X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

For Honor open beta


Svar
JmogJmogSkrevet 09/02-17 19:43 
Der er åben Beta fra i dag og weekenden med på alle platforme. På konsol hopper man bare på Live eller PSN og finder den i storen (eller via webshoppen). Er igang med at hente det til PS4. Ser frem til at prøve det.
slk486slk486Skrevet 09/02-17 20:14 
Hopper ikke på igen før der er dom over campaign. Selve kampsystemet i PvP er fedt, men ikke nok til fuld pris for mit vedkommende :)
j/k
JmogJmogSkrevet 12/02-17 14:59 
Det er godt nok skægt. Mod mennesker vel at mærke. Botterne smadrer mig på ingen tid indtil videre. Må få spillet noget mere.

Visuelt er det en fest og jeg er meget spændt på at læse anmeldelser af kampagnen. Hvis den er god, så er jeg fristet af at købe det. Kampsystemet er rigtig godt skruet sammen og rammer en gylden middelvej mellem fighterspil system (som jeg er for gammel til at lære) og hack&slash. Simpelt at lære men med masser af dybde til at forbedre sig selv.

Det er yderst lovende.
JmogJmogSkrevet 26/02-17 01:53 
Købte det i går og har indtil videre gennemført Knights kampagnen. Det er sjovt og med det helt rigtige niveau af udfordring for min smag. Glæder mig til at prøve kræfter med multiplayer, men det må vente til jeg er færdig med kampagnen. Næste stop, vikingerne.
slk486slk486Skrevet 26/02-17 23:16 
Hvor lang tid tog det?
j/k
JmogJmogSkrevet 27/02-17 01:40, rettet 27/02-17 01:51 
Hmm, er ikke sikker. Vil tro det har taget 2-3 timer. Spillede et par timer af Vininge-kampagnen i dag og ser ud til jeg er to tredjedele igennem den.

Kampagnen er ok, men det er primært for multiplayer man skal købe det. Det spillede jeg en del af i dag og det er vanedannende. 1v1 kampene er intense som få andre ting. Det nærmeste jeg kan sammenligne det med er et fighterspil bortset fra man ikke skal memorisere et utal af komboer. Det handler dog stadig om at være strategisk og lede efter en åbning.

Lidt gameplay fra undertegnede:

En duel med kortsværd mod spyd-svingende Samurai kan være ganske nerveprirrende (enkelt kamprunde): https://youtu.be/W47OycQ8QXk

Fuld kamp med alle runder mod hellebard-bærende ridder: https://youtu.be/noAisgX_OpA

Fuld kamp mod ridderen igen men i mere åbne omgivelser: https://youtu.be/0K9U5qiTtKQ

Det er skidegodt det spil.
slk486slk486Skrevet 27/02-17 09:26 
Ja, jeg var også virkelig godt underholdt af multiplayer i betaen :)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 27/02-17 14:51 
Det har fuld online DRM, også i single player, ikke?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 27/02-17 14:54 
Så vidt jeg har forstået, så ja :(
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 27/02-17 14:58 
Øv :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 27/02-17 15:03 
Havde jeg iøvrigt lige glemt, så godt du mindede mig om det :)

Farvel for denne gang For Honor, I hardly knew ye :(
j/k
BeanoBeanoSkrevet 27/02-17 15:08 
Og hovedrystende fordi det er alligevel kun P2P, så de kan ikke bruge "vi anvender online-bots i SP" som undskyldning.
JmogJmogSkrevet 27/02-17 15:59 
Det er virkelig fjollet at lave singeplayer online-only, men det er godt nok synd at skippe spillet. Det er noget så sjældent som et spil der føles anderledes at spille end alt andet. Og samtidigt er dødgodt.

Det har fremkaldt den der "jeg glæder mig til jeg har fri, så jeg kan spille noget mere" følelse som er så sjælden.
BeanoBeanoSkrevet 27/02-17 17:10 
Jeg nupper det nok på tilbud senere for det ser trods alt sjovt ud, blot så meget andet som udkommer de næste par måneder ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig