X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anbefaling! DC perle fundet...


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 27/03-03 21:14 
Jeg købte lige Cool Cool Toon [SNK/JAP] på ebay for nogle dage siden - og hey, guess what - det er fantastisk!

For alle der kan lide musik-spil som f.eks. Gitaroo-man, Space Channel 5, DDR, Puyo Puyo DA!, Vib Ribbon og Parappa, er dette et absolut must-have. Ja, jeg vil næsten mene, at det er et must-have, selvom du ikke er specielt vild med genren.

Det er helt afgjort en af de mest originale SNK titler, jeg har spillet i laaaaaang tid. Det hører til blandt de absolut flotteste DC spil (meget, meget flot artwork, cel-shaded, 60 frames/sek, ingen slow-down). Musikken er rigtig god, j-pop-agtig, med nogle ret fede beats. Vigtigst af alt er dog det gode gameplay.

SNK har desuden været så søde at fylde CD'en med en voldsom mængde hi-res Cool Cool Toon artwork og otaku. Way to go!

Cool Cool Toon kan sågar linkes med Cool Cool Jam, hvis du er så heldig at have en Neo-Geo Pocket.

Og nåååh ja, så understøtter spillet maracas!!! Yep, du læste rigtigt, det understøtter sgu maracas!

Flottenheimer says: HIGHLY RECOMMENDED! Hvis du har en puls, en DC (og en DC-X).


PS: spillets tekst er 98% japansk, men det kan let spilles uden nogen form for viden om sproget. Skulle du løbe ind i forståelsesproblemer, findes der en meget grundig FAQ på gamefaqs.com, der gennemgår og oversætter alt, incl. spillets menuer.

PPS: Desværre dRxL, det ser ikke ud til, at du er komplet! På den igen...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 27/03-03 21:29 
Sejt! Jeg har ledt meget efter interessante DC titler for tiden og burde måske tjekke det her ud.

flottenheimer >
Det er helt afgjort en af de mest originale SNK titler, jeg har spillet i laaaaaang tid.

Hehe, det siger ikke vildt meget, men SNK plejer nu alligevel at lave gode spil ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/03-03 21:32 
Sumez >
Sejt! Jeg har ledt meget efter interessante DC titler for tiden og burde måske tjekke det her ud.

Hvem får den først.... ;)

(hvad gav du flottenheimer?)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 27/03-03 21:37, rettet 27/03-03 21:38 
Spillet var helt nyt. Det blev sendt express fra japan. det var forsikret. portoen var derfor hele $12 - og det ankom efter kun 3 dage med bud kl. 8.05 og morgenen!!!

The good news: dollaren er under 7 dkr.

jeg betalte...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 27/03-03 21:45 
MIKA-L >
Hvem får den først.... ;)

Ejjj! Du tog mit Ninja Golf. Du ta'r ikke min cool toon :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
flottenheimerflottenheimerSkrevet 27/03-03 22:03 
This one? ...

Ninja Golf?????
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 27/03-03 22:16 
Ja. Præcis det. Han bød over mig med alt for mange penge på QXL ;P (tror da i hvert fald det var ham)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
flottenheimerflottenheimerSkrevet 27/03-03 22:32 
Det er også næsten helt oppe i $2.5 på ebay... Jeg kan godt forstå at du er sur.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/03-03 23:17, rettet 27/03-03 23:22 
Flottenheimer; I need a DC - Sell one to me!

Aldrig mere sælge konsoller - aldrig!

EDit: Er træt og kunne åbenbart ikke forstå den korrekte brug af gængse udtryksformer :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/03-03 23:57 
Sumez >
Ejjj! Du tog mit Ninja Golf. Du ta'r ikke min cool toon :(

Du bliver først rigtigt sur når jeg fortæller dig jeg aldrig har fået spillet det spil, da jeg aldrig har fundet min Atari nummer-et-eller-andet som jeg købte for et halvt års tid siden. Dermed ligger spillet stadig shrink-wrapped....

....men det fortæller jeg dig jo selvfølgelig ikke, ville jo nødig gøre dig sur med vilje ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig