X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mint


Svar Sortering
MrCaseMrCaseSkrevet 23/04-04 08:15, rettet 23/04-04 08:16 
Er det udtryk ikke lidt ved at tage overhånd?

Nu ser man i annoncer ting som:
".. Flækket boks, ellers mint" ...
...en tilstand kan da ikke være perfekt bortset fra en fejl...
Så er den jo ligesom ikke perfekt mere..

Måske skulle vi skrue vores ordvalg lidt ned...
Have you considered sucking less?
60 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/04-13 23:08 
Jeg husker svagt, at jeg spillede "bilspil" med sådan nogle pokemon-traktortræk-edition-kort i folkeskolen. Fungerer det ikke lidt på samme måde? Eller er de bare til ren pynt?
AV Intelligent Terminal
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/04-13 23:09, rettet 26/04-13 23:12 
Præcis !
Det er også folk det samler på video spil som de køber ind til sin samling uden at spille på dem.

Men er baseballkort ikke som de gammel bilkort spil?

Pis ...KB var hurtigere:D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/04-13 23:13, rettet 26/04-13 23:13 
Var meningen med ikke altid at baseball-kort skulle samles på? Ligesom de fodboldkort butikkerne får alle ungerne til at ville bruge alle forældrenes penge på nu til dags.

Edit: Min bror og jeg har en hel bunke af de VINI kortspil liggende et sted. :P

Jeg gider heller ik' hvis du ska' tyre!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/04-13 23:19 
Anywho
I ved nok hvad jeg mener?
Det samme gælder for voksen mænd og figure, tror ikke mange leger med dem? :) (har en del resident evil figure)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 26/04-13 23:30 
I den her branche tror jeg man skal passe på med at dømme hinanden. I sidste ende fremstår vi nok allesammen som nørdede på hver vores måde, om det så omhandler at samle på spil som skal stå på en hylde uden at blive brugt, eller om man går meget op i at en PAPKASSE (Ja, det er sku i sidste ende en fucking papkasse, og en manual, som nok aldrig bliver læst...) til et computerspil skal være i flot stand eller ej. Uanset hvad vil en fællesnævner nok være at hele denne hobby som vi beskæftiger os med i virkeligheden blot er tidsfordriv, så om man praktiserer dette på den ene eller anden måde gør nok ikke den store forskel :D
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 27/04-13 01:17, rettet 27/04-13 15:10 
Svarer vel til at købe kunst for bare at have det stående uden at kigge på det. Anyway....

Hvis man har 'samler' i den ene ende af skalaen og 'gamer' i den anden, handler det vel om hvor man ligger :)
j/k
nerosnerosSkrevet 27/04-13 07:16 
slk486>
Hvis man har 'samler' i den ene ende af skalaen of 'gamer' i den anden, handler det vel om hvor man ligger :)

Så rigtigt og er fuldstændig enig her slk486 ;-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/04-13 09:18 
Konsolkongen>
Hvordan bruger man et baseball-kort?

Ligesom YuGiOh.
Man summoner sin ynglings baseball spiller og råber f.eks. "Steve Carlton! Use water bomb!" indtil man vinder.

Jeg har aldrig spillet et Baseball spil.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/04-13 12:16 
Blue Eyes White Dave!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 27/04-13 15:10 
@Darkbeat: Lyder fantastisk! :D
j/k
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig