slatten atlet til rådighed, men vi skal lære ham skal vi. Og langsomt bygger man sin atlet op ved at gennemgå træningsprogrammer, deltage i testløb og generelt slide lidt mere på ham. Spille stilen er dog nøjagtig den samme, hvilket betyder at man ganske alene sidder og basker løs på knapperne - og helt ærligt, hvem fand.... gider dog det. Nej, man skal se sine kammerater sidde og have storkrise før det er sjovt, eller ja man kan da også sætte sig foran et spejl og se på sine egne anstrengelser, men det er ligesom ikke det samme vel...
Sydney 2000 klarer sig ganske pænt igennem de fleste dicipliner, og de er sjove at spille (som altid). Men en diciplin som udspring fra vippe kikser 400%. Den diciplin er så hovedløst udført at jeg rent faktisk kiksede den de første mange gange. Efter udspring fra vippen skal man kun trykke en knap 1 eller 2 gange på vej ned inden man rammer vandet. Det skal ske når man passerer nogle røde streger.. daaaah, nej vi er ikke babyer... Derudover er kajakslalom roning den eneste disciplin sammen med lerdueskydning som kræver andet en button-bashing.
Sydney 2000 er pakket meget pænt ind med intro, behagelige og overskuelige menuer, men in-game grafikken er kun smækket sammen for at kunne vise gameplayet. Det er død uinteressant og udetaljeret. Animeringen på atleterne er ok, men de ligner æblegrød, har ingen personlighed, og er man flere spillere kan man have atleter der er bygget på samme model, blot med andet tøj på. Det er for kikset, og hvad gik der galt med vægtløfternes svansede sejrsdanse?
Jeg ved ikke hvor meget mere der er at sige.. Der er ingen store overraskelser i Sydney 2000, det spiller, vi løber og svømmer, det er årets OL spil... Jubiiii...