X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

puuha!!!


Svar
kingsizekingsizeSkrevet 08/08-03 03:53 
Jeg fik mig lige en lille grim oplevelse da jeg loggede på xbox-live for en halv times tid siden. jeg fik en besked om at xbox-live havde en vigtig besked til mig... F*** tænkte jeg op sprang op for at se om min mod var slukket, heldigvis var den det, og den vigtige besked var bare at serverne ville være nede nogle timer for at update live-dash'et. Det var ikke rart, men jeg slap med skrækken!
Glæder mig til at se hvad der kommer til at ske.

P.s. Glem aldrig at slå jeres mods fra!! !-)
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
NaieraNaieraSkrevet 08/08-03 09:24 
Wagner slog altid sin chip fra men blev alligevel banned...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 08/08-03 10:16, rettet 08/08-03 10:16 
Wagner (eller familie) var også kommet til at tage et screenshot i EvoX (sort knap), så Live kunne finde filen på harddisken. Det ER sikkert at slå chippen fra, så længe der ikke er blevet skrevet "ugyldige" filer til harddisken.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
quadquadSkrevet 08/08-03 13:30 
Desuden fik jeg ikke en besked, men bare den der "Xbox Live not found" og en lille forklaring om at jeg var banned :)

Men som KTC siger, det er helt sikkert fordi der ubevidst er taget et SS..:(
kingsizekingsizeSkrevet 08/08-03 13:55 
forklar mig lige hvad I mener med screenshot.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
PlaykidPlaykidSkrevet 08/08-03 14:01, rettet 08/08-03 14:01 
Hovedsagen er at der lå noget på wagners harddisk som ikke kunne være der med en uchippet Xbox.
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/08-03 14:05 
Man kan ta et temlig unødvændigt screenshot af evolution x dashboardet, ved at trykke på "black". det gemmer den så på HD'en og det er det de har bustet ham på.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig