251. |
|
Konstante sjove setpieces gør Contra HC utroligt mindeværdigt. Mister lidt på genspilninger pga forudsigelige bosser med masser af safespots og downtime |
Sumez |
04/07-23 |
8/10 |
252. |
|
Et af de bedste run'n'guns der er lavet, selv de svagere top-down baner kan ikke overskygge spillets højdepunkter. Skal spilles på hard mode! |
Sumez |
04/07-23 |
9/10 |
253. |
|
Mere et gyserspil end originalen. Egentlig en perfekt opskrift på hvordan et *moderne* Resident Evil spil burde være |
Sumez |
04/07-23 |
8/10 |
254. |
|
Er bare mere af det samme uden at et eneste irritationsmoment er løst, der er tværtimod tilføjet flere. Ikke uden kvaliteter, men manglen pà reelt indhold og de utallige gentagelser trækker ned. |
Konsolkongen |
03/07-23 |
5/10 |
255. |
|
En meget bedre formel end 2'eren. Banernes ekstra udfordringer er mere åbenlyse og sjovere, time trials giver rigtig god mening. Dog ikke helt på niveau med 1'eren, og gimmick-banerne trækker lidt ned |
Sumez |
03/07-23 |
7/10 |
256. |
|
BOTW om igen, men mere af det, meget mere af det. Det er helt ubegribeligt for mig at et spil kan være så tætpakket med indhold. Var nødt til at tvinge mig selv til at stoppe med det efter 100+ timer |
Sumez |
03/07-23 |
9/10 |
257. |
|
Nintendo er industriens ubestridte mestre i at malke deres franchises. Sjovt og hyggeligt koncept, men hovedparten af challenges er meh og det er for nærigt at de fulde spil ikke kan unlockes. |
Konsolkongen |
12/06-23 |
4/10 |
258. |
|
Så lykkedes det endelig. Den er fin nok i sin ubehagelige stemning, men det ville være synd at sige, at den gameplaymæssigt har noget at byde på. Det bliver også for meget at det skal være *så* mørkt. |
Goodtimes |
06/06-23 |
5/10 |
259. |
|
Super flot remake med fremragende soundtrack og mere varieret gameplay end ved første antagelse. Multiplayer virker som en påklistret eftertanke, men er også rigtig sjovt. |
Konsolkongen |
29/05-23 |
8/10 |
260. |
|
Ikke så godt som forgængeren, men en mere end værdig afslutning på en vidunderlig trilogi. |
Naiera |
27/05-23 |
7/10 |
261. |
|
Mere og endnu flottere Horizon. Jeg savnede dog opfindsomhed i historie og missioner. Dialog er til tider direkte tåkrummende dårlig. |
Beano |
25/05-23 |
6/10 |
262. |
|
Kort-dueller destilleret til de vigtigste grundelementer med tilfredsstillende dybde. Deckbuilder konceptet parres perfekt med roguelike-formlen, det er svært at stoppe sig selv fra lige ét spil til |
Sumez |
22/05-23 |
8/10 |
263. |
|
Meget typisk vestlig tilgang til "run'n'gun". Designet omkring flere våben end du kan nå at bruge, en overflod af checkpoints, og du bruger sværdet mere end du kommer til at røre en skyder. |
Sumez |
22/05-23 |
6/10 |
264. |
|
Mindre fokuseret end 1'eren. Mange sjove baner, men helt uden den samme arkade-agtige udfordring i at nå 100%, i stedet er mange af spillets hemmeligheder bare irriterende uintuitive |
Sumez |
22/05-23 |
6/10 |
265. |
|
Glimrende arvtager til Duke Nukem, med samme hastighed i gameplayet og overordnede designfilosofi. Nok for langt, men der er meget kvalitet at hente i de fleste baner. |
Nuclear Deter... |
12/05-23 |
7/10 |
266. |
|
Virkelig sjov krydsning mellem puzzle og action, der kun skraber overfladen af sit eget potentiale. Især bosserne er langt bedre end NES-udgaven, og 1CC er lettilgængelig for begyndere |
Sumez |
09/05-23 |
7/10 |
267. |
|
Synes trivielt og derivativt selv for sin tid og 3D-perspektivet virker ofte upræcist. Men banerne er solidt designet og det føles ekstremt tilfredsstillende at gå efter en perfekt score i hver af dem |
Sumez |
08/05-23 |
8/10 |
268. |
|
Spændende i starten, fed stil og meget unikke karakterer. Det var ind imellem en lille smugle træls, når man skulle time det og ramme de ratte øjeblikke, for at kunne stjæle en sjæl. |
KroeboCop |
06/05-23 |
6/10 |
269. |
|
Fattigmands-Undertale tilsat en meget mere alvorlig historie, der er bevægende når den fungerer, men fremstår umoden resten af tiden. "Gameplay" er primært kosmetisk, så væbn dig med tålmodighed |
Sumez |
03/05-23 |
6/10 |
270. |
|
Mange sjove idéer virker kun delvist udført. Man forbarmer sig da det tydeligvis er et lille indie-spil med begrænsede resourcer, men savner stadig mere af de ting spillet gør godt! |
Sumez |
03/05-23 |
6/10 |
271. |
|
Fantastisk gennemført leveldesign går til spilde i et spil hvor øjebliks-gameplayet er repetitivt og irriterende. Dårligt designede fjender, samt tilbagevendende kloak-baner trækker kraftigt ned |
Sumez |
03/05-23 |
4/10 |
272. |
|
Her er helt sikkert ting man kan holde af, men trods den bedre kontrol i Remastered er summen af elementerne stadig lig med en super træls oplevelse. Mangler i den grad QoL-forbedringer. |
Konsolkongen |
03/05-23 |
4/10 |
273. |
|
Charmerende figurer og verden trækker op i dette eventyr, som langt overvejende er veldesignet og tilgængeligt, selvom det ser hardcore ud. Mange valgfri sideopgaver er dog kedelige i deres udfordring |
Goodtimes |
25/04-23 |
6/10 |
274. |
|
Døjer en del med screen tearing og banerne var ikke så spændende. Men fint nok Tony Hawk spil, selvom de fire første var bedre. |
KroeboCop |
23/04-23 |
6/10 |
275. |
|
Dårlig platformer der spiller som det ser ud; Meget floaty kontrol, og spillet er virkelig grimt. |
Konsolkongen |
21/04-23 |
3/10 |
276. |
|
Jeg mistede noget af mig selv, da jeg kom til sidste boss.Løb tør for skud og den selvhealede igen og igen. Gad ikke skulle igennem 4 mellem-bosser for til sidst at kunne være heldig at dræbe den. |
KroeboCop |
14/04-23 |
2/10 |
277. |
|
Øjeblikkeligt underholdende og meget let tilgængeligt spil der kan føre til timelange dueller. Ærgerligt at musikken er så dårlig. |
Konsolkongen |
10/04-23 |
7/10 |
278. |
|
Man tåger rundt på et slot med en hund, der hjælper en igennem spillet, hvor man skal gemme sig for fjender. Blev bare lidt træls i længden, at skulle vente på fjenden gav op med at lede efter en. |
KroeboCop |
05/04-23 |
5/10 |
279. |
|
Igen viser Capcom hvordan en remaster skal skæres. Lidt bedre end originalen og med tilpas mange overraskelser, samt god udfordring på højere sværhedsgrader. |
Konsolkongen |
05/04-23 |
8/10 |
280. |
|
Kontrollen og kameraret er så frustrerende, især i snævre steder. Sad indimellem fast i forskellige ting, så jeg måtte genstarte fra sidste checkpoint. Du kan opgradere hajen, hvilket er lidt stenet. |
KroeboCop |
25/03-23 |
4/10 |
281. |
|
En objektivt super dårlig udgave af et skide godt spil. Lækkert med 60fps, men det er pisse grimt og med en surround sound der bedst kan beskrives som defekt. |
Konsolkongen |
25/03-23 |
7/10 |
282. |
|
En utrolig omgang makværk. Besidder den mest ustabile framerate jeg har oplevet, og er langt mere upoleret end Xbox-versionen. Selv hvis man rettede alle fejl ville der være tale om noget skrald. |
Konsolkongen |
23/03-23 |
1/10 |
283. |
|
Virker som en Unity-asset rodebutik bikset sammen af amatører. Det vanvittigt al det nonsens man skal lave imellem de rigtige baner. Man skal kigge meget langt efter kvalitet heri. |
Konsolkongen |
23/03-23 |
2/10 |
284. |
|
Der går lidt for meget arena shooter i den, sammenlignet med 1'en. Havde en del frame drops i slutningen af spillet og det frøs også nogle gange, plus jeg havde den mest buggy final boss fight ever. |
KroeboCop |
22/03-23 |
4/10 |
285. |
|
Udmærket men begrænset og generisk platformer. Forholdsvis svært med kun 5 forsøg, men til gengæld er spillet ret kort. Har også en 2-player co-op mode. |
Kamek |
17/03-23 |
6/10 |
286. |
|
Et mere interessant filmlicens spil end de fleste, med first person labyrinter og forskellige items. Man dør dog meget let, og man har kun ét liv - desuden er spillet langsomt at gå igennem. |
Kamek |
17/03-23 |
5/10 |
287. |
|
En kort, generisk platformer med usædvanligt ringe styring - det er svært at beskrive helt hvor ringe. Selv med kun 5 baner kan dette spil bringe enhver til tårer. |
Kamek |
17/03-23 |
2/10 |
288. |
|
Oplevede 'lidelsen' i høj grad på min egen psyke, ikke pga spillets historie, men fordi jeg tit sad fast og ikke anede hvor jeg skulle hen ad. Ellers udmærket, når man ved hvad man skal. |
KroeboCop |
16/03-23 |
5/10 |
289. |
|
Meget simpel stop-and-go platformer designet primært omkring fælder der varierer fra sjove til uinspirerede, ligesom sværhedsgraden også svinger voldsomt mellem frustrerende og "alt for nemt" |
Sumez |
16/03-23 |
5/10 |
290. |
|
Fin Sim City-like med overfladiske krigs-elementer. Et produkt af sin tid og er lidt forvirrende at komme ind i, især hvis man ikke spiller genren ofte. |
Konsolkongen |
13/03-23 |
6/10 |
291. |
|
Formentlig spillet der startede bølgen af præcisions platformere. Dengang et friskt pust til genren, men nu så tyndslidt at jeg bliver træt bare af at tænkte på den. |
Konsolkongen |
13/03-23 |
5/10 |
292. |
|
Grundlæggende godt spil, men den overdrevne mængde grind gør intet godt. Udfordrende på den helt forkerte måde. |
Konsolkongen |
12/03-23 |
6/10 |
293. |
|
Havde en del slowdowns, når der skete for meget. Sad også fast i en bane, hvor jeg manglede et kort, fandt ud af det var en glitch. Måtte restarte, og så kunne jeg komme videre. Ellers et ok spil. |
KroeboCop |
11/03-23 |
5/10 |
294. |
|
Hvis man kan leve med spillets insisteren på aldrig at udfordre spilleren, er der stadig rigtig mange sjove og kreative påfund der gør Triple Deluxe til et af de sjoveste Kirby-spil jeg har prøvet |
Sumez |
09/03-23 |
7/10 |
295. |
|
Rare har færre fuldtræffere end en blind der skyder lerduer. Det er groft sagt kun Banjo 1 der stadig holder, mens hovedparten er bras af varierende grad. |
Konsolkongen |
05/03-23 |
4/10 |
296. |
|
Starter udmærket i første bane, men spillet hviler ikke i sig selv og kaster spilleren rundt i forskellige gameplay-gimmicks. En rodet omgang og et dårligt spil. |
Konsolkongen |
05/03-23 |
3/10 |
297. |
|
En flot opdatering af et meget svagt spil. Har sikkert været vovet og badass for Nintendo-folket oprindeligt, men for andre er humoren en pinlig affære. Synd når det er spillets største force. |
Konsolkongen |
05/03-23 |
4/10 |
298. |
|
Virkelig sjovt koncept og underholdende co-op. Der er lidt langt mellem de udfordrende baner, men for dem der ikke spiller meget er det fin introduktion. Uforståeligt lange loadtider, selv for Switch. |
Konsolkongen |
04/03-23 |
6/10 |
299. |
|
Super Meat Boy, bare uden kød og dreng. Prøver på en noget indbildsk historie om angst, men det virker påklistret. En mæt genre hvor få spil skiller sig ud. |
Konsolkongen |
04/03-23 |
5/10 |
300. |
|
Herlig stemning, kreativt design fyldt med sjove idéer. Det er utroligt så meget arbejde der er lagt i det spil i forhold til hvor lidt der er lagt i intuitiv styring eller gennemtestet banedesign |
Sumez |
02/03-23 |
4/10 |