X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Sega GT


Reply
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/02-04 12:19 
Har lige investeret i dette spil, så når jeg lige har slappet en god bil sammen, er der så nogen, der gider spille det på Live?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
juventus champjuventus champSkrevet 07/02-04 12:31 
Jeg er klar.jeg er også ved at bygge en bil op.hvad med kl 20.00 iaften?
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
APHAPHSkrevet 07/02-04 13:04 
Virker spillet lige så elendigt online som mange påstår? (lag)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/02-04 19:18, rettet 07/02-04 19:19 
Jeg har kun hostet, men det kører fint - og jeg har ikke fået klager over lag.
Prøver at joine i morgen.

Champ: Jeg kan ikke i aften, men hvad med i morgen?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
juventus champjuventus champSkrevet 08/02-04 06:35, rettet 08/02-04 06:35 
Det havde jeg hellere ikke.Hvad med kl 19 idag?Jeg skal se roma-juventus kl 20.30
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 10/02-04 13:09 
Har set spillet i Fona til kr 499,- , jeg troede at denne genudgivelse skulle sælges til nedsat pris??. Jeg vil ikke give fuld pris for et spil jeg allerede har spillet igennem.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
APHAPHSkrevet 10/02-04 13:14 
Spillet koster også kun 250kr hvis du køber det i england.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-04 13:18 
Er det kun online delen der er ny? Eller er der også nye biler/tun-dele?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 16:09 
Der er INGEN nye biler!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
jaesjaesSkrevet 10/02-04 16:18, rettet 10/02-04 16:26 
Konsolkongen>
Er det kun online delen der er ny? Eller er der også nye biler/tun-dele?

Der er et par nye spil-modes, og nogle nye baner. Om alle de gamle baner er med ved jeg ikke.
enfenenfenSkrevet 10/02-04 19:17 
Dvs. at grafikken er den samme som i Sega GT til Xbox? Hvis den er det, så springe rjeg i hvert fald over.

Efter min mening manglede der en masse små ting i det forrige spil. Så som tydeligere støv, jord osv., når man racede rundt på banen. Fartfornemmelsen kunne også godt have været bedre.
What is the Matrix?
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/02-04 20:27 
DeluxScan>
Der er INGEN nye biler!

såvidt jeg ved er der 40 nye biler???
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/02-04 20:29 
Dette er fra et presse-klip:

"More than 40 new cars ranging from 70's muscle cars to the latest rockets from Japan"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-04 20:36 
NICE! Så er jeg jo nødt til at købe det!
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 20:52 
King Chaos>
såvidt jeg ved er der 40 nye biler???

Huh? Det kan da godt være, du har ret... Anyway, det er stadig ikke et imponerede samlet antal.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/02-04 22:25 
160?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 22:27, rettet 10/02-04 22:30 
Nej, GT4 disker jo op med maaange flere (Lidt a la de 400+ fra GT2).
Desuden er der for lidt alm. gadebiler, som er det, jeg synes er sjovt ved GT spil. Alle de store V12'ere og turbosugere er jo ikke sjove, dem kan man jo prøve i så godt som alle bilspil.
Nej, må vi be' om C5, Megane, Espace, Saxo, Almera, Primera osv.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/02-04 23:41 
Ja en bil som min egen kunne også være ret skæg at se i et sådan spil(xr3i ved at blive bygget om til RS turbo) ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
jaesjaesSkrevet 11/02-04 00:02 
DeluxScan>
GT4 disker jo op med maaange flere (Lidt a la de 400+ fra GT2).

Nu er GT-serien jo også helt ekstrem hvad det angår :)
De fleste bilspil har max. 30-40 biler, og klarer det fint nok alligevel...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/02-04 11:20 
Danny Salling>
Ja en bil som min egen kunne også være ret skæg at se i et sådan spil(xr3i ved at blive bygget om til RS turbo) ;-)

Dengang min far havde en Xantia, brugte jeg langt det meste af min tid i GT2 med at tune og pille ved den model (At den så kørte ad h til er en anden sag :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/02-04 11:23, rettet 11/02-04 11:23 
jaes>
Nu er GT-serien jo også helt ekstrem hvad det angår :)
De fleste bilspil har max. 30-40 biler, og klarer det fint nok alligevel...

Jaeh, men hvis man vil tage kampen op mod GT, som Sega GT jo vil, så kræver det altså flere biler.
En anden ting, der irriterede mig, er at modstanderne ændrer sig efter, hvilken bil man selv har. Det er med andre ord ikke muligt at køre en Suzuki Pikes Peak 3 omgange mod en flok lallende Mazda Demio'er... Det var ellers sjovt!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
jaesjaesSkrevet 11/02-04 20:10 
DeluxScan>
Jaeh, men hvis man vil tage kampen op mod GT, som Sega GT jo vil, så kræver det altså flere biler.

Så hellere mere dybde i gameplayet :)
Men det er også mest "teoretisk" snak. Sega GT 2000 taber jo til GT3 på de fleste områder :)
juventus champjuventus champSkrevet 13/02-04 05:10 
jeg synes det er i verdenklasse spil(online).kig på qxl det står til 170kr ifolie og der 14timer tilbage af auktionen.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
Login for at besvare
Username
Password
Remember me