1. |
|
(afventer citat...) |
23/06-11 |
5/6 |
Link... |
2. |
|
(afventer citat...) |
03/01-11 |
4/6 |
Link... |
3. |
|
(afventer citat...) |
14/01-10 |
1/6 |
Link... |
4. |
|
(afventer citat...) |
19/11-09 |
5/6 |
Link... |
5. |
|
(afventer citat...) |
18/11-09 |
3/6 |
Link... |
6. |
|
(afventer citat...) |
16/11-09 |
6/6 |
Link... |
7. |
|
(afventer citat...) |
27/07-09 |
5/6 |
Link... |
8. |
|
(afventer citat...) |
28/04-08 |
5/6 |
Link... |
9. |
|
(afventer citat...) |
03/03-08 |
5/6 |
Link... |
10. |
|
„...hvis man endelig skal klandre ’FIFA 14’ noget, må det være manglende overraskelser på denne front. Inde på banen – når dommerens fløjte lyder – er det nemlig i en liga for sig.“ |
26/09-13 |
5/6 |
Link... |
11. |
|
„Nydelsen ved at se sin lille by med 500 indbyggere blive til en del af en stor region med millioner af indbyggere er så stor, at det fint opvejer de mange små funktionalitetsproblemer...“ |
01/05-13 |
8/10 |
|
12. |
|
„Det mest frustrerende trækbaserede strategispil i lang tid. Potentialet [...] forløses aldrig i et spil, der hverken synes at kunne eller ville byde ind med én eneste original idé.“ |
01/04-13 |
3/10 |
|
13. |
|
„...dykker endnu dybere ned i fodboldnørderiet, men [kaster også] en redningskrans ud til spillere på grænsen til at stå af.“ |
01/12-12 |
8/10 |
|
14. |
|
„Tænk AC Milan i starten af 90'erne, Arsenal i starten af 00'erne eller Barcelona de seneste tre-fire år. Det er det niveau, vi befinder os på.“ |
01/11-12 |
9/10 |
|
15. |
|
„...ikke langt efter FIFA 13, i hvert fald ikke inde på banen. Uden for den er en helt anden historie.“ |
01/11-12 |
8/10 |
|
16. |
|
„...leverer et par tiltrængte strategiske værktøjer på skrivebordsplan, men ude på asfalten (og brostenene) er situationen stadig for kaotisk.“ |
01/08-12 |
6/10 |
|
17. |
|
„I de sekvenser, hvor man hænger i luften og endnu ikke ved, om man lander på jorden som helt eller gennemhullet lig, er ' Max Payne 3' en af de mest tilfredsstillende actionoplevelser overhovedet.“ |
14/06-12 |
4/6 |
Link... |
18. |
|
„Kærligheden til street-fodbold er tydelig, og den høje sværhedsgrad giver fans anledning til at komme tilbage igen og igen. Desværre er formatet så snævert, at man lidt for hurtigt kommer til at savne fodbold i den klassiske form.“ |
01/05-12 |
7/10 |
|
19. |
|
„...modarbejdes af tekniske fejl og et kedeligt præmis. En tidsrøver? Snarere ren tidsspilde.“ |
01/05-12 |
3/10 |
|
20. |
|
„...dyrker ikke blot de store følelser, men får dem også frem hos spilleren. En imponerende præstation af et computerspil.“ |
10/04-12 |
5/6 |
Link... |
21. |
|
„Ethvert spil, der bruger en Tetris-lignende mareridtsverden som metafor for en spilfigurs frygt for at blive voksen og forpligte sig til et andet menneske, er et spil, der fortjener ros.“ |
01/03-12 |
7/10 |
|
22. |
|
„Det er både livsbekræftende og smertefuldt at grave ned i den gamle mands barndom, de drømme, der blev væk, og de forhold, der forliste.“ |
28/02-12 |
5/6 |
Link... |
23. |
|
„Man kan løbe, dræbe og klare sig gennem ' The Binding of Isaac' alene med piletasterne på tastaturet, men den simple mekanik skjuler, at det hele er lige så snedigt designet, som fortællingen er forskruet.“ |
28/02-12 |
5/6 |
Link... |
24. |
|
„...ingen fortælling eller staffage, men kun en berusende tur gennem en abstraktionskværn, der gør simple hjernevridere som 'WordFeud' og ' Sudoku' til skamme.“ |
28/02-12 |
5/6 |
Link... |
25. |
|
„...kun sjovt i 10-15 minutter ad gangen. Det er et eksempel på overdrevet strømlining.“ |
29/12-11 |
2/6 |
Link... |
26. |
|
„Når man først får det lært, er det imidlertid noget nær umuligt at lægge fra sig. Det kræver både tid, engagement og en del læsning.“ |
29/12-11 |
5/6 |
Link... |
27. |
|
„...er bestemt ikke ulig kongespillet skak: Tænk 5-10-15 træk frem, eller forbered dig på nederlag.“ |
29/12-11 |
4/6 |
Link... |
28. |
|
„Foretrækker man holdarbejde og følelsen af at deltage i en krig fra fugleperspektiv med dybe, taktiske overvejelser, er ’BF3’ spillet.“ |
08/12-11 |
4/6 |
Link... |
29. |
|
„Sværger man omvendt til højt tempo, minutiøs udvikling af sin soldat og klaustrofobiske ildkampe i små rum og trange stræder, bliver det ikke bedre end det nye ’CoD’.“ |
08/12-11 |
4/6 |
Link... |
30. |
|
„...er begrænset af sine filmiske ambitioner, men samtidig er det netop dette bevidste genrevalg, der adskiller spillet fra mængden. Nathan Drake er ikke perfekt, men han er bestemt et nærmere bekendtskab værd.“ |
01/12-11 |
8/10 |
|
31. |
|
„...slår til igen med finpudsninger, der i flere tilfælde først viser sig én, to, ti timer inde i spillet. Til gengæld bidrager de alle positivt til oplevelsen. Det er imponerende.“ |
01/12-11 |
8/10 |
|
32. |
|
„Tempoet er højt, variationen i fjerndernes bevægelsesmønstre og udholdenhed er rimelig, og b-film-stilen [...] giver et par gode grin. Det er dog småt med nyheder og spidsfindigheder. Udelukkende anbefalet som 15 minutters afbræk.“ |
01/12-11 |
6/10 |
|
33. |
|
„Uheldigvis for Sega står det gamle pindsvin stærkest i billedet, og Sonic Generations er ikke så meget en reboot, som det er en nostalgisk påmindelse.“ |
01/12-11 |
6/10 |
|
34. |
|
„En slags demonstrativ antitese til den tilstræbte realisme i de fleste af nutidens bilspil. Et herligt afbræk.“ |
12/10-11 |
4/6 |
Link... |
35. |
|
„Når man hacker, sniger og dræber sig vej frem til hemmelige dokumenter om højtstående embedsmænd, der måske, måske ikke kan vende op og ned på afgørende magtstrukturer, er man til stede med krop og sjæl, som gjaldt det hele verdens skæbne.“ |
20/09-11 |
5/6 |
Link... |
36. |
|
„...hæver sig dog over andre aktuelle hack’n’slash-spil som f.eks. ’Dungeon Siege III’ ved mesterligt at snige variation ind i gentagelsesskabelonen.“ |
13/09-11 |
5/6 |
Link... |
37. |
|
„...simpel gymnasial geografilærdom om høj- og lavvande, passatvinde og tektoniske plader, men serveret interaktivt. Formgiv, red og tag ansvaret for verden? Det er svært at sige nej til.“ |
13/09-11 |
5/6 |
Link... |
38. |
|
„...besidder et fortællemæssigt format, som andre spil både kan og bør tage ved lære af.“ |
16/08-11 |
5/6 |
Link... |
39. |
|
„I jagten på det uforglemmelige drukner 'Dungeon Siege III' desværre i et hav af fantasy-klichéer. Det går i bedste fald lige akkurat an.“ |
10/08-11 |
2/6 |
Link... |
40. |
|
„...insisterer alt for ofte på at vise sig frem fra sin grimmeste side, og det gavner hverken spillet eller spillerne.“ |
06/04-11 |
3/6 |
Link... |
41. |
|
„...bange for at tage chancer. Det ene ustyrlige øjeblik erstatter det andet, men uden at man har nogen indvirkning på dem. Man bliver utrolig hurtigt træt.“ |
18/03-11 |
3/6 |
Link... |
42. |
|
„...et perfekt balanceret overflødighedshorn af spiltyper og udfordringer.“ |
01/01-11 |
9/10 |
|
43. |
|
„...på ingen måde et dårligt spil: Det er ret godt, men heller ikke mere og dermed også lidt af en skuffelse.“ |
01/01-11 |
7/10 |
|
44. |
|
„...et spektakulært sci-fi-spil med enkelte lyrisk storladne øjeblikke. Under overfladen er det dog et for tydeligt opkog af andre, mere opfindsomme spil.“ |
01/01-11 |
6/10 |
|
45. |
|
„Udenforstående vil få svært ved at se forskel på sidste og dette års udgaver, men for fans vil herlighederne åbenbare sig på få minutter.“ |
01/01-11 |
9/10 |
|
46. |
|
„...action uden omtanke. Skyd først, tænk senere. Det strider ikke kun imod agentkodekset. Det strider imod opfindsomt spildesign.“ |
01/01-11 |
5/10 |
|
47. |
|
„Mere tilgængeligt og mere overfladisk end sin konkurrent. ... Bare vær forberedt på at give afkald på realismen.“ |
01/01-11 |
7/10 |
|
48. |
|
„Hvis du ikke stiller store krav til personkarakteristik og historiefortælling, leverer Divinity 2 god valuta for pengene.“ |
01/01-11 |
6/10 |
|
49. |
|
„...dårligt spildesign, der forsøger at slå plat på Carmageddon-arven og på vores alle sammens sande kærlighed: Zombierne.“ |
01/01-11 |
3/10 |
|
50. |
|
„End ikke alverdens store og små fejl ændrer på det faktum, at New Vegas er et udfordrende og aldeles velfortalt rollespil, hvor dine valg har håndgribelige konsekvenser.“ |
01/12-10 |
8/10 |
|