X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Epoch Jungle Hero


Svar
WehnerWehnerSkrevet 04/01-04 23:52 
Jeg søger et af de gamle bip-bip-spil jeg husker fra min barndom. Titlen er 'Jungle Hero' og mærket er 'Epoch'. Serien hed Epoch Pocket Game.

Det er sikkert crap i dag, men jeg vil gerne eje det. www.retrogames.co.uk gav intet resultat. Ej heller ebay.

Er der andre end mig, der kender til denne serie, der var mindre udbredt end Game & Watch?

Og hvor kan man evt. finde den slags til salg?

Håber det er ok ikke at poste dette under marked. Håber der er andre, der kan huske spillet og vil sludre lidt om det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 04/01-04 23:55, rettet 04/01-04 23:58 
Jeg har et Epoch-Man. Pac-Man i Epoch-stil.

(Ikke til salg)

EDIT: Mit Mr. Rich Man er svjh også fra Epoch.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 04/01-04 23:58, rettet 04/01-04 23:58 
Det vækker jo minder :)

Jungle Hero
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WehnerWehnerSkrevet 05/01-04 00:00 
Yes, jeg har også set lidt på den side og er gået lidt i nostalgi-mode :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 12/09-15 15:48, rettet 12/09-15 15:48 
Jeg har fået fat i spillet engang siden 2004, men jeg har ikke prøvet det endnu. Til gengæld faldt jeg lige over en video med noget af spillet.

Epoch Jungle Hero

Link...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WonderboyWonderboySkrevet 12/09-15 17:38 
Kan ikke huske om jeg har det i min samling, men skal lige tjekke da.
I love monster land
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig