X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GameTrailers lukker


Svar
BeanoBeanoSkrevet 09/02-16 08:56 
GT lukker efter 13 år. Meget trist imo da de havde nogle gode shows and seriøse anmeldelser i et marked der i stigende grad bliver tabloidt og overfladisk.

http://www.gamesindustry.biz/articles/2016-02-09-gametrailers-site-shuts-down
dRxLdRxLSkrevet 09/02-16 10:56 
Øv, dem har jeg altid været rigtig glad for. Især deres anmeldelser.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/02-16 11:01 
Det har også været en rigtig god side til at poste trailere fra obskure spil, og der er flere nye Japanske releases som jeg har opdaget igennem dem.
XiwanaXiwanaSkrevet 09/02-16 14:20 
Øv, ikke mere Kyle Bosman.
Meeen... Det har nu heller ikke været det samme, siden Marcus Beer og Michael Pachter stoppede.
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 09/02-16 14:56 
Må indrømme, jeg brugte da GT dengang det var stedet at se de nyeste trailers først. Men som review-site har jeg aldrig dyrket det.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 09/02-16 14:58, rettet 09/02-16 14:59 
Det er også sådan, jeg har brugt det. Ofte efter de store messer. Eller, rettere sagt, under de store messer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 09/02-16 18:48 
Xiwana>
Øv, ikke mere Kyle Bosman.
Meeen... Det har nu heller ikke været det samme, siden Marcus Beer og Michael Pachter stoppede.

Pachter kan du dog få i præcist samme format på Siftd-kanalen på Youtube. De har også ssmlet Pachter Factor i en separat Playliste. Mener der er tolv episoder ude indtil videre og det er lige så godt som i gamle dage.

Håber GT-folkene finder jobs hos nogen af de andre kanaler i spilindustrien. De er nogen af de hyggeligste personligheder indenfor spilpressen. At Brandon Jones næppe kommer til at være voiceover-stemme på anmeldelser igen er virkelig tragisk. Han var perfekt til det.
enfenenfenSkrevet 09/02-16 19:38 
Jeg har ikke brugt dem længe. De var lidt for glade for give høje karakterer til spil - efter den skala hvor alt under 8 er et middelmådigt spil.

Ellers kigger jeg altid gameplay på Youtube.
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 09/02-16 19:40 
Jeg synes faktisk de var rigtigt gode til at give lave karakterer, når det var på sin plads. Har set en del anmeldelser på 3, 4 og 5 ud af 10.
BeanoBeanoSkrevet 09/02-16 21:22 
Syntes jeg netop også. Naturligvis undtagelser men generelt mere troværdige scores end f.eks. IGN og Gamespot. Specielt Daniel Bloodworth var en god og fair anmelder hos dem.
XiwanaXiwanaSkrevet 09/02-16 21:43, rettet 09/02-16 21:45 
Jmog>

Pachter kan du dog få i præcist samme format på Siftd-kanalen på Youtube. De har også ssmlet Pachter Factor i en separat Playliste. Mener der er tolv episoder ude indtil videre og det er lige så godt som i gamle dage.

Ja, det spottede jeg godt nok for et par dage siden. Men det er altså ikke helt det samme længere.
GT's karakterer lå lidt i den høje ende, men de var trods alt ofte mere 'spot on' end hos mange af konkurrenterne.
[inspirational quote here]
JmogJmogSkrevet 21/03-16 09:11 
Yes! De er på vej tilbage under navnet Easy Allies. Stort set dem alle sammen er med. For dem der har set deres shows og kender personlighederne er annonceringsvideoen intet mindre end genial:
http://youtu.be/SXrab4xqyvg
slk486slk486Skrevet 21/03-16 22:52 
Ja, det var vist en trailer for fans :)
j/k
JmogJmogSkrevet 25/03-16 23:04 
Patreon-kampagnen gik over al forventning og de røg igennem alle deres stretch goals, hvilket betyder en ugentlig pendant til GT Time plus adskillige andre shows ligesom i gamle dage. De har allerede fået lavet deres første Easy Allies Podcast (= GT Time), som blev udgivet for Patreon backers i onsdags og for alle andre i løbet af i morgen på Youtube. Jeg har lige set den og på trods af at de optager det i Brandons garage, så er showet præcist lige så godt som i gamle dage. De snakker blandt andet om PS4K, lukningen af Revolution Studios, Nintendos stop for produktion af Wii U/snarlig NX og diverse VR indtryk. Deltagere i hver EA Podcast bliver Kyle og Brandon som faste medlemmer og to roterende medlemmer, som denne gang var Ben og Bloodworth.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig