X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Crimson Sea hvor?


Reply
The DaneThe DaneSkrevet 19/04-04 15:12 
Ja, grundet en mindre "fejl" fra min side (valgte at skifte VISA kortet tidligere end måske behøvet), så gjorde det lige at Amazon UK ikke kunne skaffe mig mit Crimson Sea.
Så jeg vil lige høre om nogen herinde kendte til et sted der solgte det PAL?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/04-04 15:47 
Det vil jeg også godt vide :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JmogJmogSkrevet 19/04-04 16:24 
CD-wow.com har spillet.
OkottaOkottaSkrevet 19/04-04 17:02 
EB Games i Bispensgade i Aalborg, har et brugt ét.

Utroligt nok, så koster det 450,- Preowned - tro det eller ej.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 19/04-04 17:10 
Meget typisk for EB. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OkottaOkottaSkrevet 19/04-04 18:57 
Hvorfor er der nogle preowned spil, som har næsten nypris i EB? Crimson Sea's pris er helt hen i vejret.

Og en anden ting; Når de har tilbud på visse spil - f.eks LOTR: ROTK - så sælges en preowned af slagsen, til samme pris som en ny. Tror de selv folk gider købe brugte spil hos dem, når man kan få en ny hos dem, til samme pris?

Ja, jeg forstår dem ikke.

He he - og en tredje "EB ting"; Butikken i Bispensgade i Aalborg, vil ikke længere bytte konsolspil til konsoller. De hævder at for mange af de samme mennesker har været inde og bytte konsolspil, så nu vil de ikke det længere. Når man viser dem deres eget katalog, og nævner at det står i kataloget, at EB bytter spil til konsoller, så hævder de at der er tale om en trykfejl(!)

Det er sgu for morsomt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 19/04-04 19:48 
Nu er der jo ikke den store forskel på standen af nye og brugte spil i EB. Sagt helt seriøst, desværre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 19/04-04 20:56 
Jmog>
CD-wow.com har spillet.


Ja, men det er vist NTSC versionen de sælger der. Game.net har det, og jeg er ved at finde ud af om det er PAL de har - prisen er med VAT, så den er rimelig god.


NTSC
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/04-04 21:30 
Okotta>
He he - og en tredje "EB ting"; Butikken i Bispensgade i Aalborg, vil ikke længere bytte konsolspil til konsoller. De hævder at for mange af de samme mennesker har været inde og bytte konsolspil, så nu vil de ikke det længere. Når man viser dem deres eget katalog, og nævner at det står i kataloget, at EB bytter spil til konsoller, så hævder de at der er tale om en trykfejl(!)

Det er sgu for morsomt.

Kan man godt bytte til f.eks. kabler og mem. cards?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 19/04-04 21:33 
Ved det ikke - spørg dem :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Username
Password
Remember me