X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til Soul Calibur 2


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-03 15:37 
Jeg sidder lige og spiller SC2 med en kammerart. Da vi er begyndere besluttede vi os for at stifte bekendtskab med pratice mode. Vi regnede med at man kunne få konsollen til at gå gennem de forskellige moves, hvorefter vi kunne gentage dem, men vi kan ikke finde den option. Kan det virkelig passe at det ikke kan lade sig gøre i SC2?

Er der nogen måde at ændre det de kalder de forskellige knapper, så det kommer til at hede det, der står på joypaddet?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 18/10-03 15:52 
Ku' man få konsollen til at gennemgå de forskellige moves, i det første Soul Calibur? Det anede jeg ikke.

Det med at ændre navnene på knapperne, mener jeg ikke man kan - tror ikke det kan lade sig gøre på Cube udgaven ihvertfald. Jeg lærte dog lynhurtigt, at G bare var B knappen for at blokkere :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MajorPMajorPSkrevet 18/10-03 15:57, rettet 18/10-03 15:57 
Så er du da en professor af en art - det står jo i manualen og options =)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OkottaOkottaSkrevet 18/10-03 16:09 
Ja, for det var i manualen jeg læste det - det jeg mente var, at jeg bare blev vant til at se G knappen som B knappen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-03 16:13 
Okotta >
Ku' man få konsollen til at gennemgå de forskellige moves, i det første Soul Calibur? Det anede jeg ikke.

Det ved jeg ikke om man kan. Men det skriver jeg da heller ikke...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 18/10-03 16:21, rettet 18/10-03 16:22 
Nej, jeg ved godt du ikke skriver man kan, men måden du gjorde det på - som om du nærmest forventede at man kunne i SC 2 - så tænkte jeg at muligheden var der, i det første Soul Calibur.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-03 16:47 
Det forventede jeg også at man kunne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig