X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny 2


Svar
--Skrevet 03/09-17 11:18 
Så er Destiny 2 på trapperne. Jeg forventer at DAO kigger forbi med mit eksemplar - bestilt fra Coolshop -onsdag morgen og satser på at nørde en masse D2 over det næste stykke tid.

Destiny fremstår for mig som noget af det bedste jeg har spillet i genren og et spil hvor jeg har tilbragt en hel del hyggelige timer med diverse nørde makkere fra nær og fjern. Jeg ser frem til at gentage... Se hele indlægget
Spiller nu: Animal Soccer World
218 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
--Skrevet 03/09-17 11:18 
Så er Destiny 2 på trapperne. Jeg forventer at DAO kigger forbi med mit eksemplar - bestilt fra Coolshop -onsdag morgen og satser på at nørde en masse D2 over det næste stykke tid.

Destiny fremstår for mig som noget af det bedste jeg har spillet i genren og et spil hvor jeg har tilbragt en hel del hyggelige timer med diverse nørde makkere fra nær og fjern. Jeg ser frem til at gentage denne succes med D2.

Andre herfra som ser mega frem til det og som er med fra starten?
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 03/09-17 12:53 
Jeg har faktisk besluttet mig at springe over - eller i hvert fald vente til senere, selvom jeg godt ved, at jeg kommer til at gå glip af en masse af spillets udvikling. Destiny er fantastisk, og jeg tror, det er det spil, jeg har lagt flest timer i nogensinde. Men Destiny er også en tidsrøver uden lige, hvis man ikke er typen, der kan lide at være den svage i gruppen og have det dårligste udstyr.

Så hele sommeren har jeg overvejet frem og tilbage, om jeg igen ønsker et evighedsspil i mit liv. Timingen er også ret dårlig, fordi jeg skal starte på en master i forbindelse med mit arbejde på onsdag, hvor jeg kommer til at skulle læse en hel del til. Så indtil videre er jeg "fallen."
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/09-17 14:12 
Jeg har også besluttet mig for at vente.
Måske ikke lige 2-3 år indtil der kommer en "komplet" version, men heller ikke før jeg finder det til små 20 Euro hos CDKeys.com eller lignende :P


Plains of Eidolon er (forhåbentlig) snart på vej til Warframe, så der får jeg rigeligt med (gratis) evighedsspil for et godt stykke tid. <3
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 03/09-17 15:00, rettet 03/09-17 15:10 
Jeg venter også. Ved ikke lige hvor længe men muligvis til der kommer en udgave inklusiv første store expansion.

Launchperioden vil med sikkerhed også være den dårligste at spille et spil af denne type. Jeg gider ikke bugs. Jeg afventer Early Access-perioden er slut.
BeanoBeanoSkrevet 03/09-17 15:11 
Jeg venter på at høre om det har en acceptabel singleplayer del denne gang. Hvis der er samme tynde omgang som sidst, hopper jeg helt over.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-17 16:14 
Jeg kunne godt lide det første. Men deres DLC var uacceptabelt ringe værdi for pengene og stadigvæk et must hvis man ville spille et stykke tid efter udgivelsen. Jeg kommer ikke til at spille Destiny 2 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 03/09-17 16:49 
Det første Destiny købte jeg lige i nærheden af release, men det fangede mig ikke rigtigt og jeg fik kun gennemført story missions, samt nogle strikes. Det blev forholdsvis hurtigt lagt på hylden og jeg fik på dette tidspunkt ikke stiftet bekendtskab med Raids. Her er det værd at bemærke, at jeg hovedsagelig rendte rundt selv og klarede missionerne, som jeg ville spille et regulært SP spil.
Ifm. Rise of Iron købte jeg den komplette udgave med alt DLC (Eller dvs. Taken King versionen + RoI som DL) og brugte denne gang _meget mere_ tid på at spille med andre. Det tog en god håndfuld timer, men da jeg først blev familiær med spillets præmisser, fangede det mig fuldt ud. Specielt efter jeg hovedsageligt beskæftigede mig med strikes / raids, blev spillet for alvor sjovt. At jeg så ofte spillede med den samme håndfuld personer, hvor vi via PS4 party chatten kunne hyggesnakke, gjorde bare oplevelsen endnu mere hygge.

Jeg er helt enig i, at det oprindelige Destiny + DLC ikke står mål med prisen. Det er dog en helt anden sag nu, hvor man kan købe hele pakken med alt DLC for et par hundrede kr. Her vil jeg mene at der er fuld underholdning for pengene!

Jeg kan godt forestille mig, at D2 i starten - ligesom vanilla Destiny - kunne være sparsomt ift. indhold. Dog vælger jeg at tro, at den massive kritik hvad dette angår, kan have haft indflydelse ift. at ændre på dette.

Uanset hvad, præsenterede Destiny for mig en underholdning i topklasse, både ift. multiplayer - både PvP og PvE, og ikke mindst gunplay, loot, osv. Jeg har prøvet andre udemærkede spil, som til dels bygger på samme formel, men jeg kan ikke komme i tanke om nogen, som kan måle sig med Destiny ift. den færdige pakke.
Spiller nu: Animal Soccer World
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/09-17 22:06 
Ifm. Rise of Iron købte jeg den komplette udgave med alt DLC (Eller dvs. Taken King versionen + RoI som DL)


Det var lige præcis dér jeg følte mig bollet tørt bagi.

Jeg havde købt den der Guardian Edition, eller hvad de kaldte den, som halvvejs skulle forestille at være noget season pass.

I stedet fik vi en Taken King DLC til fuld pris, der inkluderede base game. Hvor der (mig bekendt) ingen besparelse var for folk der allerede havde købt basis spillet.



... Og så er min gaming-omgangskreds også lidt nogle prutter, der er svære at få med på særlig meget co-op. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-17 22:53 
Ja hvis man købte det hele ved udgivelse nåede man vel at betale mere end 1000kr for hele svineriet? Når man tænker på hvor lidt reelt nyt indhold der var i deres DLC er det for dårligt. Som jeg har forstået var det i mange tilfælde bare modifiers til eksisterende gamemodes og raids på eksisterende maps. Alt sammen noget der burde ha' været gratis.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 03/09-17 23:09 
Det var raids, man betalte for, og det var helt fair, at de kostede penge, for det var det endgame content, alle de faste spillere sukkede efter.

Du oplevede desværre den absolut svageste periode i spillet. Efter den utrolig dårlige House of Wolves gik det kun fremad.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-17 23:26 
Jeg spillede aldrig noget af DLC'en. Jeg kunne aldrig drømme om at give 150kr for noget DLC der ikke indeholder nye assets til spillet. Er det ikke korrekt at hovedparten af Destinys DLC var nye raids på gamle områder, med de samme gamle fjender igen og igen? Sådan noget synes jeg ikke er penge værd :)

Dyre DLC-priser er ikke kun Destinys problem, det gælder rigtig mange titler. Prisen på add-on bør vejes i forhold til hvor meget indhold det tilføjer i forhold til hovedspillet og så prissættes derefter. F.eks. giver det ingen mening at DLC'en til Bloodborne skulle koste 150kr når den kun var 5-7 timer lang, i forhold til hovedspillet som var over 50 timer og kostede 400kr ved launch.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 04/09-17 00:19 
Ikke hovedparten, men helt sikkert noget af det. Raids var altid helt nye, og der var også altid helt nye strikes. Til storymissionerne blev der genbrugt flittigt.

Spil som service. Det' det nye. Jmog havde nogle udmærkede betragtninger om spils faldende pris trods stigende udgifter til produktion. #fixed
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/09-17 06:19 
Taking king og rise of iron var nye steder raid/mission/strike.
Dark below og house og wolvs var samme sted som vanilla destiny
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 07:53 
Wehner>
Spil som service. Det' det nye. Jmog havde nogle udmærkede betragtninger om spils faldende pris trods stigende udgifter til produktion. #fixed

Den gir jeg nu ikke meget for. Der er masser af spil der sagtens kan tjene sig selv hjem uden at skulle ty til alt for dyr DLC og latterlige microtransactions. Destiny er også solgt i langt større antal end de fleste spil for tyve år siden. Jim Sterling har en masse gode pointer i hans Jimquisistions om netop dette.

Den overordnede pointe: Hvis de ikke kan lave et spil der trods mange millioner af solgte eksemplarer ikke kan køre rundt uden overbetalt DLC og microtransactions så burde de nok være i en anden branche. Det er ren grådighed.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/09-17 08:17 
Beano>
Jeg venter på at høre om det har en acceptabel singleplayer del denne gang. Hvis der er samme tynde omgang som sidst, hopper jeg helt over.

Er der meldt noget ud om en reel singleplayer del??

Det der afholdt mig fuldstændig fra det første Destiny var netop spillets online-fokus. Og ikke så meget multiplayer som den der MMO-model der er 100% designet op imod at fastholde spillerne via grind osv. Det er bare ikke noget der tænder mig. Og det er synd, for derudover var jeg ret vild med det jeg prøvede.
Men hvis de rent faktisk har en singleplayer mode denne gang, kunne det da være noget der er sjovt at prøve. Umiddelbart har jeg ikke fulgt med i dette spil overhovedet, da det var svært for mig at forestille at det ikke bare er gået mere i den retning jeg ikke bryder mig om.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 08:42, rettet 04/09-17 08:43 
Dunno, jeg har ikke fuldt hypen omkring D2 netop fordi at campaign/story, og spillets størrelse generelt, blev voldsomt oversolgt ifm. etteren.
Oprindeligt var der en mere episk historie planlagt men en stor del blev skrottet undervejs. Noget af det skrottede indhold blev så solgt som DLC bagefter.
JmogJmogSkrevet 04/09-17 12:13 
@Sumez

Alt tyder på Destiny 2 er mere af det samme.
WehnerWehnerSkrevet 04/09-17 12:17 
Det tror jeg bestemt også. Det ville ingen mening give at ændre deres succesopskrift væsentligt. Og det er jo ikke sådan, vi savner fps'er i spiludvalget i dag.

I øvrigt er Destinys single player ikke mindre end så mange andre shooters.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 04/09-17 12:21 
Helt enig. Man kan mene om opskriften hvad man vil, men den virker. Etteren solgte latterligt godt.
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 12:44 
Wehner>
I øvrigt er Destinys single player ikke mindre end så mange andre shooters.

Muligvis - jeg spiller heller ikke COD og BF - men derfor kan man godt håbe på bedre, specielt fra Bungie.
SumezSumezSkrevet 04/09-17 13:11 
Jmog>
Man kan mene om opskriften hvad man vil, men den virker. Etteren solgte latterligt godt.

Og det er jo det vigtigste :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/09-17 13:36 
Cod of battlefield har ingen ting til sammen med destiny.
(I SP)
Har vi ikke været i gemmen det mange gange? :)

Destiny gik i gang hvor de fleste er jer stoppet.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 04/09-17 13:39, rettet 04/09-17 13:42 
Destiny tilbyder en række story missions og kan som sådan fint spilles igennem som et traditionelt singleplayer spil. Jeg "gennemførte" det på den måde på X1 for nogle mdr. siden, blot for at genopfriske den rodede historie og synes nu det var okay underholdende. Set som isoleret SP oplevelse, ville jeg dog nok overveje andre SP spil.

Dog skinner det først for alvor igennem, hvis man spiller sammen med andre og her mener jeg at spillet når et niveau som ikke er set før inden for den pågældende genre, specielt ift. strikes og raids. At klandre det som værende middelmådigt SP spil giver IMO ligeså lidt mening, som at brokke sig over manglende biler i FIFA spil.

Ift. at DLC´en blot er "mere af det samme", så er det formentlig sådan med de fleste spil. Når noget er en succes, kan det ofte være en glimrende idé ikke at genopfinde den dybe tallerken. Destiny 2 er formentlig i stort omfang "mere af det samme" som Destiny 1, hvilket for mig lyder fantastisk. Der er flere eksempler på, hvordan spil - som bygger på samme formel og genbruger en masse af det tekniske, kan resultere i glimrende spil.

Jeg er helt enig i, at folk som har købt alt DLC day 1., har måtte betale en pris, som jeg som kunde / køber ikke mener står mål med indholdet på det pågældende tidspunkt. Her er løsningen dog forholdsvis simpel, ved at jeg blot undlader at købe. Jeg ved at Chronosousa har berettet omkring diverse problematikker ift. at skulle købe ting igen og igen og at hele dette nærmest blev noget pinligt rod.

Når jeg forholder mig til hvad man får dags dato, hvis man anskaffer Destiny "complete edition", mener jeg dog fortsat at man får latterligt meget for pengene.

At virksomheder vælger at fremstå "griske" og ønsker at skabe en massiv og størst mulig omsætning kommer ikke bag på mig. Det er vel hele idéen med at danne en forretning og det kan jeg ikke blive sur over. Jeg lader blot være med at købe - ligesom jeg lader være med at købe Burberry halstørklæder, Apple produkter og andre ting som jeg mener er "for dyre", ift. hvad jeg mener at det er værd - for mig. Hvis der er købere nok, ville det vel også nærmest være tåbelig for forretningen bag, at skrue prisen ned.

Men det ser ikke umiddelbart ud til, at der er den helt vilde D2 hype herinde :P

Edit: Hvis man tager spillene for hvad de er, vil jeg mene at der findes GLIMRENDE Single Player spil i både Battlefield og CoD serierne.

Spil evt. Battlefield 3, CoD MW 1+2 og CoD Black Ops. Specielt Battlefield 3 fremstår for mig som en virkelig vild oplevelse, som jeg formentlig snart vil gennemføre igen :D
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 13:47 
ChronoSousa>
Destiny gik i gang hvor de fleste er jer stoppet.

For Prins Knud: jeg taler om story/campaign i grundspillet.
slk486slk486Skrevet 04/09-17 13:49 
Jeg glæder mig til at spille D2 med gutterne, men min hype for selve Destiny er begrænset, fordi jeg spillede D1 så meget og ikke havde behov for mere.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 13:51 
Hvornår udløber embargoen - launchdagen?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/09-17 13:55 
Grund spillet er raid/strike og co-op.
Det som bliver kaldt SP i destiny, er tutorial til at kunne sin class og bruge ham i raids/strike nigth fall.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 04/09-17 13:59 
Ja, det er jo bare multi-player delen "nedskaleret" til en enkelt spiller. Lidt ligesom Titanfalls "singleplayer" var.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 14:01 
ChronoSousa>
Grund spillet er raid/strike og co-op.
Det som bliver kaldt SP i destiny, er tutorial til at kunne sin class og bruge ham i raids/strike nigth fall.

Sikke en gang damage control - spillet havde en campaign/story del med en start og slutning.
slk486slk486Skrevet 04/09-17 14:05 
Not really. Det blev solgt sådan, ja, men det var bare missioner skaleret til en enkelt spiller.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 14:09 
Og samtidig fortalt en historie igennem missionerne. At det foregår på de samme steder, ændrer ikke på at der var en story del.
slk486slk486Skrevet 04/09-17 14:10, rettet 04/09-17 14:12 
Ikke mere end der er i strikes mv.

Det er ret overdrevet at kalde det en campaign, synes jeg, men det hapsede da formentlig noget af singleplayer folket - migselv inklusiv :)
j/k
--Skrevet 04/09-17 14:12 
Der er en række story missions, som man enten kan spille alene eller i coop. Disse er markeret som værende "story missions" og som jeg ser det, kan man fint sammenligne dem med en slags "kampange"- Her er der også diverse cutscenes osv. Om man kalder den campaign, story eller what ever, gør formentlig ikke den store forskel, men nej, der er ikke en campaign i den forstand at man automatisk bliver smidt videre til næste level osv. Når man er færdig med sidste story mission, slutter spillet heller ikke bare og går over til credits osv. Så selvom spillet fint kan spilles som SP spil, er det tydeligt, at det er tiltænkt MP. Ikke mindst fordi det også er i MP delen at guldet ligger.
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 14:13, rettet 04/09-17 14:13 
@slk: Jo absolut, bare ikke skide interessant. Men selv hvis det ikke var, hvordan taler det lige for kvaliteten af story delen (som var der)?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/09-17 14:14 
Bungie er osse selv inde på at folk ikke må stoppe efter lv 20.
https://m.youtube.com/watch?v=UgH4EWbOxLI
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 14:15 
m1chelsen>
Når jeg forholder mig til hvad man får dags dato, hvis man anskaffer Destiny "complete edition", mener jeg dog fortsat at man får latterligt meget for pengene.

Det tror jeg så er en stakket frist. Hovedparten af dem der stadig spiller Destiny vil formegentlig hoppe over på toeren når det udkommer og aldrig vende tilbage. Destiny 1 vil sandsynligvis lige så stille dø ud inden for overskuelig fremtid. Det bliver altså sværere at svære at finde de folk til raids som du siger er en nødvendighed for at nyde spillet fuldt ud.

Sådan er det jo med alle online-spil. Men jeg ville bestemt ikke investere i etteren nu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 04/09-17 14:15 
Beano>
@slk: Jo absolut, bare ikke skide interessant. Men selv hvis det ikke var, hvordan taler det lige for kvaliteten af story delen (som var der)?

Hmm.. Så har jeg nok glemt det. Ja, det taler ikke for godt :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 14:20 
ChronoSousa>
Bungie er osse selv inde på at folk ikke må stoppe efter lv 20.

Som ændrer absolut NADA mht. story/campaign og spillets størrelse dag 1. Naturligvis vil de forsøge at tale deres spil op.
slk486slk486Skrevet 04/09-17 14:21, rettet 04/09-17 14:22 
Det er lidt det samme som at sige en RPG først bliver god efter 20-30 timer. Hvem fanden gider sidde igennem 20-30 timer kedelig nonsense for at nå til den gode del. Det er sgu at spilde folks tid.

NB: Jeg siger ikke jeg synes at Destiny var kedelig nonsens - det var ikke kedeligt :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 14:26, rettet 04/09-17 14:26 
Jeg synes Raid var åndssvagt. Klart det dårligste af spillet jeg prøvede. Kan virkelig ikke forestille mig sidde og spille igennem samme Raid igen og igen og igen, som åbenbart er dét der skal til for at "spille det rigtigt".

Jeg synes PvP var spillets største force. Bare møghamrende ubalanceret og derfor var det heller ikke noget jeg kom til at dyrke :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 14:26 
@slk: Ja, Gunplay var rigitgt fedt - og sjovt at spille med andre også - så det vil jeg ikke kritisere spillet for, "kun" historien/campaign og størrelse de diskede op med :)
--Skrevet 04/09-17 14:29 
Konsolkongen>
m1chelsen>
Når jeg forholder mig til hvad man får dags dato, hvis man anskaffer Destiny "complete edition", mener jeg dog fortsat at man får latterligt meget for pengene.

Det tror jeg så er en stakket frist. Hovedparten af dem der stadig spiller Destiny vil formegentlig hoppe over på toeren når det udkommer og aldrig vende tilbage. Destiny 1 vil sandsynligvis lige så stille dø ud inden for overskuelig fremtid. Det bliver altså sværere at svære at finde de folk til raids som du siger er en nødvendighed for at nyde spillet fuldt ud.

Sådan er det jo med alle online-spil. Men jeg ville bestemt ikke investere i etteren nu.

Helt enig. En del af de folk som hyggede sig med Destiny, hopper med på 2eren, så antallet af folk som spiller bliver markant mindre. Når det er sagt, så er det for mig at se et teoretisk problem, eftersom der formentlig fortsat vil være rigeligt med folk som spillet. Selvom 90 pct. stopper, vil der fortsat være en god slat tilbage, så tror ikke man vil opleve matches som ikke kan blive fyldt lige foreløbig. Som jeg ser det er det samme som med andre gamle spil. Man kan stadig hurtigt finde en Quake kamp, uanset om det er Q1, Q2 eller Q3 - også selvom der er nyere spil i denne serie. Jeg mener at man får den bedste oplevelse i Destiny, hvis man spiller sammen med folk man kender. Hvis man derfor kan lokke en håndfuld kammarater med på D1 vognen, mener jeg helt sikekrt at man får en vild oplevelse dagen i dag. Om der så er "kun" er 100.000 eller 100 mill. andre som spiller er som sådan underordnet for denne oplevelse.

Som eksempel kan jeg nævne, at jeg for nogle dage siden gennemførte Rainbow Six Vegas 2 i coop med en ven. Vi har også spillet Destiny (PS3) i coop og hygget os med det. Vores oplevelse af at have det sjovt i processen bliver ikke påvirket af hvor mange andre som spillet spillene :) Det kunne den godt blive i teorien, hvis vi ville nørde PvP og antallet af andre spillere var så lavt, at man skal vente flere timer på at minde en kamp eller lign.
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 14:36, rettet 04/09-17 14:36 
Men så er du også begrænset til kun at spille netop når du kan samle alle dine venner. Det er ikke fedt. Det var sjovt at spontant samarbejde med andre i Destinys verden. Det var en markant del af spillet og noget jeg brugte meget tid på når der ikke var venner online. Den del bliver du frarøvet hvis folk fremover kun holder sig til lukkede grupper og raids.

I Quake kan du i øvrigt selv lave servere. Det kommer du aldrig til i Destiny. Så når Activision trækker stikket er det slut for altid.
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 04/09-17 14:44 
Jeg mener ikke at den er så sort hvid ift. at spille med andre. Jeg er helt med på, at antallet af spillere bliver kraftigt reduceret. Jeg er dog overbevist om, at der fortsat er rigeligt med spillere, uanset om man ønsker at måtte spille PvP, strikes eller blot teame op med folk undervejs. I forvejen var Destiny begrænset ift. at indeholde X antal spillere på samme steder osv. Om der i fremtiden "kun" findes 1.000 parralle baner i stedet for x1000, vil formentlig ikke pille ved din oplevelse som spiller.
Jeg vil også tro, at der fortsat vil være mulighed for at finde folk til raids i fremtiden, hvis ikke man kan lokke gutterne med.
Jeg er dog helt med på, at det som sådan er Activision som står med nøglerne til galskaben. Trækker de stikket og lukker serverne ned, så har spillerne et problem :P Jeg tror dog ikke at det sker foreløbig, hvilket også er min begrundelse for, hvorfor jeg fortsat mener at der er meget valuta for pengene i Destiny "complete edition".
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 14:47, rettet 04/09-17 14:48 
@KK: Ja det bliver interessant at se hvordan de håndterer det når/hvis D2 overtager. Hvis de har lavet det en smule smart vil de kunne servicere begge spil på de samme servers og så scalere sessions after behov. Teknisk set i hvert fald, for Activision kan have en økonomisk interesse i at presse gamle fans over på D2 ved at lukke D1 ned før det er absolut nødvendigt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 14:48, rettet 04/09-17 14:53 
m1chelsen>

Jeg er med på at det hele ikke falder fra hinanden på onsdag. Men jo længere tid man venter med at hoppe på den slags spil, jo mindre valuta får man for pengene, da spillet hele tiden rykker nærmere sin udløbsdato.

Jeg vil i hvert fald råde folk til at vente med at købe etteren til der er kommet tal der viser hvor meget aktivitet der stadig er efter toerens udgivelse.
Der er ingen tvivl om at spillerbasen vil dykke ekstremt over den næste uge. Men er der så nogen der vender tilbage? Det er alt for tidligt at spå om.

Beano> Det ville være smart hvis de gjorde sådan ja :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 04/09-17 14:54 
Interessant holdning ift. "Men jo længere tid man venter med at hoppe på den slags spil, jo mindre valuta får man for pengene, da spillet hele tiden rykker nærmere sin udløbsdato. ". Jeg mener netop at det ofte kan svare sig at vente, til den samlede pris kommer ned på et tålelig niveau rent økonomisk, også selvom fx 50% af spillerne er faldet fra på dette tidspunkt. Her mener jeg at man får mest "valuta for pengene".

God pointe, ift. at vente og se hvor meget aktivitet der er i Destiny 1, efter toeren udkommer, hvis man gerne vil være på den helt sikre side.
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 14:59 
Jeg har også altid været af den holdning at jeg gerne vil beholde og spille mine spil i så lang tid som muligt. Hvorfor jeg også sværger til fysiske eksemplarer :)

Destiny er egentlig noget af det eneste jeg kunne finde på at købe digitalt, da du spiller på lånt tid uanset og skiven bliver værdiløs en dag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 04/09-17 15:21, rettet 04/09-17 16:48 
Vi har så mange spil i dag, at det i realiteten kan være helt lige meget, at et par af dem forsvinder. Der adskiller spil med online-verdener sig fra dem, vi er vokset op med. Fair nok hvis man ikke gider dem, men det øger stadig diversiteten i forhold til, hvad vi kan vælge imellem. Det skorter jo ikke just på udgivelser på Steam, PSN osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 15:31 
Det er jeg som sådan heller ikke uenig med dig i. Det er naturligt at spil der bygger på en onlinedel i langt de fleste tilfælde vil miste så stor en brugerbase at de naturligt dør.

Men så meget mere grund til at skulle dedikere sig til spillet så tidligt som muligt, eller som du siger helt undgå det. Der er ikke meget ved at begynde at spille Destiny en uge før de lukker serveren :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
218 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig