X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Path of Exile på X1 (FTP Diablo klon)


Svar
--Skrevet 26/11-17 10:07 
Så lige ved et tilfælde, at PoE nu er udgivet til X1. Som med PC versionen er det er free to play spil (formentlig med diverse PTW muligheder?)

Jeg så en bekendt spille det på PC for 1-2 år siden og det så imo ret lækkert ud, specielt hvis man er glad for Diablo spillene.

Jeg er i skrivende stund ved at hente det til X1, så jeg kan få leget med det. Er der andre herfra, som har spillet det?
Spiller nu: Animal Soccer World
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/11-17 11:45 
Hvis det er som på PC, så er der udelukkende semi-ligegyldige kosmetiske ting, og til nøds mulighed for at udvide sit stash/storage.
Ikke ligefrem pay-to-win.

Path of Exile er det Diablo spil, som Diablo 3 burde have været. ;)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
--Skrevet 26/11-17 12:07, rettet 26/11-17 14:38 
Okay. det er godt at høre. Fred være med det!

Jeg har fået nørdet det en lille smule og umiddelbart virker det ganske underholdende. Der er dog diverse slowdowns / framedrops (spiller på vanilla X1) som ødelægger oplevelsen en del :/
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 28/11-17 12:05 
Er ca lvl 25 nu. Glimrende spil! Vedr. lag, har der ikke været noget i går. Ser ud til at det er afhængig af, hvor belastede serverne er. Så for lige at understrege, så afvikles spillet fint på X1 hardwaren, dog med lag til tider, ift netværket.
Spiller nu: Animal Soccer World
SephSephSkrevet 06/11-18 16:06 
Kommer også til PS4 i december.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig