X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny officiel NES Mini fra Nintendo


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/07-16 14:08, rettet 14/07-16 14:18 
394 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Svar
millenniummillenniumSkrevet 12/09-17 12:09 
Ha ha, det er SÅ meget Nintendos marked. Vi er ligesom katten der jagter lyskeglen :-D
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 12/09-17 12:13 
"vi" :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 12/09-17 12:21 
Jeg gad absolut heller ikke punge 1.000 kr ud på en auktion, for at støtte en profitorienteret lager-røver, men skal da klart indrømme at jeg ønskede mig en. Ventede blot på mit break, og fik den til butikspris.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 12/09-17 17:40 
Lol til dem, der har købt dyrt.

Bortset fra det, så nævnte Nintendo, at der ville være "plenty" SNES på hylderne ved release, men om det er rigtigt må tiden vise. Hvor mange de smider til preorder betyder ikke i sig selv noget.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/09-17 18:55 
Hold kæft de er geniale Nintendo. Køre hypen helt op ved at stoppe produktionen, og så starte den igen et stykke tid efter.

Mega svinsk for kunderne, men det er fandeme godt tænkt :)

Men mon ikke de fjerner USB data-linjerne så den ikke umiddelbart kan hackes så nemt som den første model. Hvis der bare skulle loddes to ledninger ville det afskrække mange.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 12/09-17 19:54 
Udgiv v2 med e-shop indbygget :D
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/09-17 20:11 
^^
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 12/09-17 21:40 
slk486>
Udgiv v2 med e-shop indbygget :D

Her, tag mine penge :-D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 12/09-17 21:43 
Hvorfor ikke bare lancere NES/SNES VC på Switch?
millenniummillenniumSkrevet 12/09-17 21:48 
Fordi at .... eehhh.... øhhh.... bare fordi!
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 12/09-17 21:50, rettet 12/09-17 21:50 
Ja, det er ærligt talt underligt. Der er potentielt flere penge i det, fordi folk kan blive ved med at bruge penge, og der er langt større profit.

Bedre for Nintendo og bedre for forbrugerne. Medmindre VC-titler bare solgte vildt dårligt på 3DS og Wii U. Det har jeg dog svært ved at forestille mig.
BeanoBeanoSkrevet 12/09-17 22:14 
Nintendo skal ikke sprede sig over for mange platforme, og vil også gøre hardwaren dyrere at fabrikere og servicere. De har allerede rigeligt at se til med Switch og 3DS :P
SumezSumezSkrevet 12/09-17 22:26 
SNES mini sælger jo ikke for spillene. De sælger for... ja, jeg ved det ikke helt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 12/09-17 22:31 
Branding?
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 12/09-17 22:41 
Præcist ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/09-17 23:16 
Så den ville sælge hvis der ikke var spil på? Altså en kasse med to controllers og en menu uden indhold. Det tror jeg altså ikke på. At man kan spille på dem er et stort plus for mange der køber konsoller.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 13/09-17 00:16 
Det ville da være dejlig med et ekstra oplag af NES'en, uanset at de bare burde have lavet nok i første omgang.

Vi må lige tippe hinanden, hvis vi falder over den til retail.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 13/09-17 09:29 
Konsolkongen>
Så den ville sælge hvis der ikke var spil på? Altså en kasse med to controllers og en menu uden indhold. Det tror jeg altså ikke på. At man kan spille på dem er et stort plus for mange der køber konsoller.

Den skal selvfølgelig have nogen brugsværdi, men hvis den virkelig skulle være brugbar, så burde man da kunne købe spil til den, i stedet for at alt bare er preloaded og fast. De folk der køber den er ligeglade, og det er vel pointen. Lige netop SNES mini'ens spiludvalg er helt ekstremt godt, og ingen tvivl om at det igen er med til at opbygge endnu mere hype. Men jeg tror sagtens den kunne have klaret sig med meget mindre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-17 09:34 
Måske ja :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 13/09-17 09:36 
Jeg tror Star Fox 2 ville have været nok. Eneste oficielle Nintendo release. Den ville blive revet væk :)
j/k
SumezSumezSkrevet 13/09-17 09:43, rettet 13/09-17 09:43 
Der skal nok komme flere udgaver af det :3
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-17 09:45 
Men ingen anden "fysisk" :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/09-17 09:45 
Launch titel for Switch VC i 2018 Q3 :D
slk486slk486Skrevet 13/09-17 09:45 
Jo jo, men på tidspunktet, hvor SNES Classic kommer ud ER det jo eneste oficielle release :)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 14/09-17 17:30 
Toys Er Os info til ansatte (går jeg ud fra):

Ny officiel NES Mini fra Nintendo
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 14/09-17 18:36 
Sætter min lid til at Fnac har styr på det, nu jeg bestilte så tidligt. Men jeg tvivler...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 11/05-18 09:22 
Ny NES Mini til Japan.
I forbindelse med Shonen Jumps 50 års jubilæum udkommer der en ny NES Mini. Den guld farvede maskine udkommer den 7.Juli til 7980 yen og har følgende spil installeret:

Ankoku Shinwa: Yamato Takeru Densetsu
Captain Tsubasa
Captain Tsubasa 2
Dragon Ball 3: Gokuden
Dragon Ball Z: Kyoushuu! Saiyajin
Dragon Ball: Shenron no Nazo
Dragon Quest
Famicom Jump II: Saikyo no Shichinin
Famicom Jump: Hero Retsuden
Fist of the North Star
Hokuto no Ken 3: Shin Seiki Souzou Seiken Retsuden
Kinnikuman: Kinnikusei Oui Soudatsusen
Magical Taluluto-kun: Fantastic World
Rokudenashi Blues
Saint Seiya: Ougon Densetsu
Saint Seiya: Ougon Densetsu Kanketsu-hen
Sakigake!! Otokojuku Shippuu Ichi Gou Sei
Sekiryuuou
Tag Team Match: Muscle
Tenchi o Kurau
BlumarinaBlumarinaSkrevet 14/05-18 14:40, rettet 14/05-18 14:41 
NES Classic Mini genudgives 29. juni i år.

Kilde
millenniummillenniumSkrevet 14/05-18 15:07 
Så kan alle tosserne der købte lagre til videresalg prøve at sælge dem som 1st Edition. :-D
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 14/05-18 15:49 
Fedt. Det har ærgret mig, at jeg var for sløv sidste gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 29/07-19 14:28 
3of19>
Så banebrydende sol NES var dengang, så er der mange spil på den der ikke har holdt så godt igennem tiden som SNES spillene. Der er simpelthen ikke nok valuta for pengene for de fleste.

NES har et fantastisk lineup, og toptitlerne er 100% på højde med SNES'ens toptitler, hvis ikke overordnet bedre. Der er bare ikke ligeså mange af dem med på classic'en.
Men selvom kvaliteten af spillene nok er med til at agere trækplaster, vil jeg gerne vædde med at når først folk har købt maskinen, så er det 100% underordnet.

Begge systemer er solgt til "zappere" der husker maskinerne fra deres barndom, og enten bliver det et samlerobjekt der står og samler støv for evigt efter de første par uger, eller også bliver den kun fyret op engang imellem for et nostalgi-fiks, hvor der ikke gås i dybden med nogen af spillene. Om NES'ens bedste spil var med på maskinen ville hverken gøre fra eller til, for den optjener sit formål uanset.
Der er selvfølgelig folk der virkelig dyrker spillene, fordyber sig i dem, og spiller dem igen og igen, men det er uden tvivl et meget småt, nørdet mindretal.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 29/07-19 22:24 
Har faktisk ofte min mini SNES med på arbejdet som en god 2Player partymaskine. Mange kontorer har storskærme på væggen, men også en masse regler omkring hvad der installeres på klienterne. Derfor er en mini-konsol med HDMI optimalt til lidt underholdning på kontoret.
The medium is the message.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/08-19 18:27 
Fed idé millennium! :)

Var altid et "helvede" at skulle fylde en Fakta-pose med Nintendo, spil og joypads og slæbe med rundt til vennerne back in the days! :D
Home is where the hardware is..
solid snakesolid snakeSkrevet 03/04-20 09:44 
Jeg har købt en mini Nes, men undre mig over, at der er ikke de 30 spil som der er vist på kassen, de 20 af de er der, men så er der andre spil som Bubble Bobbel 2, Ring King, Jackal jeg mangler spil som Metroid, Punch Out samt Shadow Warrios, Final Fantasy.

Er der forskel på hvad udgave man køber med hvad spil der er på?
Det anede jeg nemlig ikke. Er det evt 2 udgave jeg har fået fat i?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/04-20 10:08 
Du har købt den brugt ikke? Det er sikkert en som har hacket maskinen og lagt nye spil på og skjult nogle af de indbyggede :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
solid snakesolid snakeSkrevet 03/04-20 10:32 
Jo den er købt brugt, men men der er fotos af spil som Punch Out samt Metroid osv på kassen, men når jeg læser beskrivelsen af hvilke spil der er på, passer det fint med de spil som er på mini nesen. Bare ikke med fotosne

Jeg vidste bare ikke, at der var forskellige udgaver af den, derfor spurgte jeg.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WehnerWehnerSkrevet 03/04-20 11:13 
Du kan se versionerne her:

https://en.wikipedia.org/wiki/NES_Classic_Edition
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
solid snakesolid snakeSkrevet 03/04-20 11:26 
fedt tak
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/04-20 12:23 
Der er ikke forskellige versioner. Du har ikke læst hvad jeg skriver. Det er en hacket maskine du har købt :)

Check modmyclassic for mere information. Der kan du hente software til at gendanne de originale spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
solid snakesolid snakeSkrevet 03/04-20 14:27 
Jeg fandt ud af, at det var en kopi jeg havde købt, nøj hvor den lignede, bare så i andre ikke havner i samme situation, er der her en video omkring hvad i skal holde øje med.

Heldigvis tog sælger den tilbage uden problemer. :-D

kopi Mini Nes
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
NaieraNaieraSkrevet 03/04-20 14:28 
Damn.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/04-20 14:29 
Oh! :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 03/04-20 16:15 
Vildt at de ikke bare laver en kopi men også en kopiæske.
millenniummillenniumSkrevet 03/04-20 17:20, rettet 03/04-20 17:21 
Det må næsten være fra dengang hvor spilmarkedet fik en kollektiv hjerneblødning og hamstrede Mini NES’er fra butikkerne. Dengang var Mini NES lidt mere værd.

Ellers giver det ikke meget mening at lave en så nøjagtig kopi af noget, som ikke har den store værdi.
The medium is the message.
394 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig