X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilken browser bruger du?


Svar
NaieraNaieraSkrevet 13/08-03 15:15 
Jeg er blevet nysgerrig, blandt andet på grund af "MS er ond" tråden, så jeg spør' lige.

Me uses: Mozilla 1.4

Hvad med jer?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 13/08-03 15:17 
Camino og mozzila!
Fremragende browsere, camino loader ekstremt meget hurtigere en Ms internet explorer.(begge til mac
soon the world will be one big computer
RonaldoRonaldoSkrevet 13/08-03 15:18 
Internet Explorer 6

Den er lige så ringe som resten...
dpldplSkrevet 13/08-03 15:18 
Jeg har droppet IE, da den altid går kold.

Så jeg er gået over til MSN Browser. (Ja ok, det er også en slags IE)

Har også brugt Opera og Netscape.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NaieraNaieraSkrevet 13/08-03 15:21 
Og så var det jeg fandt ud af at emnet lige var oppe at vende for to måneder siden ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JimPPJimPPSkrevet 13/08-03 15:22 
Er MSN Browser ikke bare IE med et andet skin :P

Bruger selv: Mozilla 1.4
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
KTCKTCSkrevet 13/08-03 15:24 
IE6, er for doven til at installere Opera igen, som jeg ellers har brugt. IE er overalt, så jeg slipper aldrig for den...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KakarotKakarotSkrevet 13/08-03 16:04 
Internet Explorer 6..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
JinkJinkSkrevet 13/08-03 16:16 
NetCaptor.

Rigtig godt. Har andre prøvet det?
SquareSquareSkrevet 13/08-03 16:23 
Internet Explorer 6.0. Synes egentligt det fungerer fint. Men har aldrig rigtigt prøvet andet.
It's only a state of mind.
jaesjaesSkrevet 13/08-03 16:55, rettet 13/08-03 16:56 
Starfish >
Camino og mozzila!

Loader Mozilla ikke næsten lige så hurtigt (samme kerne)?

Er der mange sider der ikke vises ordentligt i Mozilla?
Droppede i sin tid Opera, da jeg synes der var for mange sider, der ikke kunne vises ordenligt...
NaieraNaieraSkrevet 13/08-03 17:01, rettet 13/08-03 17:02 
Tjaa, Neo-Geo.com og skoleskemaet for elever der hører under ATS har jeg fundet ud af ikke vises ordentligt, indtil videre ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TurricanTurricanSkrevet 13/08-03 17:14 
IE.

Jeg har testet en del med Oprah, Mozilla, Netscape og selvfølgelig IE, og generelt ER IE altså hurtigere. På min maskine altså.

Hvad det skyldes ved jeg ikke... IE har dog en træls mangel ifm. den manglende "No Popup" knap...
The Gods pause for a moment...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 13/08-03 17:44 
Phoenix
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
RJKRJKSkrevet 13/08-03 17:51 
Naiera >
Tjaa, Neo-Geo.com og skoleskemaet for elever der hører under ATS har jeg fundet ud af ikke vises ordentligt, indtil videre ;)

Er det så mon fordi der er mangler i pågældende browsere, eller fordi pågældende sider har skullet tage uhensigtmæssige hensyn til en hvis anden browser...? Tjah...

Direkte eller indirekte er det garanteret Explorers skyld ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
yokanabsteryokanabsterSkrevet 13/08-03 18:02, rettet 13/08-03 18:03 
Starfish >
Camino og mozzila!

Loader Mozilla ikke næsten lige så hurtigt (samme kerne)?

Er der mange sider der ikke vises ordentligt i Mozilla?
Droppede i sin tid Opera, da jeg synes der var for mange sider, der ikke kunne vises ordenligt...

Nogle sider vises ikke ordentligt men det er sjældent det sker. Og camino er hurtigere end mozzila og har et super lækkert design! Camino kræver bare end ok hurtig mac!
soon the world will be one big computer
NaieraNaieraSkrevet 13/08-03 18:04 
Det er Mozilla med ét Z...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/08-03 18:34 
Netscape 7.1

Tabbed browsing rocks.

Bare irriterende jeg er tvunget til at have en IE for at logge ind på et vist gaming site som jeg skriver for ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
StriferStriferSkrevet 13/08-03 19:44, rettet 13/08-03 19:44 
Når jeg bruger Netscape kan jeg ikke logge ud fra Play:Right!
XBL Gamertag: ZeNtiX
RJKRJKSkrevet 13/08-03 19:48, rettet 13/08-03 19:49 
Logud-siden reloader sig selv, hvis browseren ikke sletter cookien. En slags sikkerhedsfunktion fordi jeg har oplevet at nogle browsere ikke altid slettede cookien, når den fik besked herpå.

Men det må være en bug i Netscape - prøv evt. at slette cookien manuelt og se, at det er problemet.

Jeg har hørt at der nu også er begyndt at komme cookie managers i visse browsere, som der har været i "andre" i de sidste små 10 år... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 13/08-03 19:49, rettet 13/08-03 19:49 
RJK >
Direkte eller indirekte er det garanteret Explorers skyld ;)

Netværket på skolen er bygget til Explorer, det kører ofte af helvede til med alt andet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/08-03 20:00 
bruger Internet explorer, (standard til win 98)

og er tilfreds !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
majjohamajjohaSkrevet 13/08-03 20:15, rettet 13/08-03 20:15 
Netscape 7.0 Jeg elsker det virkelig! Loader rigtig hurtigt!
StriferStriferSkrevet 13/08-03 20:25 
Efter jeg så at mange brugte Mozilla har jeg anskaffet mig, dét! Og jeg er sku positivt overrasket, over loading tiderne!
XBL Gamertag: ZeNtiX
PvtSommerPvtSommerSkrevet 13/08-03 20:47 
Jeg bruger Avant Browser

Kører over IE engine, men er hurtigere og mere stabil. Og så kan den magi

Magetingen
"And sheppards we shall be..."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/08-03 21:42 
Jeg bruger IE (version et eller andet)
Spiller nu: Phantasy Star IV
EulogyEulogySkrevet 13/08-03 23:44 
Jeg bruger også til tider Avant Browser det er et dejligt pop up kill den har..
'Hi super nintendo Chalmers'
PvtSommerPvtSommerSkrevet 14/08-03 00:53 
Nemlig. Var i øvrigt magien jeg snakkede om ;)
"And sheppards we shall be..."
slartibartfastslartibartfastSkrevet 14/08-03 01:27 
Opera - hurtig og har popup killer
AC1984AC1984Skrevet 14/08-03 09:02 
Safari - Men det er jo kun til mac...
msxtrdmsxtrdSkrevet 14/08-03 09:20 
Opera 7, NetCaptor (bruger IE6 kernen), (Mozilla) og IE6
millenniummillenniumSkrevet 14/08-03 09:28 
Safari. - Det er en yderst stabil browser til Mac.
Microsoft stoppede udviklingen af IE til Mac, fordi de ikke kunne finde ud af at skrive ordenlige Mac-programmer. Der var for mange bugs, så de overlod feltet til Safari. Sjovt, eftersom MS da plejer at være ekstremt monopol orienteret.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 11/05-15 16:26 
Min favorit-browser er helt klart Firefox, men jeg kan godt lide at have forskellige browsers kørende. Jeg kan ikke rigtig lide Chrome, og pt. kan jeg ikke få den nyeste version af explorer på min dejlige Vista-maskine. Da jeg kører pc, er Safari også forældet.

Findes der _gode_ alternativer?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 11/05-15 17:17 
Hvar er problemet med Chrome? Udover Google, selvfølgelig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 11/05-15 17:43 
Behøver der være flere?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 11/05-15 17:44 
Næh, det er en forståelig nok årsag. Kunne bare være der var en mere "praktisk" årsag mht. softwaren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/05-15 18:48 
Firefox - Jeg skiftede fra Chrome for noget tid siden og har ikke set mig tilbage.
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 11/05-15 18:58 
Firefox som supplement til Firefox cutter det bare ikke rigtig...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 11/05-15 19:04 
Firefox er bare håbløst bagefter på performance-området :\ ellers ville jeg gladelig benytte den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 11/05-15 19:14 
Jeg er skiftet til Chrome med min nye pc, primært pga youtube og generelt performance.

Men jeg finder faneblads linien i Chrome, mindre brugervenlig end Firefox (sammentrækning frem for scrolling), især da jeg benytter mig super meget af at man i begge kan genåbne alle faner fra sidste session og så var det at fortrække i FF at den først loadede en fanes indhold når man klikkede på den, hvor Chrome bare starter alt >_<

Så synes jeg også Chrome er meget følsom når man prøver at smide links ind i en mappe som fylder mere end skærm længden, hvor jeg ofte må forsøge flere gange for at den ikke bare lukker i. Jeg mener også man i FF kunne drag'n'drop fanebladet, hvor man i Chrome skal hive ikonet ved link linien og så lige at FF holdte mappen åben efter man smed linket ind, hvor Chrome lukker den og jeg nogle lige må åbne for at checke jeg havde lagt den i den rigtige mappe/undermappe.

Det er små ting, men stadig lettere fustrerende. :P
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
jaesjaesSkrevet 11/05-15 19:31 
Måske Opera.

Den var engang up-and-coming, og selvom den nu ligger langt efter de nævnte i popularitet, har den stadig 5. pladsen. Ved lidt hurtigt Googling ser det ud til, at de nyere versioner får pæne anmeldelser. Jeg holdt op med at bruge den 2006-07-stykker, så meget er nok ændret.

Den bygger dog på samme teknologi som Chrome - ved ikke om det er et problem for dig. Brugerfladen og features er det, som adskiller dem. Og Opera kan vel også sagtens være mindre grådige mht. at stjæle dine personlige oplysninger.
millenniummillenniumSkrevet 12/05-15 08:29 
Jeg fik engang Malware ind i Chrome på Mac, via et skjult plugin som installerede sig selv. Sgu ikke særligt security'ish at have en browser hvor plugins kan installere sig selv.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 12/05-15 09:34 
Det har jeg godt nok heller aldrig hørt om at de skulle kunne o_O. Den spørger dig altid, og hvis pluginnet skal have særlige rettigheder, spørger den dig igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 07/03-16 15:44, rettet 07/03-16 16:59 
Der kommer snart en ny browser, som det nok er værd at holde øje med. Den hedder Vivaldi, og nogle tidligere Opera-folk står bag. Konceptet er bl.a. at give brugerne mange muligheder for tilpasse browseren.

Den er i 'beta 3', som jeg har leget lidt med. Ikke nok til sige så meget, og det var bevidst, da jeg hellere vil bruge tiden på den færdige version. Men fandt da et par interessante features, jeg ikke har set før: Skalering af interfacet (fra 50% - 200%) og mulighed for sætte alle andre end den aktive tab i dvale; det frigjorde med det samme en masse RAM.

https://vivaldi.com/

EDIT: Nyt link - det gamle var til bloggen (vivaldi.net).
WikzoWikzoSkrevet 07/03-16 22:08 
Har lige leget lidt med den. Vivaldi er faktisk ret cool. Kan især godt lide web panels (hav en ekstra hjemmeside kørende i siden) og tab stacks (hav flere hjemmesider åbent på én gang). Virker generel smooth og hurtig.

Har brugt Chrome i mange år --- og er glad for den. Nyder godt af synkronisering af mine data (fra pc til tablet til mobil) samt diverse extensions. Men vil da helt klart tjekke Vivaldi mere ud, på trods af at jeg aldrig var den helt store fan af Opera.
jaesjaesSkrevet 09/03-16 19:06 
Ja, der er helt klart potentiale i at se OL i den ene halvdel af skærmen, mens man arbejder i den anden :P

Forum/twitter under E3 m.m. kunne det sikkert også bruges til...
DunwichDunwichSkrevet 28/05-16 00:02 
Safari Technology Preview. Den er god, og eftersigende måske endda endnu mere batteribevist, end Safari - som er min primære browser, da jeg finder den langt bedre end de andre tilgængelige af slagsen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig