X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Elden Ring


Svar
SumezSumezSkrevet 08/06-19 21:35, rettet 08/06-19 21:37 
From Software prøver åbenbart på at lave et spil igen. Noget med Georg Martin.

Elden Ring

https://www.pcgamer.com/elden... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
105 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/04-22 13:34 
Ja det var Valve der fiksede framepacingen på Steam Deck :D

De må gerne kigge på PS4-versionerne af From’s andre spil når de har hul i kalenderen :D

Jeg har oplevet steder i PS4-versionen af Elden Ring på PS5 som jeg vil skyde til at dykke til 30-40 frames. Jeg tør slet ikke tænke på hvor ringe native PS5 for slet ikke at snakke om native Series X må køre i de samme områder :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 20/04-22 13:50 
Der er masser at pop-up grafik når jeg spiller på ps5. Spiller glemmer tit at loade græsset :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 20/04-22 14:13, rettet 20/04-22 14:19 
Bede-x>
Er godt du skriver det, for jeg læste dit sidste indlæg som værende lige på grænsen af et eller andet sted mellem nedladende og smagsdommeri. Det har så ikke været intentionen.

Er ked af at du læser det sådan.
Lad mig sige det mere konkret så: Uanset hvem du er, så får du ikke de store fordele af at sidde og grinde for runes. Du kan måske argumentere for at der er nogle folk der synes det er sjovere at slå den samme fjende ihjel igen og igen for at blive stærkere, i stedet for at bevæge sig rundt og opleve spillet, og fred være med det, men jeg synes selv det er en forholdsvis fair formodning at det ikke er noget der giver en bedre oplevelse for størstedelen. :)

Det jeg prøvede at forklare var at din figur som sådan ikke bliver stærkere af at stige i level. Eller, i hvert fald ikke i særlig mærkbar grad. Der er langt mere at hente ved at forbedre din healing-flaske (i forhold til forsvar), og opgradere dit våben (i forhold til offensiv), så har man formodningen at det er en bedre løsning at sidde et sted og "grinde" (fordi det ofte er tilfældet i andre spil?) så er det en fejlagtig formodning om hvordan spillet (og Souls serien sådan helt generelt) fungerer.
Mere var der som sådan ikke i det. Så jeg sagde på intet tidspunkt at grinding i Elden Ring er at cheese spillet, tværtimod var min pointe at *hvis* man ønsker cheese, er det helt andre tilgangsvinkler man skal se på, og der er masser at eksperimentere med.
Det har intet med smag at gøre, men jeg kan da godt indrømme at det er en smule nedladende overfor de spil der typisk er designet omkring stats og exp fremfor gameplay. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 20/04-22 16:05 
Stats har noget at sige. Jeg køre blood damage og arcade har meget at sige der. Kunne tydligt mærke mine våben blev gode med 80 i arcade og blood ash of war. :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 20/04-22 16:30 
Stats har noget at sige, især i forhold til tidligere Souls spil, men der skal en del til for at gøre ligeså mærkbar en forskel som man kan opnå på meget nemmere måder :) Som sagt får man helt vildt mange runes bare ved at spille gennem normalt og dræbe bosser hist og pist :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
105 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig