X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsolklub i Aalborg


Svar
WehnerWehnerSkrevet 27/04-04 20:35 
Jeg har for nylig taget kontakt til landsdelens største rollespilsklub TRoA, der lige har udvidet deres lokaler til at omfatte to etager. Klubben huser allerede både rollespil, liverollespil (både kontakt og MET), tabletop og trading card games.

Kort fortalt så har TRoA sagt ja til at indkøbe fire ok brugte fjernsyn i størrelsen 25" eller større, så man også vil kunne anvende klubben til diverse link-up arrangementer. Dette er selvfølgelig primært af interesse for Xbox-spillere, men man kan jo også spille Mario Kart mv.

Kravet fra klubbens side er så, at vi melder os ind 'nogle stykker'. Medlemskab koster 300,- halvårligt, og så kan man benytte lokalerne 24 timer i døgnet året rundt. Hvis det efter første eriode viser sig, at vi kun benytter dem sjældent (læs: månedligt) kan et specielt nedsat kontingent komme på tale, men indtil videre kræves fuldt medlemskab - der er jo tale om en investering fra klubbens side, så lidt af pengene skal hjem.

De to største problemer, ved de arrangementer vi har holdt, vil således blive løst. Nemlig hvem der skal lægge hus til og at det at skaffe nok TV. TRoAs lokaler ligger i øvrigt super centralt på Nørresundby Torv lige over Broen.

Interesserede kan kommunikere i denne tråd.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 27/04-04 20:59 
Det kunne godt have min interesse. Har også en flok Warhammer 40.000 figurer jeg kunne få spillet lidt med hvis jeg blev medlem.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
The DaneThe DaneSkrevet 27/04-04 21:18 
Selvom det ligger relativt tæt på hvor jeg bor, så er 300 hver halve år lidt for meget for mig set iforhold til hvad der ellers skal betales. Hvis jeg får lidt mere ind senere kan det godt have interesse herfra - eller dybere interesse.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dchangdchangSkrevet 27/04-04 21:38 
Jeg syntes også at tiltaget er godt, men prisen holder mig lidt tilbage. Kunne vi evt. ikke forhandle noget på plads, hvis vi kommer med et ca. antal på hvor mange der kunne have interesse i det her? Når det er 300 kr pr. halvår, hvor mange "medlemmer" er det så beregnet på?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 27/04-04 22:26 
TRoA er meget fleksible. Men de skal altså ud og købe fire fjernsyn. Tror ikke forhandlingsgrundlaget er forskelligt, om vi så bliver 8 eller 12. Hvis du skaffer 40 medlemmer, så er det nok en anden sag.

Som jeg skriver, så kan der måske forhandles fra næste periode. Og hvis man ikke lige kan give 300,- en enkelt gang, så er spørgsmålet vel også, hvor interesseret, man egentlig er.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The DaneThe DaneSkrevet 27/04-04 22:48 
Nej, så er spørgsmålet også hvor mange andre udgifter man har enten overhovedet eller på det tidspunkt. 300,- er en del selv for et halvår, men også hvis der skal købes eks. mad (og mere bestemt spil).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CalleCalleSkrevet 28/04-04 08:26 
Ikke fordi jeg kan være med da jeg bor i københavn, men jeg ville da bare sige at 300 er ikke så galt igen fjernsynene koster en del, lokalerne koster en del og dem der arangerer det hele har vel ikke foreningen som et fuldtidsjob. Det er nok bare noget ved siden af og så vidt jeg ved så skal man da også bruge en del tid på det.
JmogJmogSkrevet 28/04-04 10:10 
50,- om måneden lyder da meget rimeligt. Især når man kan bruge stedet 24 timer i døgnet.
Wired NickyWired NickySkrevet 28/04-04 10:40 
Nu er jeg ikke just en stor xbox-gamer, men hvis andre konsoller (...Sega?) også ku' komme på tale, ville jeg være interesseret.
Lunch is for wimps.
WehnerWehnerSkrevet 28/04-04 10:53 
De konsoller, der kan komme på tale er faktisk bare, hvad folk medbringer. TRoA køber en PS2 med nogle spil (det er besluttet allerede inden min ide - i forvejen er der et enkelt TV i fællesarealet). Men ellers er det meningen, at man medbringer konsoller selv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Wired NickyWired NickySkrevet 28/04-04 11:07 
Jeg kan medbringe MS/MD/32X/SAT/DC efter behov
Lunch is for wimps.
OkottaOkottaSkrevet 28/04-04 11:08 
Jeg er helt sikkert interesseret i et medlemskab.

Halooooooo :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/04-04 11:22 
Det her lyder godt! :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/04-04 11:34 
Kunne de gøres via TRoA's "billige" kontingentsats (på vistnok 50,- per halvår, blot for at være medlem) og derefter per brugerbetaling a la netcaféer (25,- per gang eller så'n)?

Det fulde kontingent på 300,- giver jo også adgang til alm. rollespil, hvilket måske ikke vil blive udnyttet.
WehnerWehnerSkrevet 28/04-04 11:46 
Prisen er i første omgang ikke til forhandling. I starten bliver vi en udgift for klubben.

Det ville være rart, hvis folk kunne holde diskussionen om prisen et andet sted, for den er ikke relevant for enmet.

Ja - vi vil gerne allesammen have alting forærende, men ting koster penge.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ZeroburstZeroburstSkrevet 28/04-04 11:56 
Jeg er i hvertfald intereseret i et medlemskab.
WehnerWehnerSkrevet 28/04-04 12:29 
Wired Nicky>
Jeg kan medbringe MS/MD/32X/SAT/DC efter behov

Pointen er, at så længe folk er interesserede, så kan man bruge lokalerne til hvad man vil. Det være sig blot at mødes et par stykker, eller endelig at arrangere den helt store 16 mands capture the flag på sidewinder.

For mig personligt vil det dreje sig om at spille noget mere link-up, end man ellers får gjort - Halo, Ghost Recon, Rainbow Six 3 og den slags - men folk har jo både forskellige og varierede interesser.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 28/04-04 17:08 
Tænker jeg mig lidt mere om, så gider jeg ikke betale 300kr for at mødes med folk der helst vil spille FPS :/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
OkottaOkottaSkrevet 07/07-04 18:53 
Jeg er lige nødt til at være sikker, så jeg genoptager denne tråd.

Blev denne her fremragende idé helt og aldeles droppet, eller skal jeg afsætte penge, her om en måneds tid, så jeg kan betale kontingentet?

Og jeg er helt sikkert klar, på at spille en masse andre spil også, og ikke kun FPS'ere (hej Chrono) ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Wired NickyWired NickySkrevet 07/07-04 20:22 
Er stadig med på konceptet!
Lunch is for wimps.
ZeroburstZeroburstSkrevet 09/07-04 15:39 
ZeroBurst, er helt sikkert med på ideen, hvad med resten af Halo-slænget, jeg er med på at spille alle typer spil!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig