X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MM3 server


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/02-04 18:56 
Hvordan foregår det, når man er server i Midtown Madness 3? Kan man bare lade den køre, og så kan folk joine og hoppe ud, eller kræver det 'indblanding'? En server i f.eks. Wolf kan jo passe sig selv, og så kan man selv joine, når man får lyst til et spil.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/02-04 19:02 
Lissom i langt de fleste Live spil, kræver det at man er aktiv hvis man hoster.

Det undrer mig lidt at Wolf så åbenbart er bygget op på samme måde som traditionelle PC multiplayer spil med dedikerede servere.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/02-04 19:16 
Det er total fedt! Så er man ikke bundet på hænder og føder : )
Home is where the hardware is..
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/02-04 19:58, rettet 14/02-04 19:58 
Serveren behøver ikke være dedikeret, bare for at passe sig selv. Som sagt kan man bare være spectator, og så joine, når man vil. Folk på serveren ordner alt selv vha. afstemninger.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/02-04 20:03 
Netop det der er fedt : )
Home is where the hardware is..
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/02-04 20:32 
Ja, det er ikke dårligt :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/02-04 20:42 
Det er nok fordi det er et FPS.

Der ville ikke rigtig være nogen grund til at gøre det på den måde i andre spil.

Hvad er i øvrigt lige det fede i at andre spiller på din Xbox som server, uden at man selv er med?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
APHAPHSkrevet 14/02-04 23:47 
Inden jeg går ud og invistere i spillet, vil jeg gerne lige vide om der stadigvæk er mange der spiller spillet online.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/02-04 11:22, rettet 15/02-04 11:24 
SeventhSun>
Det er nok fordi det er et FPS.

Der ville ikke rigtig være nogen grund til at gøre det på den måde i andre spil.

Men det ville stadig være lettere for folk, der kan hoste hvis det var på den måde.

Hvad er i øvrigt lige det fede i at andre spiller på din Xbox som server, uden at man selv er med?

Jo flere servere, jo bedre - og jo længere tid de er oppe, jo bedre. Desuden kan jeg hoppe ind i spillet med det samme - ikke noget med først at finde et passende spil, hvor de spiller det, jeg gider.
Jeg kan jo lige så godt lade den serve, som jeg kan have den slukket.

Paasch: Jeg synes ikke, det har ændret sig. Der går kun 5 min., så er der fyldt, og det bliver der ved at være, til jeg slukker.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig