X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 7


Svar
DunwichDunwichSkrevet 20/01-17 15:23 
Spillet er røget på hylden i Elgiganten, vist et par dage før tid.

Resident Evil 7
113 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-17 10:43 
Hvorfor vil du have PS+ til at spille Resident Evil?

Ja, free to play-spil kan spilles online gratis. Det samme kan Destiny, i "campaign".
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/09-17 10:53 
Rodede rundt i mine åbne tabs og postede spørgsmålet i den forkerte tråd :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/09-17 11:08, rettet 06/09-17 11:08 
Sumez>
Har alligevel allerede en backlog på over 30 spil på min PS4.

Det har jeg sgu også, men nogle spil skal bare spilles med det samme ;)

Bliver også en dobbeltdip for mig.
j/k
SumezSumezSkrevet 06/09-17 11:30 
Der er skam flere andre spil på den liste der "skal spilles med det samme" :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/09-17 14:16 
Ja da. Duke Nukem Forever for eksempel ;)
j/k
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/06-21 22:47, rettet 25/06-21 22:50 
Endelig i gang på PS5 (var det også - hvad der må formodes at være - flydende 60 fps på PS4 Pro?)...gik en tand for længe med at komme i gang med spillet, men det går jo ikke, at der spilles Village før REVII :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/06-21 23:43 
Det er 60fps på PS4 og Pro. Det er det nødt til at være pga VR :)

Det er et afsindigt godt spil. Jeg har selv spillet det igennem tre gange. DLC’en kan varmt anbefales. Den er meget varieret og anderledes i forhold til grundspillet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-22 12:24, rettet 14/06-22 12:26 
Resident Evil 2, 3 og 7 (også Gold) har netop fået gratis PS5 upgrades med raytracing, og op til 120fps modes.

Raytracing virker til at køre ret stabilt 60 i 7’eren, men i 2 og 3 svinger det meget med frameratedyk jævnligt under 48, så ikke engang VRR kan glatte det totalt ud. Håber de vil overveje at sænke opløsningen en smule så det kan køre mere stabilt :)

Begge modes kan naturligvis slås fra så man har (gætter på) locked 60.

Edit: Det har vidst også fået upgrades på Xbox.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 15/06-22 09:08 
Ja, Xbox Series X har også fået samme gratis updatering med RayTracing i RE 2, 3 og 7.
DunwichDunwichSkrevet 15/06-22 14:41 
Fik hentet alle updates og gennemført RE 2 i går aftes, på mit fire måneder gamle savegame; Havde besluttet at vente, indtil updaten kom. Blev ikke skuffet. Lidt flottere, endnu hurtigere loadetid - og RE2 loadede hurtigt før updaten, men nu går det alligevel et my hurtigere.

Men raytracing konceptet forstår jeg ikke. Eller så er det bare i disse spil jeg ikke kan se ideen i det, siden det ikke giver meget; Baseret på et par videoer jeg har set af PC versionen, med raytracing slået til. Så vil jeg hellere have en garanteret højere framerate, end dyk i hastigheden, når raytracing er slået til.
JmogJmogSkrevet 16/06-22 17:22 
Der er desværre ikke ret mange eksempler på Raytracing på konsol, hvor det er omkostningen værd. Kommer dog også an på implementeringen, da Raytracing kan være mange ting. I nogle spil er det så omfattende at det stort set halvverer performance. I andre er det så begrænset at det kun tager fem-ti procent. Og så kan de færreste se en klar forskel, hvilket gør det ret fjollet at bringe en stabil framerate i fare for det.

Det mest overbevisende eksempel på konsol er nok de to Spiderman spil, og så igen - lægger man virkelig mærke til det, når man svinger gennem byen og ikke står stille?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/06-22 09:57, rettet 20/06-22 17:13 
Det synes jeg bestemt man gør i Spider-Man. Det kører i øvrigt stadig låst 60 (eller mellem 70-90 med VRR) med Raytracing på, så det giver ingen mening at spille det uden. Opløsningen er lidt lavere end native 4K, men deres antialiasing er så god at man ikke lægger mærke til det.

Edit: Metro Exodus ser også vildt ud med global illumination raytracing. Der er ingen tvivl om at det er fremtiden og kan give et helt vanvittigt løft i billedkvalitet i mange spil. Nok ikke på de nuværende konsoller, men det er stadig fedt at de kan lege med i nogle titler.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/06-22 19:50 
DF analyse af RE 2 og 3:
https://m.youtube.com/watch?v=ro_598s0vHk

Raytracing ser tydeligt bedre ud, men frameraten er desværre for dårlig. Håber som sagt at de vil overveje at sænke opløsningen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
113 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig