X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Doom 3. Whatever!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/04-04 11:55, rettet 28/04-04 11:56 
Doom3 har snart været så længe under vejs, at spillet er holdt op med at imponere.

Edit: Link rettet

Nye billeder
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HankyHankySkrevet 28/04-04 12:06, rettet 28/04-04 12:14 
Mener nu stadig væk at grafikken kan imponere mig :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PaenPaenSkrevet 28/04-04 12:06 
er der en dato for udgivelsen?
Lóriens blade falder ikke forgæves
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/04-04 12:11 
Born2Play>
Doom3 har snart været så længe under vejs, at spillet er holdt op med at imponere.

Edit: Link rettet

No wonder - Det er fra Xbox udgaven...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The DaneThe DaneSkrevet 28/04-04 13:09 
Jeg ignorere selv stortset alle informationer om spillet andet end det jeg lige trækkes af eller selv opsøger, og forsøger til en hvis grad at undgå hype. For det er trodsalt først når spillet kommer ud at det har en egentlig interesse.

Forresten har Duke Nukem Forever da været længere tid undervejs :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RitesRitesSkrevet 28/04-04 13:46 
Det spil har minus interesse fra min side. Så man pløkker monstre ned, and thats it.

Det holder bare ikke mere.
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 28/04-04 13:51 
Doom 3 bliver fantastisk.

Skyd monstre med store våben = Klassisk, tried and tested gameplay.

Gimme gimme.

Hvis man ikke synes de nye billeder fra Xbox versionen er pæne, så gnid lige søvnen ud af øjnene - kig lige på dem; De er pænt detaljerede.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
nullernullerSkrevet 28/04-04 14:05 
Ja jeg glæder mig også helt vildt. Det bliver spændende at se hvordan LIVE kører, grafik, hastighed, osv.
jeg tror at der bliver en lækker online stemning i spillet
Nu med Xbox 360
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/04-04 14:12 
Okotta>
Hvis man ikke synes de nye billeder fra Xbox versionen er pæne, så gnid lige søvnen ud af øjnene - kig lige på dem; De er pænt detaljerede.

Unreal 3 engine demo
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 28/04-04 15:22 
Det er da betydeligt pænere end noget andet jeg nogensinde har set på Xbox.
Jeg har altid godt kunne lide Doom 3's grafiske stil, selvom den overlagt er alt andet end realistisk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/04-04 16:35 
Helt enig. Grafikken er bare Doom3's største selling point og nu har vi set langt bedre (Det er bare dét!).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 28/04-04 16:42 
Jeg har da ikke set "langt bedre" på noget, der er ude NU. (og kan ikke helt se hvorfor folk er oppe og ringe omkring Far Cry)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 28/04-04 17:06 
Born2Play>
Grafikken er bare Doom3's største selling point

Nej. Det er, at det er efterfølgeren til Doom 2 ;)

Hvis de kan ramme stemningen fra Doom 1 og 2, er jeg solgt. Så er jeg sådan set ligeglad med, om det er teknisk flot eller ej.

Og det skal selvfølgelig spilles på PC - det er jo lidt lettere, at kigge sig over skulderen i en kontorstol :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/04-04 17:11 
Lad mig være! Jeg vil have lov til at hade på John Carmack! ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dRxLdRxLSkrevet 28/04-04 17:16 
Jeg synes måske at Doom2 var et bedre spil end Doom1, men 1'eren excellerede altså i uhyggelig suspense stemning, mens 2'eren mere var som en splatter-popcorn-rutsjebaneturs film.

Jeg har indtrykket af at Doom3 lægger sig mest op af 1'eren, så jeg glæder mig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 28/04-04 17:43 
For mig at se er Doom 1 og 2 begge temmelig intetsigende spil. Jeg har aldrig spillet et rigtig godt spil fra Id, og interesserer mig kun for Doom 3 pga. grafikken..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 28/04-04 18:21, rettet 28/04-04 18:23 
Sumez>
Jeg har da ikke set "langt bedre" på noget, der er ude NU. (og kan ikke helt se hvorfor folk er oppe og ringe omkring Far Cry)

Far Cry er i hvert fald flottere end den alpha version jeg prøvede af Doom3. Selvfølgelig kan Id have forbedret spillets grafik siden dengang. Grafikken i Doom3 ser stadig god ud, men efter min mening ikke helt på højde med ditto i Far Cry. Jeg skal dog uden tvivl have spillet, når det engang udkommer :)

Du har selvfølgelig lov til at have din mening omkring Far Cry. Fact er i hvert fald bare, at der på nuværende tidspunkt ikke er noget udgivet spil, som kommer i nærheden af grafikken i Far Cry.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 28/04-04 18:34 
Og jeg kan stadig ikke se det fede ved det.
Doom gør brug af en masse overdrevne lyseffekter/skygger og masser af bump mapping. Det er som sagt ikke realistisk men det ser fedt ud.
Jeg har ikke spillet Far Cry, men jeg har set videoer, anmeldelse på fjernsynet, og en masse screenshots, og jeg prøver stadig at finde ud af hvad der gør at folk synes det er så flot, for "flot" er ikke et af de første ord der falder mig ind.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 28/04-04 18:59, rettet 28/04-04 19:01 
Så synes jeg lige du skulle spille spillet, inden du udtaler dig :)

Jeg bedømmer personligt aldrig selv ud fra videoer eller screenshot, omend de kan se flotte ud.

Der så mange fede effekter i Far Cry, som kun kommer til udtryk, når du spiller spillet. Jeg har selv kigget videoer af spillet og de efter min mening ikke det rigtige indtryk af spillet. Jeg vil også lige påpege, at Far Cry indeholder horror effekten på en masse baner.
What is the Matrix?
ChronoChronoSkrevet 28/04-04 19:13 
Det er faktisk rigtigt fedt at Far Cry kan virke så skræmmende selvom omgivelserne umiddelbart ikke ser sådan ud. En tur igennem en tæt bevokset jungle med flotte solstråler ned igennem trækronerne, fuglekvidder og syngende græshopper kan være utroligt nervepirrende. Måske fordi man ikke kan se en meter frem for bare bevoksning - eller også er jeg bare en pivskid :)

Teknisk er Far Cry ret flot, men "flot" som i kunstnerisk synes jeg ikke det er.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GreaseballGreaseballSkrevet 29/04-04 09:45 
dRxL>

Jeg har indtrykket af at Doom3 lægger sig mest op af 1'eren, så jeg glæder mig.

Så vidt vides skulle Doom3 faktisk være en genfortælling af Doom1, Mars bliver indvaderet af dæmoner:/
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig