X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

GBA SP skærm problemer?


Reply
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 16/03-04 21:14 
Da jeg spillede Golden Sun for nogen tid siden opdagede jeg at der er en form for "skygge billede" på skærmen. Det kan bedst ses når der er store kontraster, f.eks hvid tekst på sort baggrund. Da jeg så begyndte at kigge efter, så jeg at det faktisk er overalt. Det er ikke noget som irreterer mig når jeg spiller på nogen måde, for det er ikke så fremtrædende, men det irreterer mig alligevel at det ER der, og jeg ikke ved om det er normalt.. Det er NÆSTEN usynligt når jeg ikke har slået baggrunds belysningen til. Det er sådan i alle mine spil, så det er ikke spillenes skyld.
Er der nogen som kan hjælpe mig med at opklare dette? Eller i værste fald lige vil tage et kig på den til træffet her på fredag, om det er noget at bekymre sig om. På forhånd tak.
HankyHankySkrevet 17/03-04 11:09 
Synes jeg kan huske at have læst en artikel hvor de
beskriver at der kan være problemer med spil pga. af Backlight. Noget med lyset går ind og forstyrer bla bla bla.
Kan ikke helt huske det.Ved ikke om jeg husker forkert , eller ... :)
Andre som kan bekræfte ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-04 12:37 
Altså du mener at lyset rammer de enkelte "prikker" og derved skaber en skygge som generer ham?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Username
Password
Remember me