X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2016


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-16 15:02, rettet 13/06-16 17:47 
Det er ved at være tid til E3 igen, så vi kan vel ligeså godt få oprettet årets tråd(e). Sidste år benyttede vi kun en enkelt og formoder det samme er at foretrække i år. Bør vi gøre som andre forums og indsætte links til de vigtigste hændelser i første indlæg eller er det fint nok bare at referere til udenlandske forums som fx Neogaf, hvor meget info alligevel hentes?

Her er i alle ... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Svar
jaesjaesSkrevet 20/06-16 19:48 
Bede-x>
jaes>
Selvfølgelig er det et tvivlsomt argument isoleret set,

Godt du selv kan se det :P

Nice cherry picking!

At det er et tvivlsomt argumentet isoleret set, behøver jo ikke at betyde, at det ikke er vigtigt ;)

Igen, det handler om mange små dråber til bækken. Så jeg mente, at hvis det var det eneste argument, ville det ikke holde, men det er det jo ikke ;)

Jeg er ikke bange for at give andre/bedre argumenter credit - men jeg står ved den her, i konteksten :)
Bede-xBede-xSkrevet 21/06-16 09:51, rettet 21/06-16 09:52 
jaes>
At det er et tvivlsomt argumentet isoleret set, behøver jo ikke at betyde, at det ikke er vigtigt ;)

Jo, det føles som om du står ved det, for ikke at give en millimeter i diskussionen, men fair enough. Lad os bare slutte den med, at vi ikke bliver enige. Du synes det er retfærdiggjort at tage penge for hvad de giver PC ejere gratis, fordi der måske (?) er lidt flere spil på Xbox end Windows Store. Jeg synes det er at gøre grin med Xbox ejere, at de gør det og yderligere retfærdiggøre at det sker, fordi markedet tillader det. Ussel behandling af dem der har støttet dem.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 22/06-16 19:41, rettet 22/06-16 19:42 
Sumez>
Whoa!!
Lykkedes det dig lige at stealth droppe den allermest vigtige nyhed indtil videre?
Håber vi får set noget gameplay før E3 er omme.

Her er i hvert fald lidt billeder. Ved ikke om det er populært nok til sin egen tråd herinde?

E3 2016

E3 2016

E3 2016

E3 2016

http://gematsu.com/2016/06/first-look-koei-tecmo-berserk-game
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 24/03-19 14:42 
Jmog>
Farpoint kobineret med Aim Controleren lyder som om det bliver sjovt:
http://www.roadtovr.com/farpoint-psvr-aim-controller-playstation-vr-aim-e3-2016-hands-on/

Jeg har spillet et par timer af Farpoint med Aim controlleren og det er indtil videre en meget overbevisende oplevelse. Første gang en af de små edderkoppelignende bæster sprang direkte mod mit ansigt udbrød jeg et ukontrollabelt “Fuuuuuck!!”. Derefter har jeg rendt rundt i en næsten konstant stand af paronia. Apone i Aliens der siger “check those corners!” er luge pæ kornet for hold kæft hvor holder jeg minutiøst øje med om der lusker fjender rundt.

Assault riflen er pisseflot og Aim controlleren giver en virkelig god illusion af, at det er den man holder. Stemningen og historien er indtil videre meget godt realiseret med fremragende stemmeskuespil og karakterer der i closeup er virkeligt flotte. Jeg blev helt fascineret af den kvindelige videnskabsmands hår og den skaldede isse på den mandlige kan tåle at man læner sig helt tæt på.

Det er en medrivende oplevelse som kun lider under to ting:
Den lave opløsning af headsettet (som man dog vænner sig til).
Tracking af controlleren kan af og til blive skæv så man holder den i en anden retning end den vises i headsettet. Det kan hurtigt centreres med et klik i en menu, men det er irriterende.

Jeg håber virkelig, at Sony laver VR controllere med mere end ét trackingpunkt til PS5. Havde der blot været to ville det her issue ikke være der.
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig