X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billeder i indlæg


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 20/02-04 14:50 
Det er nu muligt at indsætte billeder i indlæg i forummet.

Bemærk venligst at denne funktion IKKE er beregnet til pynt og andre ligegyldigheder. Den bør kun bruges, hvor det er relevant.

Læs FAQ'en for nærmere beskrivelse.

FAQ > Billeder
fearless popcornfearless popc...Skrevet 20/02-04 15:10 
Egentlig en dejlig ting :)
just plug it in.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-04 15:24 
Gælder forhåbentlig ikke i ens tagline!?
Spiller nu: Phantasy Star IV
MIKA-LMIKA-LSkrevet 20/02-04 15:26 
Fra FAQ:

"Billeder er fx ikke tilladt i følgende situationer:

* Ligegyldigt pynt."

- så nej, det er selvfølgelig ikke tilladt at bruge billeder i taglines.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-04 15:31 
Det jeg mener er at der nok i frmtiden sidder nogen derude som ikke gider læse FAQen, og derfor tror det er iorden at bruge billeder i taglines.
Men er det overhovedt muligt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 20/02-04 15:38 
Nej.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 20/02-04 17:26 
Konsolkongen>
Det jeg mener er at der nok i fremtiden sidder nogen derude som ikke gider læse FAQen...

For at tilføje så er FAQ'en ikke opstillet for sjov, men er ligesom færdselsregler i trafikken og bør læses umiddelbart inden/efter man er oprettet som bruger. Folk, som i højere grad udfolder sig i uoverensstemmelse med indholdet heri, vil selvfølgelig blive straffet afhængig af "forbrydelsen"...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig