X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prince of Persia: The Sands of Time


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 29/03-04 22:58, rettet 29/03-04 22:59 
Gennemførte dette spil for et par dage siden, og synes alt i alt at det er et kanont fedt spil!

Spillet var rigtig kort, og jeg klarede det på under 10 timer. Der er så Prince of Persia 1 & 2 bagefter, men jeg er ikke rigtig til alt det der nostaltiske noget.

God grafik! Rigtig fedt med de 3 forskellige kamera-vinkler man kan skifte imellem. Rigtig flotte FMW-sekvenser ligeså. Lyden er også fed og voice-actingen føler jeg at de har sluppet godt fra.

Eneste minus ville være at det som sagt er så kort. Hvad synes I om spillet?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/03-04 23:35 
Jeg synes også det er et suverænt godt spil.

Virkelig fed platforms eventyr.

Som du har nævnt er det lidt kort.
Det eneste rigtige kritikpunkt jeg har er kampsystemet.
Det er grænseløst irriterende, at man bruger den grønne knap til næsten alle moves, så når man gerne vil rulle væk fra en modstander, kommer man ofte til at kolbøtte over hovedet på ham.
Når så nogle af fjenderne er "immune" overfor den type angreb, bliver man hurtigt træt af at man ikke selv har 100% kontrol.
Når så fjenderne respawner igen og igen bare for at trække tiden ud kan man godt føle sig lidt snydt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
FourDFourDSkrevet 30/03-04 10:27, rettet 30/03-04 10:27 
Fedt spil, men er enig med SeventhSun.
Kampene er til tider længere end de er sjove.
Men kampene er godtnok flotte, det må man gi' ubisoft ;)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SumezSumezSkrevet 30/03-04 10:52 
Følger PoP 1 og 2 med til alle platforme? :O
I så fald er det alene jo en grund til at anskaffe spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 30/03-04 11:37 
PoP 1 gør, ja.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 30/03-04 12:49 
Alting i det spil er jo linæert, dvs. man har stort set ingen indflydelse på spillets forløb.

At "spille" det er ligesom at "tegne" i en af de bøger hvor man skal forbinde de nummererede streger med linier. Dæleme dårligt design.
Man kunne lige så godt sætte sig ned og se en dårlig actionfilm.

Dårlgste højprofil tittel sidste år som jeg har spillet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 30/03-04 13:05 
Og hvis man læser div. anmeldelser, kan man også se at langt de fleste er enige med dRxL.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/03-04 14:17 
Jeg synes ikke at "lineært" er et kritikpunkt, der til enhver tid er gældende i forhold til computerspil.

Det er som om, at efter Mario 64, så er det pludselig en skændsel hvis et spil følger en fast historie.

Det er sandt at i Sands of Time er den rigtige fremgansmåde 100% lineær.
Men jeg synes netop at udfordringen, og variationen, ligger i at regne ud hvilken fremgangsmåde der er den rigtige.
Det er ikke vildt svært, men generelt synes jeg alligevel det var en nydelse at udføre de forskellige akrobatiske tricks på min vej igennem den fantastiske grafik.

Jeg fokuserer måske mere på spiloplevelsen som helhed, og med sin polerede oplevelse, synes jeg Sands of Time er lysår foran stortset alle andre titler jeg har spillet i det sidste års tid.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RitesRitesSkrevet 30/03-04 14:21 
Hvordan blev Tetris nogensinde populært?

Det er da seriøst lineært, så...
» a winner is you «
quadquadSkrevet 30/03-04 14:34, rettet 30/03-04 16:58 
Faktisk skrev magasinet Soft dette om Tetris:

Tetris er navnet. Det er sikkert et russisk ord, men vi har ikke gidet slå hvad det betyder, for det er ikke sine 179kr værd. Det er svært at forklare hvad Tetris går ud på. Det er meget simpelt (faktisk ret primitivt). En flok forskellige former kommer frem øverst på skærmen og ved hjælp af joysticket og besteme taster på (...) Men desværre ruskies: jeres sovjet-spil er faktisk det tunge, heller ikke selvom i sidenhen har haft mirrorsoft til at hjælpe jer med forbedringerne. Bedre held næste gang. [Forenklet]

Ventede bare på en indfaldsvinkel til at skrive dette ;)
dRxLdRxLSkrevet 30/03-04 14:35 
Det er da en uholdbar udtalelse Rites, tetris er da netop ikke linæert da brikkerne kommer i et tilfældigt mønster. Der er også flere forskellige måder man kan spille det på alt efter hvilken taktik man vælger. Det er stort set ikke muligt at spille kreativt i sands of time.

Jeg synes det er fint at I indrømmer at spillet forholder sig som jeg påstår, at I så ikke ser det som et problem er så et helt andet spørgsmål.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 30/03-04 15:07 
Gennemfør spillet uden at dræbe andet end bosser.

Værsgo'...
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/03-04 16:57 
Rites jeg ved ikke om du skriver det om Tetris til mig - jeg mener jo netop at lineære spil ikke bare definition er en dårlig ting.


dRxL -> jeg synes nærmere det er dig, der har et problem, når et spil pinedød skal kritiseres for at være lineært.
Hvordan skal man nogensinde lave et spil med en god og fast historie, hvis spilleren skal have lov til at bestemme rækkefølgen selv?

Survival horror genren har da seriøse problemer så.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 30/03-04 17:07 
dRxL snakker jo ikke om lineariteten i POP's historie, men i dets gameplay...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 30/03-04 21:06 
Jeg har PoP næsten topkarakter i adskillige anmeldelser, så nej, tror sgu ikke det er til dig ^^
» a winner is you «
Bede-xBede-xSkrevet 02/04-04 10:28 
Sumez>
Følger PoP 1 og 2 med til alle platforme? :O

Kun Xbox versionen får PoP 2 og det er ikke med i pal udgaven.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig