X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Space Hulk: Deathwing


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/05-16 00:36 
Det virker som om der kommer et nyt W40K spil hver anden dag... Det er ikke mere end et par dage siden at Dawn of War III blev annonceret og hér er et nyt Space Hulk. Bam!

https://youtu.be/MERJhTprNpw
slk486slk486Skrevet 06/05-16 01:09, rettet 06/05-16 01:09 
Det er da længe siden det blev annonceret, men ser cool ud ;-)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/05-16 01:50 
Nåh det har jeg helt misset, men det ser godt ud, ja! Left 4 Space!
nerosnerosSkrevet 06/05-16 21:37 
Wow jeg er så klar på det her! Elsker alt hvad der har med det univers at gøre. Havde faktisk brætspillet Deathwing en gang.
Bashful Neophyte
OdinOdinSkrevet 07/05-16 10:27, rettet 07/05-16 10:35 
Jeg har også en dyb kærlighed til det univers. Det sagt, så har jeg aldrig dyrket tabletop-spillene, da strategiske krigsspil af den type ikke rigtig kilder mig. Jeg har til gengæld både malet figurer, savlet i White Dwarf-katalogerne og brugt snesevis af timer på at læse om universet og den fantastiske lore (warhammer40k.wikia.com er dødsensfarlig for min produktivitet), og gang på gang drømt mig hen til en virkelighed, hvor nogen ville lave et videospil, der berørte blot en brøkdel af det. Men det er aldrig sket. På trods af de mere end 30 PC- og konsolspil der gennem tiden er blevet udgivet i Warhammer 40K-franchiset, er de allesammen faldet i én af to kategorier: Strategispil (enten realtime eller turbaseret) eller ensformige Space Hulk-FPS'er.

Flere af dem er skam rigtig gode spil (Dawn Of War-serien er især elsket), men ikke et eneste af dem skraber lakken på det rige univers. Jeg er træt af at se de samme to fortærskede fraktioner igen og igen. Jeg er træt af at slås mod den samme fjende igen og igen. Det findes så sindssygt mange fede koncepter, verdener og afskyvækkende væsener i det univers, men det eneste vi nogensinde laver er at slås mod orker på generiske slagmarker eller genestealers i generiske korridorer.
Jeg havde store forhåbninger til Space Marine, men selv dét spil endte bare med at være Gears Of War med orker.

Bare én gang vil jeg gerne se et spil der forkuserede på stemning og historie. Bare én gang vil jeg opleve at ende i en warpstorm og blive skudt ind i en af universets mere grufulde dimensioner. Bare én gang vil jeg have lov opleve rædslen ved Nurgles forrådnede horder. Bare én gang vil jeg have lov at få bare et glimt af den samlede viden der er gemt væk i det sorte bibliotek. Bare én gang...

Please, please, please, lad bare ét af de opkommende Warhammer 40K-spil være det spil jeg har ventet på i næsten 30 år.
nerosnerosSkrevet 30/09-17 01:14 
Jeg havde fuldstændig glemt det her! Nogen det spiller det og er det godt? Tror det havde lidt bugs i starten men det skulle vist køre fint nu.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig