X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Doom3 Co-op over Xbox Live


Svar
enfenenfenSkrevet 23/04-04 11:01 
Kilde Boomtown/Eurogamer:

------------------------------
Doom 3 i Co-op over Xbox Live
Co-op i Doom 3 over Xbox Live? Jo tak.

Gamespot afslørede for nogle måneder siden at der ville være Co-op i Doom 3 til Xbox. Dengang troede man dog kun at det ville blive den ordinære split-screen funktion, som der ville ligge til grund for det.

Nu har Activision tilsyneladende bået faklen videre, og afsløret at der ikke kun bliver Co-op via splitscreen i Doom 3 til Xbox - Tilsyneladende bliver det også muligt at spille over Xbox Live, når den tredje legemeliggørelse af John Carmacks visioner rammer Xbox.

Personligt synes jeg at Co-op er Guds gave til gamerne. Det kunne lade sig gøre i Hidden & Dangerous, System Shock og Halo - Så hvorfor ikke er i flere spil? Vi vil have multiplayer hvor vi skal samarbejde... Ikke flå indvoldende ud på hinanden!
------------------------------

Doom3 Co-op
What is the Matrix?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/04-04 12:45 
Ja det er det vi vil have :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nullernullerSkrevet 23/04-04 12:52 
på cdwow står der at det først kommer mandag d. 3/1 2005
kan det virkelig passe ?
Nu med Xbox 360
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 23/04-04 14:45, rettet 23/04-04 14:45 
Jeg tror ikke det er den officielle dato men det skulle ikke undre mig... måske endda senere..
I win, you loose
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 23/04-04 16:41 
Jeg kan huske af jeg for langt tid siden prøvede en alpha leakede version af doom3..

prøvede det på en af min venners pc..
Amd Thunderbird 1400
512mb ddr ram
128 Geforce 4

når man spillede havde man kun en frame-rate på 2-5fps.. så det kommer nok også til at sluge en hel del fra ens comp... men ser da frem til endnu et godt doom spil... den engine far-cry bruger er det ikke den samme som doom3 bruger??
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 23/04-04 16:52 
Det er to vidt forskellige grafikmotorer. De har intet med hinanden at gøre.
I win, you loose
enfenenfenSkrevet 23/04-04 17:22, rettet 23/04-04 17:22 
Far Cry benytter CryEngine
Doom3 benytter Trinity

Så vidt jeg lige husker, så blev Trinity også i en meget lille grad benyttet i Quake3.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 23/04-04 18:32 
nuller>
på cdwow står der at det først kommer mandag d. 3/1 2005
kan det virkelig passe ?

Doom 3 udkommer i år, til både PC og Xbox.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
nullernullerSkrevet 23/04-04 18:41 
Det lyder godt, rigtigt godt :-)
Nu med Xbox 360
OkottaOkottaSkrevet 24/04-04 01:06 
Der bliver åbenbart ikke splitscreen coop i Doom 3, på Xbox.

Det synes jeg er en god idé - på denne måde undgår man at forringe grafikken (som unægteligt vil ske, hvis splitscreen bliver benyttet, i et spil som Doom 3).

Bye splitscreen coop
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/04-04 02:24 
Jeg tror nu, at det ville have været meget sjovt med coop i splitscreen i Doom 3. Om grafikken blev en smule forringet, er mig sådan set ligegyldig
SolaegSolaegSkrevet 24/04-04 09:40 
Damn! Det er jo det fedeste på én box, når man spiller i Co-op. Nå, så skal man vel have det til pc... måske.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/05-04 23:54 
Doom3 Xbox video:

DL
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 11/05-04 00:18, rettet 11/05-04 00:46 
Har lige hentet og set den.

Det ser frækt ud.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
nullernullerSkrevet 11/05-04 00:50 
det er jo resident evil på speed. damm det ser godt ud.
Nu med Xbox 360
GreaseballGreaseballSkrevet 11/05-04 10:21 
Okotta>
Der bliver åbenbart ikke splitscreen coop i Doom 3, på Xbox.

Det synes jeg er en god idé - på denne måde undgår man at forringe grafikken (som unægteligt vil ske, hvis splitscreen bliver benyttet, i et spil som Doom 3).


Det er da noget møg hvis de fjerner coop splitscreen fra Doom3. Det jo ikke alle der lige gider at spille coop over LIVE men fortrækker at spille med venner som man sidder i samme lokale med, og uden at begge to SKAL havde det samme spil.

Når de kan lave en glimerne splitscreen i Halo og Brute Force, på tros af at de fjenede nogle små detajler på banderne i Halo og der kommer Splitscreen i Halo 2 så virker det som en stor skuffelse.
KTCKTCSkrevet 12/05-04 23:08 
Jeg så lige Doom 3 videoen, og jeg er bestemt ikke imponeret. Frameraten er alt for dårlig i de fleste scener, og jeg tvivler på at det bliver bedre i det færdige spil. Synd, men dette spil bliver klart en PC-titel for mig, hvilket vel også et meget passende når forgængerne blev spillet på denne platform i sin tid.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MrCaseMrCaseSkrevet 12/05-04 23:13 
Doom3 i co-op = verdensklasse !

Jeg havde en så stor oplevelse med halo co-op at jeg ikke kan forestille mig at de dygtige gutter der laver doom3 ikke kan lave en rigtig god oplevelse. Ja, historien i doom1 var jo faktisk udemærket. (ja måske mere den stemningsmæssige del af det..)
Have you considered sucking less?
OkottaOkottaSkrevet 13/05-04 00:27 
KTC>
Jeg så lige Doom 3 videoen, og jeg er bestemt ikke imponeret. Frameraten er alt for dårlig i de fleste scener, og jeg tvivler på at det bliver bedre i det færdige spil.

ID lover at Doom 3 kører 30 fps (li'som Halo), i det færdige spil - håber det bliver tilfældet.

Jeg håber ikke Xbox versionen bliver en omgang dårlig framerate - gider ikke ud at købe et nyt dyrt grafikkort, for at kunne spille PC versionen, på en tilfredsstillende måde.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
UltraUltraSkrevet 13/05-04 23:03 
Okotta,

Du ved inde på ign.com er der et interview med dem som laver Xbox versionen og jeg tror (ud fra det) at det ikke dårligt. Spillet er jo bygget op fra grunden til Xbox (Xbox versionen) altså ikke noget konvertering...
I've fuck the girl in Hanson...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/02-05 16:05, rettet 20/02-05 16:07 
nu er jeg forvirret...

Det har da længe været kendt at Ultimate Doom og Doom2 ikke ville kunne spilles over Xbox live..
men i et Video Interview på gamespot med Todd Hollenshead siger han i en hurtig sætning at man ville kunne spille Doom i 4 players deathmatch over live.

Interviewet er fra den 18/2 -05

http://www.gamespot.com/xbox/action/doom3/media.html

1 min og 20 sek inde.

mens et andet interview fra den 15/2-05 på totalvideogames.com siger det modsatte
hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig