X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bærbare Namco spil!


Svar
FourDFourDSkrevet 25/04-04 11:37, rettet 25/04-04 11:41 
YIPIEEEE!
(skal også lige siges at man også kan få en Atari, eller Midway udgave)

Forresten - har Electronic world åbent om søndagen? (kan sgu ikke leve uden det der stykke joystick!)

Trøk maij!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 25/04-04 14:46 
nu ved jeg ikke lige hvad den koster i Electronic world.. men fandt den lige i en dansk netbutik.. som også har atari-versionen... og mange andre sjove ting..

Link...
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
FourDFourDSkrevet 26/04-04 14:44 
WeeeEee! Købte det joystickket idag :)
Kan ikke sige at det bringer minder frem, men jeg skal nok komme til at bruge utallige regnvejrs dage på at spille Pac- man ^_^
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
JAAJAASkrevet 29/04-04 02:08 
Og så kommer der sør'me også en C64 udgave.

Please, please PLEASE lad der være Paradroid på!

C64 Joystick 30-in-1
flottenheimerflottenheimerSkrevet 06/05-04 20:55, rettet 07/05-04 01:38 
Tusinde tak til WilliDaRappa og ReinholdJJ.

Jeg cyklede straks ned i Gadgets-butikken og købte det. Hvor er det bare super, super fedt. Jeg har haft det med på arbejde i dag. Alle kollegerne ville bare ha' et!

Derudover er det da bare en fantastisk gave-idé - slår ligesom en CD med flere længder.

Jeg synes specielt at det er lækkert, at det er et officielt produkt - vi har ligesom set nok skod kinesiske 8bit ripoffs. Joystickene er "glade at se på", i god kvalitet og fedt retro designede (og er med rund japaner knop på selve sticket!). Og så er det fedt at det kører på batterier. En ledning rocks!

Jeg checkede lige producentens hjemmeside ud, og de har da fået vind i sejlene. Ud over at der kommer et joystick (fedt design btw), med Ms. PacMan, Galaga (!), Pole Position, Xevious & Mappy nu til sommer, har de også indgået aftale med Capcom, så der kommer et joystick med 1942 (!), Ghosts 'N Goblins (!!!), Mega Man, Gun Smoke og Side Arms. Læs selv mere under "news". Fantastisk!

Jakks
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
FourDFourDSkrevet 06/05-04 21:00 
Ja, de der bærbare retro spil er snart en hel branche :)
Og by the way, selv tak ;)

Og som du siger har vi allerede set for mange retro spil efterligninger på nettet, så der er dejligt at sidde met et joystick i hånden (frem for et tastatur) og spille originalerne :)

Kende så godt nok ikke en af de spil du nævnte (Dog kun lige mega-man og Ms. pacman..) >_<
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 07/05-04 09:31, rettet 07/05-04 09:45 
Du kender ikke 1942 & Ghosts 'n Goblins...????!!??!??? Hmmm...

Anyway, Jakks kommende Midway joystick ser også meget interessant ud. Hvad siger i til:
Mortal Kombat, Spy Hunter, Rampage, Joust, Defender I & II, Robotron:2084, Marble Madness, Smash TV, Super Sprint og Paperboy.

YES!
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
FourDFourDSkrevet 07/05-04 11:26 
Tjaaaa, jeg er jo kun 12 >_<
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig