X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ebay - Jeg bliver skør!


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 20:54 
Her til aften har jeg lige tabt 6 auktioner, i tætte opløb. Det ender med de andre byder lige lidt over mig, 5 sekunder før jeg havde vundet.

Det er MEGET frustrende. Nogle som har nogle tips? Share them!
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 01/02-04 20:55 
Proxy bidding.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 20:55 
På dansk? : )
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 01/02-04 21:01 
Læs om det derinde...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nullernullerSkrevet 01/02-04 21:02 
er det ikke noget med F5 ?
ja jeg gætter bare..
har aldrig budt på E-bay.
/nuller
Nu med Xbox 360
RitesRitesSkrevet 01/02-04 21:26 
Det er røvirriterende, indtil man selv gør det.
» a winner is you «
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 01/02-04 21:32 
Det her link vil gøre dig meget klogere...:

Proxy Bidding
元気ですか。
JAAJAASkrevet 01/02-04 21:42, rettet 01/02-04 21:44 
En af mine kolleger bruger et lille program, der hedder Auction Sniper, som skulle være effektivt til at byde i sidste øjeblik. Der er garanteret masser af lignende programmer, der bliver flittigt brugt. Hvordan det så adskiller sig fra bare at bruge proxy bidding, ved jeg ikke.
bootsbootsSkrevet 01/02-04 21:42, rettet 01/02-04 21:49 
Sådan ca. et halvt minut (eller mindre - hvis du har stærke nerver) inden auktionen slutter, kommer du med dit maximale bud. Står auktionen f.eks. på 5£ (og du vil gerne give 10£) så taster du bare 10£.... herefter bydes der automatisk på dine vegne, indtil den når dit max bud ( - med dét budinterval der gælder på netop dén auktion). Så kommer det jo selvfølgelig an på de andre der byder - altså hvor meget de vil give for tingen. Hvis du er heldig - og de ikke bruger maxi bud - kan de ikke nå at indtaste nye bud længe nok til at overstige dit. Du risikerer selvfølgelig at komme til at betale £10 for varen; men til gengæld er chancen nok større for at du får den, hvis du bruger maxi bud indenfor det sidste halve minut... Du skal bare aldrig komme med et maxi bud på mere end du vil betale for varen.;o)

Du kan også bare prøve at finde de ting du vil have, på auktioner der slutter når Amerikanerne sover... Så er chancen for at "vinde" meget større... Den du'r selvfølgelig ikke hvis du går efter US auktioner - de skal nok sørge for at deres auktioner slutter når Amerikanerne er vågne... :o(
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 23:05, rettet 01/02-04 23:05 
Rites>
Det er røvirriterende, indtil man selv gør det.

Gør hvad? At indtaste et kanon højt bud?
Home is where the hardware is..
WehnerWehnerSkrevet 02/02-04 10:21 
At 'snipe' tror jeg der menes: Altså at byde i allersidste øjeblik.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/02-04 14:20 
Well. Jeg er selv lige blevet en 'ond' sniper på eBay! : )

Ingen nåde!
Home is where the hardware is..
RitesRitesSkrevet 02/02-04 14:45 
Man skal selvfølgelig kombinere proxy bidding og... "sniping" for at blive god, ik ;)
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig