251. |
|
(afventer citat...)- Hans Lauring |
22/12-10 |
4/6 |
Link... |
252. |
|
„...en solid udvidelse med masser af spændende indhold, nye steder og spændende ting, ens simmere kan foretage sig.“- Hans Lauring |
22/12-10 |
5/6 |
Link... |
253. |
|
(afventer citat...)- Hans Lauring |
17/12-10 |
3/6 |
Link... |
254. |
|
(afventer citat...)- Hans Lauring |
17/12-10 |
4/6 |
Link... |
255. |
|
(afventer citat...)- Hans Lauring |
17/12-10 |
5/6 |
Link... |
256. |
|
(afventer citat...)- Hans Lauring |
19/11-10 |
5/6 |
Link... |
257. |
|
(afventer citat...)- Hans Lauring |
19/11-10 |
4/6 |
Link... |
258. |
|
„...rig på storladne øjeblikke, hvor man lægger controlleren fra sig, rykker nærmere skærmen og gnubber øjnene i bar undren.“- Kenneth McNeil |
18/11-10 |
5/6 |
Link... |
259. |
|
(afventer citat...)- Steffen Moestrup |
28/10-10 |
5/6 |
Link... |
260. |
|
(afventer citat...)- Steffen Moestrup |
27/10-10 |
4/6 |
Link... |
261. |
|
(afventer citat...)- Steffen Moestrup |
27/10-10 |
3/6 |
Link... |
262. |
|
(afventer citat...)- Christian Kruse |
21/10-10 |
4/6 |
Link... |
263. |
|
(afventer citat...)- Christian Kruse |
21/10-10 |
5/6 |
Link... |
264. |
|
„Indimellem formår spillet at skabe en uhyggelig, klaustrofobisk stemning, som minder om 'Alien'-filmene, men spillet kan ikke undgå at virke repetitivt, da det mest af alt går ud mod at nedskyde rumvæsener og løse lidt for enkle gåder.“- Steffen Moestrup |
24/09-10 |
3/6 |
Link... |
265. |
|
„Det ender som [...] et spilbart paradoks, når en original stilskabende og rosværdigt virkningsfuld dogmestil skal bære et tilsvarende afstumpet, idéforladt og fortærsket actionspil.“- Thomas Vigild |
17/09-10 |
3/6 |
Link... |
266. |
|
„...lider under mange spiltekniske mangler. ... Men refleksionerne, som 'Mafia II' tilbyder, opvejer dog klart disse mangler. Det er en udsøgt kriminaltragedie.“- Christian Kruse |
15/09-10 |
4/6 |
Link... |
267. |
|
„Bevæbnet med god vilje og masser af tid og tålmodighed kan man træne abehunden til tricks... Men vejen dertil er ikke alene lang. Den er også bøvlet og føles mere som arbejde og mindre som leg.“- Thomas Vigild |
14/09-10 |
2/6 |
Link... |
268. |
|
„...manglen på variation og balanceret udvikling i både spillets baner og sværhedsgrad beviser også, at ideen på ingen måde kan retfærdiggøre et spil til den pris.“- Thomas Vigild |
14/09-10 |
2/6 |
Link... |
269. |
|
„løser sin opgave til punkt og prikke, og bliver PlayStation Moves obligatoriske modsvar til Nintendos ’Wii Sport’. Men af samme grund kan man ikke undgå at føle en snert af forceret og formularisk spildesign.“- Thomas Vigild |
14/09-10 |
4/6 |
Link... |
270. |
|
„...en lyseslukker med forceret morskab. Spillets største problem er dog, at kun én kan spille med en ad gangen, mens alle andre må nøjes med at kigge på og vente, til det bliver deres tur.“- Thomas Vigild |
14/09-10 |
2/6 |
Link... |
271. |
|
„...[jeg kan] anbefale det til alle os med sadistiske tilbøjeligheder eller bare behov for at rase i en smukt animeret tegneserie-univers.“- Steffen Moestrup |
13/09-10 |
4/6 |
Link... |
272. |
|
„Mekanikken gør din rejse igennem den ugæstfri verden mindre ensom, og gør 'Demon´s Souls' til et af de mest interessante rollespil i mange år.“- Christian Kruse |
03/09-10 |
5/6 |
Link... |
273. |
|
„Der er stadig et stykke vej til et spil, der rammer samme følelsesmæssige bredde og budskaber som Pixars film, men med ‘Toy Story 3’-spillet er grundstenen lagt.“- Thomas Vigild |
31/08-10 |
4/6 |
Link... |
274. |
|
„Fortælling, spildesign, grafik og stemmeskuespil går op i en højere enhed og skaber en spiloplevelse, som kun meget få computerspil er i stand til at give både kendere af genren og nytilkomne spillere.“- - |
23/08-10 |
6/6 |
Link... |
275. |
|
„Mange kan normalt acceptere småfejl og skrabet indhold, hvis prisen er lav nok, men i dette tilfælde virker det mere som om, man kynisk forsøger at bortforklare et dårligt produkt med oppustede marketingstermer.“- Christian Kruse |
12/08-10 |
1/6 |
Link... |
276. |
|
„...når udfordringerne er få og små, kan spillet synes ensformigt. Men omvendt er det nemt at tænde og spille med hjernen i frigear i en times tid...“- Hans Lauring |
11/08-10 |
4/6 |
Link... |
277. |
|
„...holder Mario frisk med en kreativitet, som man ellers i dag skal til små uafhængige spiludviklere for at opleve. Et must for alle sande spilelskere.“- Karsten R. S. Ifversen |
09/08-10 |
5/6 |
Link... |
278. |
|
„...[byder] på en række underholdende måder at spille på, hvis man er en håndfuld golfvenner samlet i festligt lag. Men har man allerede sidste års udgave, så skal man være svært glad for minigolf for at opgradere igen.“- Hans Lauring |
27/07-10 |
4/6 |
Link... |
279. |
|
„...er et personligt og uforglemmeligt mesterværk, der viser, at fremtidens spilformidling kan sikres gennem mediets unikum i interaktiviten. ...det mest betydningsfulde danske spil nogensinde.“- Thomas Vigild |
22/07-10 |
6/6 |
Link... |
280. |
|
„Vi nærmer os en tid, hvor kroppen selv bliver den umedierede fjernbetjening. Nu venter vi bare på et mere interessant indhold at bruge den teknologi til.“- Karsten R. S. Ifversen |
21/07-10 |
3/6 |
Link... |
281. |
|
„Her er det en fryd at sidde bag knapperne, når magien bag både Rowlings Potter og LEGOs klodser tilsammen skaber spildramaturgi i verdensklasse.“- Thomas Vigild |
19/07-10 |
5/6 |
Link... |
282. |
|
„Udviklingsprocessen står dog i stampe, og selvom parkour-underholdningen er sublim og fuldt dækkende [...], må serien fremover finde et nyt ståsted frem for at dvæle ved Jordan Mechners genialitet.“- Christian Kruse |
30/06-10 |
3/6 |
Link... |
283. |
|
„...selv hvis spillets historie og indsamlingsmani skulle kede en, så er der noget rart beroligende over lige at hoppe et kvarter under de virtuelle Wii-bølger.“- Hans Lauring |
24/06-10 |
4/6 |
Link... |
284. |
|
(afventer citat...)- Hans Lauring |
24/06-10 |
4/6 |
Link... |
285. |
|
„ Når man når slutningen, er spørgsmålene flere end svarene, men trods det holder ' Alan Wake' som en distinkt psykologisk gyser.“- Thomas Vigild |
17/06-10 |
4/6 |
Link... |
286. |
|
„...bestemt et kig værd for designivrige sjæle og småbørnsfamilier, der leder efter et spil, der tiltaler, uden at tale ned til, alle familiemedlemmer. ’Mario Kart’ er det dog ikke.“- Kenneth McNeil |
28/05-10 |
4/6 |
Link... |
287. |
|
„Perspektiverne er imponerende – og det gælder både kampe med og mod hinanden. Der er garanteret sved på håndfladerne. ...indbegrebet af den moderne agentforestilling.“- Kenneth McNeil |
27/05-10 |
4/6 |
Link... |
288. |
|
„...med Bent Fabricius Bjerres klassiske musik som underlægning er der lagt op til nogle hyggelige stunder i et univers, der trods alt ikke er skabt af marketingsfolk hos Mattel eller Disney.“- Hans Lauring |
26/05-10 |
3/6 |
Link... |
289. |
|
„Spilbalancen er imponerende. ...favner mindre bredt end ’FIFA 10’, men leverer alligevel varen inden for kridtstregerne. “- Kenneth McNeil |
19/05-10 |
5/6 |
Link... |
290. |
|
„...suverænt det værste spil på hele Xbox Live Arcade-tjenesten, og det må forblive en gåde, hvorfor spillet overhovedet er kommet ombord, og hvorfor det kan ligge i den dyreste ende af prisskalaen.“- Christian Kruse |
20/04-10 |
1/6 |
Link... |
291. |
|
„ Efterhånden vokser reglerne dog ind på rygraden, og fra da af blomstrer ’Greed Corp’ som et unikt strategispil.“- Christian Kruse |
20/04-10 |
5/6 |
Link... |
292. |
|
„Potentialet bliver dog ikke indfriet så meget som man kunne ønske, og selvom der er utallige baner at bekrige, så er de skåret meget jævnt og ender som ensformig kedsommelighed allerede efter de første håndfulde.“- Christian Kruse |
20/04-10 |
3/6 |
Link... |
293. |
|
„...fremragende fra start til slut, modsat sine genrebrødre, der primært har fået gode anmeldelser fordi folk ikke spillede anden halvdel af dem.“- Christian Kruse |
20/04-10 |
6/6 |
Link... |
294. |
|
„...forbeholdt en niche, der vil på en nostalgisk rejse tilbage til drengeværelset, hvor HD-opløsning, Call of Duty og Half-Life 2 endnu ikke var opfundet.“- Christian Kruse |
20/04-10 |
2/6 |
Link... |
295. |
|
„Modsat den generelle trend i spilbranchen, hvor udfordringerne tit er polstret ind for ikke at provokere, så er den bramfri sadisme her et friskt pust.“- Christian Kruse |
20/04-10 |
5/6 |
Link... |
296. |
|
„...ikke et nemt spil, men så meget større er tilfredsstillelsen, når man kommer videre.“- Hans Lauring |
16/04-10 |
5/6 |
Link... |
297. |
|
„De mange fejl og mangler glider i baggrunden, når man står på taget af en pansret bil, der hamrer af sted med 150 km/t, mens man skyder løs mod fire-fem jeeps, der forsøger at køre én af vejen.“- Kenneth McNeil |
14/04-10 |
3/6 |
Link... |
298. |
|
„...[nok løfter det] det tekniske niveau for sin genre, men det svigter samtidig sit medies potentiale og sit kildemateriale. “- Thomas Vigild |
08/04-10 |
3/6 |
Link... |
299. |
|
„...udmærker sig med store åbne slag. Masser af gemmesteder, dækning og angrebsretninger – og ikke mindst transport og tunge skyts.“- Hans Lauring |
31/03-10 |
4/6 |
Link... |
300. |
|
„Oplevelsen er kritisk uvedkommende. Ikke én af hovedpersonerne når Cloud eller Sephiroth til sokkeholderne, og tilsvarende problematisk er kampsystemet. ... Det er lige så mekanisk fremmedgørende som resten...“- Kenneth McNeil |
29/03-10 |
2/6 |
Link... |