days...The improved character models mean you can see Tommy Vercetti's hands and functional fingers and distinguish hookers from gangbangers on the street when you're whizzing by. The stitching on overalls, the zippers on jackets, the wrinkles in fabric are all much easier to pickup now. The vehicles come with plenty of shiny and glowing reflections and details that were previously only suggested are now clear as day. Dashboards can be seen even through the side windows of cars, the scratches on doors and fenders look like shredded metal and paint now and that area of the car will lose its luster. These improvements are significant but also to be expected now we're talking about Xbox instead of PS2.

ER der overhovedet nogen tvivl om at dette er tilfældet? Det var i hvert fald ikke gået op for mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 30/04-04 13:28 
Elgiganten har Hitman Contracts til 299 (ps2) i denne weekend, det kunne måske friste? :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
CoreCoreSkrevet 30/04-04 17:39 
Wehner>
ER der overhovedet nogen tvivl om at dette er tilfældet? Det var i hvert fald ikke gået op for mig.

Tjooo, det var der så, det jeg siger er at alle dem jeg har spurgt som har prøvet begge versioner, siger at der ikke er en synderlig stor forskel, jeg har godt nok ikke tjekket op på anmeldelser, men du er den første jeg er stødt på der kan se en forskel (går ud fra at du har spillet begge versioner). Desuden så koster GTA:VC til PS2 en del mindre end til Xbox, hvis man altså ikke er interesseret i GTA 3...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 30/04-04 18:50 
Frameraten er også meget bedre i Xbox-versionen, men de største forbedringer er klart i GTA3.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OkottaOkottaSkrevet 30/04-04 20:46, rettet 30/04-04 20:47 
Core>
Tjooo, det var der så, det jeg siger er at alle dem jeg har spurgt som har prøvet begge versioner, siger at der ikke er en synderlig stor forskel, jeg har godt nok ikke tjekket op på anmeldelser, men du er den første jeg er stødt på der kan se en forskel (går ud fra at du har spillet begge versioner). Desuden så koster GTA:VC til PS2 en del mindre end til Xbox, hvis man altså ikke er interesseret i GTA 3...

Der er altså ikke noget at diskutere, når det kommer til sammenligninger mellem GTA til PS2 og Xbox; Xbox versionerne af de to spil ER flottere og HAR bedre framerate OG bedre drawdistance, og er simpelthen rarere at spille på Xbox - og ja; Jeg har rå spillet begge GTA spil på PS2, men jeg foretrækker at spille dem på Xbox nu.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CoreCoreSkrevet 30/04-04 20:48 
Fair nok, det er heller ikke fordi at jeg prøver at påstå det modsatte, grunden til at jeg selv spørger (og har spurgt) er netop fordi at jeg ikke kan finde ud af om det er pengene værd at købe det en gang til...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/05-04 02:22 
Købte Jak II - Det er et gudespil. Elsker det!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig