X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MSN AutoMessage - hvor?


Svar
TempuZ FugitTempuZ FugitSkrevet 22/03-04 10:13 
har tit set de der Auto message på MSN - hvor får man det henne? eller er det pga. de bruger et andet program, som understøtter MSN.?
! ,.-" SLUT "-., !
fearless popcornfearless popc...Skrevet 22/03-04 10:34 
MSN Plus?

MSN +
just plug it in.
TempuZ FugitTempuZ FugitSkrevet 22/03-04 10:35 
Ok. Tak
! ,.-" SLUT "-., !
fearless popcornfearless popc...Skrevet 22/03-04 10:45 
Du kan sætte så du får beskeder når der er nogen der logger af eller skifter navn. :)
just plug it in.
EulogyEulogySkrevet 22/03-04 23:07 
Man kan finde VIRKELG mange fede ting til Messenger på denne side, jeg har ihvertigfald fået 'gejlet' mit Messenger op he he.

Press mig
'Hi super nintendo Chalmers'
PlaykidPlaykidSkrevet 22/03-04 23:10 
Jeg slettede msn plus, det blev virkeligt irreterende til sidst.
Spiller nu: Halo 3
fearless popcornfearless popc...Skrevet 22/03-04 23:17 
Fuldstændig enig.
just plug it in.
IqonIqonSkrevet 23/03-04 14:55 
PS2 playkid>
Jeg slettede msn plus, det blev virkeligt irreterende til sidst.

Hvad var irriterende ved det? Man lægger jo ikke mærke til det overhovedet?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
majjohamajjohaSkrevet 23/03-04 15:11 
Da MSN 6.1 blev alt alt for resource krævende med tiden valgte jeg at hoppe en masse step tilbage til Windows Messenger, men når jeg klikker på krydset lukker den hele MSN, og gemmer det ikke nede i statuslinien som med de nyere udgaver, hvilken version skal jeg have fat i for at det er optimalt?
ChronoChronoSkrevet 23/03-04 15:12 
Slet Messenger og brug Trillian :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AmbyAmbySkrevet 23/03-04 15:15 
Slet så Trillian og brug Miranda.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
majjohamajjohaSkrevet 23/03-04 15:15 
Nårh ja, havde helt glemt Trillian, men det er bare møghamrende irretende at man ikke kan få en besked om at nogen har logget på i normal udgaven. :/
PlaykidPlaykidSkrevet 23/03-04 15:18 
Iqon>
Hvad var irriterende ved det? Man lægger jo ikke mærke til det overhovedet?

Det mest irreterende var at den ændre min startside, hvilket jeg dog kunne ændre igen, men jeg gider godt nok ikke se på en dum toolbar.
Spiller nu: Halo 3
IqonIqonSkrevet 23/03-04 16:33 
PS2 playkid>
Det mest irreterende var at den ændre min startside, hvilket jeg dog kunne ændre igen, men jeg gider godt nok ikke se på en dum toolbar.

Det er jo fordi du har afklikket boksen, hvor du valgte "ja" til sponsorprogrammerne. Hvis du geninstallerer Plus! uden at afkrydse den boks, vil du beholde din startside og slippe for den dumme toolbar og mærkelige pop-ups.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
WehnerWehnerSkrevet 23/03-04 16:42 
Dark-Light>
Slet så Trillian og brug Miranda.

Jeg bruger Trillian fordi jeg både skal være på MSN og ICQ på en gang.

Nu er jeg ikke så vild igen med Trillian. Hvordan er Miranda bedre?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 23/03-04 16:46 
Jeg har alligevel ikke brug for det, så det gør mig ikke noget.
Spiller nu: Halo 3
SquareSquareSkrevet 23/03-04 17:02 
Wehner, bruger du Trillian Pro ?

Hvis ikke, kan jeg kun anbefale dig at købe det, bestemt et af de bedre køb jeg gjorde sidste år.
It's only a state of mind.
dRxLdRxLSkrevet 24/03-04 07:49 
Hukommelsesforbrug Miranda: 1.6MB med MSN og IRC plugin kørende.

Hukommelsesforbrug Trillian: (svjh) over 14MB hvor det også blot var de 2 funktioner jeg brugte.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 24/03-04 07:53 
Og der er et hav af plugins, så programmet kan sys nøjagtigt til ens krav.
Og det var vist salgstalen for denne gang :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SquareSquareSkrevet 25/03-04 02:14 
Jeg kører med en masse plugins bl.a. et der tjekker min mail, et der tjekker nogle rss feeds, et der fortæller systeminfo og et hvor jeg kan skrive notater, jeg er forbundet til 4 services og mit Trillian bruger kun omkring 10 mb hukommelse.

Det eneste negative jeg har at sige om Trillian, er at det ikke understøtter MSN webcam eller stemmesamtale. Men det understøtter dog Yahoo webcam, og det virker fint.
It's only a state of mind.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig