X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Slet ikke jdbgmgr.exe


Svar
FourDFourDSkrevet 25/04-04 18:58, rettet 25/04-04 18:59 
Har i fået en mail om at i skal slette filen jdbgmgr.exe?
GØR DET IKKE!
Filen er en vigtig del af Windows, og har hørt fra flere folk at ens Windows kollapser efter et par dage.
HVIS du er kommet til at slette den så læs videre.

Sad og surfede lidt på windows hjemmeside (for slettede selv filen) og faldt over en måde at få filen tilbage på!

Tryk Start, tryk så derefter all programs (alle programmer), så Accessories (tilbehør), tryk så System tools (system værktøjer?), og så sidst men ikke mindst, System restore!

På denne måde kan du nærmest "spole tiden tilbage" (WEEE! Prince of persia ) på din computer, og på den måde få filen igen!
Men husk at lægge alle de filer som du har lavet i tidsperioden mellem de to datoer du spoler fra ind i mappen "My documents" (Dokumenter)

Gør det! Det er sindssygt vigtigt!

PS. har selv prøvet det af, og det virker uden problemer.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/04-04 19:01 
Hehe, hvad får dig til at tro på en mail?
soon the world will be one big computer
FourDFourDSkrevet 25/04-04 19:23 
Mailen jeg fik var fra en god ven
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/04-04 19:26 
Men det gør alle viruser/spam. Mailen sender sig selv ud til alle på din vens adresse kartotek. Var den på dansk?
soon the world will be one big computer
SumezSumezSkrevet 25/04-04 19:39 
Kunne nu også godt være at det var en af de der kædebreve/mails/beskeder, ligesom det med at man ikke skal acceptere visse personer på sin MSN, eller klikke på links til et eller andet billede der hedder noget med Britney.
Hvis folk virkelig tror på det, sender de vel advarslen videre. Selv afskyr jeg sådan noget. Især folk der laver "petitions" gennem kædemails. (fik lige en i går..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 25/04-04 19:39 
LOL!
Home is where the hardware is..
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 25/04-04 20:16 
lidt for sent william....jeg slettet den efter advarslen på nintendocenter
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 25/04-04 20:19 
den er godt nok gammel den der! hehe
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig