X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Gamecube... hvorfor egentligt?


Reply
JimPPJimPPSkrevet 05/04-03 20:12 
Jeg havde en (som altid) skrammende samtale med Rites her fra forummet, hvor han stillede et spørgsmål der slog mig helt ud af fatning.

Han bad mig nævne, de spil der gør Gamecuben pengene værd.

Udover Metroid Prime og Det kommende Zelda kunne jeg faktisk ikke rigtigt komme på nogle rigtigt store titler. Som udelukkende kommer til Gamecube!

Se hele indlægget
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
58 topic(s).
« < 1 2

Reply
jaesjaesSkrevet 06/04-03 15:51 
Ja, jo, men den slags tilbud er jo temmeligt sjældne.

Men lad os stoppe, inden det ender i en gang flueknepperi ;D
AndréAndréSkrevet 06/04-03 17:25 
så der måske nogle gamecubes tilsalg når nu at folk tvivler på dem???
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/04-03 18:45 
Interessant.

Jeg var til Danish Hip Hop Awards i går.
Hvor Xbox var kraftigt repræsenteret - min. 10 af de der skabe med konsol + 2 controllere og TV (lige et eksempel på én af de ting Nintendo burde være bedre til i mine øjne - jvf andre tråde om hvordan det går for GC og hvorfor den ikke sælger)

Tilbage til emnet - jeg stod og glædede mig over Xbox tilstedeværelsen.
Kom i snak med en fyr som sagde: fuck Xbox - PlayStation (2) er den eneste rigtige konsol.
Det kunne jeg naturligvis kun grine af.
Men så sagde han: "nævn 10 titler, der gør Xbox værd at købe i forhold til PS2" - det var svært for mig.
Han ville så nævne Tony Hawk som PS titler hvilket jeg ikke helt kunne tage seriøst.

Men min pointe er: det er svært at nævne de 10 "must have" titler til både Xbox og GC. Selvom jeg er glad for begge mine maskiner.
Til gengæld er Vice City det eneste spil, der på nogen måde kan gøre mig interesseret i en PS2.

Jeg tror faktisk ikke, at man rimeligvis kan nævne 10 titler der sælger nogen af de 3 konsoller.
Man løber ret hurtigt ind i spil der ikke er eksklusive - eller de mere hemmelige titler.
Jeg mener: de titler der vil virke tiltalende på udenforstående, vil altid være meget simple i deres stil (Halo, Mario, GTA), og dem er der ikke så mange af egentlig.
Det vil være svært at overbevise en uvidende om det fede i Animal Crossing eller Panzer Dragoon Orta med få ord.

Den ægte værdsættelse af en konsol, kommer kun når man selv ejer den (eller er så meget nørd, at man følger med).
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-03 19:37 
Phantasy star online episode I & II
Skies of arcadia legends

Jeg har sagt det før men nu siger jeg det igen ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 06/04-03 19:46, rettet 06/04-03 20:32 
Ja, Dreamcast-konverteringer er da årsag til at købe en anden konsol...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-03 20:11 
nu er PSO I&II og SoSL jo ikke konventeringer fra DC. Men tværtimod en udbyggelse, af nogen i forvejen ganske geniale spil. Så hvis man ikke havde DC er de sq værd at tjekke ud.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/04-03 11:31 
Joachim M Andersen >
Hvad havde du forventet at der så ville være på den, hvis du ikke engang er tilfreds med MP og Zelda, siden du nu er så skuffet?

Jeg har altid spillet rigtig meget Mario64 og alle Rares titler til Nintendo 64. Men som sagt er Rare solgt til MS og Mario Sunshine er - efter min mening - lidt kikset, så der er ikke rigtig noget interessant tilbage, når jeg finder Zelda for klistret japansk og alle de andre spil findes i bedre udgaver på Xbox.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 07/04-03 11:54 
SeventhSun >
Men min pointe er: det er svært at nævne de 10 "must have" titler til både Xbox og GC.

Det er til gengæld nemt at nævne til PS2. Personligt spørger jeg om bare 3, når jeg skal overbevise folk om at Xbox ikke er værd at købe, for så ved jeg da at jeg kan nævne flere til GC (men kan sgu nok heller ikke nævne 10 der) ;)
Men nu er det jo ved at være lidt sværere. Xbox har allerede to titler, der er værd at eje. Steel Battalion og Panzer Dragoon Orta. Og der er både Psychonauts og Fable på ved.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
58 topic(s).
« < 1 2

Login for at besvare
Username
Password
Remember me