X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One bagudkompatibilitet


527 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
DunwichDunwichSkrevet 12/11-15 11:54, rettet 22/02-17 14:26 
Det skulle være oppe i dag, den 12 november.

Glæder mig til at se om mit Sega Rally Revo og Gears of War 3 virker.

Liste over alle spil
3of193of19Skrevet 12/11-15 12:24 
Gears er på listen, men jeg kan ikke se Sega Rally Revo:

Xbox One kompatible 360 titler
nerosnerosSkrevet 12/11-15 12:55 
Er det virkelig det? Hvad med alle CAVE spil :-(
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/11-15 16:04 
Der kommer flere løbende.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 13/11-15 04:05 
Det nye dashboard ser ud til rent faktisk at være godt.

Den åd os' mit Hong Kong-eksemplar af Fallout 3 uden problemer, selvom det altså var en låst titel på 360.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 13/11-15 08:07 
Hvad med andre regionslåste spil? Jeg er især interesseret i US...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-15 19:58, rettet 14/11-15 19:58 
Digital Foundry har kigget på Fallout 3 specifikt:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-fallout-3-is-an-xbox-one-back-compat-showcase

Ser bedre ud end jeg turde håbe. Spørgsmålet er så om svingende performance er det eneste man kommer ud for eller om det er som med 360, hvor mange spil pludselig oplevede bugs og crashes. Nogen der har testet det gennem et fuldt spil? Regner med at forsøge Fable 2 inden for de nærmeste måneder..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
XiwanaXiwanaSkrevet 14/11-15 20:05 
Den smule Just Cause 2, jeg har spillet på XO de sidste par dage, har funket upåklageligt. Ingen bugs eller uventede slowdowns.
[inspirational quote here]
Bede-xBede-xSkrevet 16/11-15 07:13, rettet 16/11-15 07:16 
Har prøvet det under en time sammenlagt, men Defense Grid crasher ret ofte og har sænket framerate, Perfect Dark har et frame pacing problem, N+ har frustrerende stutters der påvirker både billede og lyd osv. Der er intet af det jeg har prøvet, der føles 100% korrekt og jeg håber DF laver en undersøgelse af input lag, for det virker flere af spillene til at lide under.

Det sagt så kan det tænkes det kan være brugbart, for dem der kan leve med at emuleringen ikke er helt korrekt. Spørgsmålet er dog om nogen af spillene går ned efter x timers gameplay, men mon ikke der bliver lavet en liste med hyppige bugs?

EDIT: I Defense Grid vælger den cloud save automatisk (er ikke guld medlem). Efter hver kamp skrev den noget med at den ikke kunne gemme resultatet eller noget i den stil..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 16/11-15 08:02 
Vil vove at skyde på at en eller anden grad af input lag er nærmest uundgåeligt i enhver form for emulering. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 16/11-15 16:51 
Hvad baserer du den påstand på, Sumez?
DunwichDunwichSkrevet 16/11-15 16:54 
Bede-x>
Har prøvet det under en time sammenlagt, men Defense Grid crasher ret ofte og har sænket framerate, Perfect Dark har et frame pacing problem, N+ har frustrerende stutters der påvirker både billede og lyd osv. Der er intet af det jeg har prøvet, der føles 100% korrekt og jeg håber DF laver en undersøgelse af input lag, for det virker flere af spillene til at lide under.

Det sagt så kan det tænkes det kan være brugbart, for dem der kan leve med at emuleringen ikke er helt korrekt. Spørgsmålet er dog om nogen af spillene går ned efter x timers gameplay, men mon ikke der bliver lavet en liste med hyppige bugs?

EDIT: I Defense Grid vælger den cloud save automatisk (er ikke guld medlem). Efter hver kamp skrev den noget med at den ikke kunne gemme resultatet eller noget i den stil..

Hmm, så er det måske ikke noget jeg bilder mig ind, at Gears of War 3, virker lidt mere sløv i kontrollen, end jeg synes jeg husker det fra 360'eren. Tilgengæld ser spillet virkelig godt ud, i dets emulering.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/11-15 17:11 
Dunwich>
Hvad baserer du den påstand på, Sumez?

Der er mig bekendt lag i, i hvert fald hovedparten af, emulatorer af andre konsoller.

Digital Foundry spekulerer dog i at det måske ikke er direkte emulering som sådan der er brugt her.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 16/11-15 17:13 
major Nelson havde en lille snak med en af ingeniørerne på backcomp holdet og det lyder som om systemet er rimelig avanceret, nogle helt nye nu patenterede teknikker som var udslagsgivende for at det overhovedet kunne lade sig gøre på One.
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-15 21:45 
Prøvede Sonic CD og var overrasket over hvor høj musikken var via One i forhold til 360'eren. Måtte skrue mere ned for anlægget end normalt.
Gears of War Judgement prøvede jeg igår. Kørte overraskende godt. Ingen slowdown eller screen tearing.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/11-15 21:52, rettet 16/11-15 23:32 
Screen tearing kan slet ikke lade sig gøre på Xbox One BC :)

Hvilket også får mig til at tænke på om der bruges tripple-buffering eller lign., siden tearing er helt væk på alle titler og Bede-x oplever laggy controls.

EDIT: At screen tearing er helt væk på alle titler synes jeg er dét der gør Xbox One BC interessant. Tearing var sidste generations hot fix for dårlig performance, for det var der jo ingen brugere der lod mærke til... Fedt at tearing er et mindre problem end tidligere, og fedt at BC teoretisk set giver os mulighed for at spille tearing tunge titler uden. Alt efter genre vil jeg nok hellere have laggy control end screen tearing :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 16/11-15 22:45, rettet 16/11-15 22:50 
Konsolkongen>
Hvilket også får mig til at tænke på om der bruges trippe-buffering eller lign., siden tearing er helt væk på alle titler

Det var også min første tanke og hvad jeg skrev til en kammerat i morges :)

Det føles nøjagtig som den controller lag man oplever, når triple buffering er slået til (nogen af spillene måske endda lidt værre) og det er vel der for der ikke er tearing i One udgaverne.

Konsolkongen>
Tearing var sidste generations hot fix for dårlig performance, for det var der jo ingen brugere der lod mærke til...

Tror de fleste af os lod mærke til det. Var mere input lag i spil med triple buffering slået til folk over så :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 16/11-15 22:52 
Mode 9: tearing - jo, det var ret tydeligt på Xbox 360. Det var vist ekstra meget med VGA, kan det passe?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 16/11-15 22:58 
Ja, og især hvis man valgte nogen af de mere utraditionelle opløsninger 360 støttede.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/11-15 23:37 
Ja i visse tilfælde var det et problem med Xbox'ens scaler. Derfor jeg aldrig benyttede højere opløsning end 720p (der er alligevel næsten ingen spil der kører 1080p på Xbox 360). Især på Capcoms spil var tearing et problem hvis man valgte en højere opløsning.

Der var selvfølgelig også en masse titler som bare havde tearing og intet havde med Xbox'ens scaler at gøre.

Bede-x: Jeg synes bestemt at tripple-buffering er træls. Det gjorde f.eks. Last of Us multiplayer fuldstændig uspilleligt for mig, men i singleplayer var det klart at foretrække over den mængde screen-tearing der nok ellers havde været nødvendig :)
Men tearing må trods alt være blevet brugt i meget højere grad end tripple-buffering i sidste generation, ikke sandt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 17/11-15 10:46 
Konsolkongen>Jeg synes bestemt at tripple-buffering er træls. Det gjorde f.eks. Last of Us multiplayer fuldstændig uspilleligt for mig, men i singleplayer var det klart at foretrække over den mængde screen-tearing der nok ellers havde været nødvendig :)

Bestemt. I en langsom singleplayer er det at foretrække.

Konsolkongen>Men tearing må trods alt være blevet brugt i meget højere grad end tripple-buffering i sidste generation, ikke sandt?

Jo, men tror ikke det var så overset, som du forestiller dig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-15 10:49 
Nej ikke for os der vidste noget om det. Jeg har altid været meget generet af tearing og vil til næsten hver en tid foretrække framedrops.

Det jeg mente var at udviklerne tydeligvis gik ud fra at vi ikke lod mærke til det, for det blev godt nok brugt flittigt en overgang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 17/11-15 10:57 
Jeg tror vi er nogenlunde enige. Tearing ødelægger virkelig meget. Der vil dog være steder, hvor det er at foretrække fx i hurtige multiplayer oplevelser på displays med høj refresh rate.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 18/11-15 10:00 
Sumez>
Vil vove at skyde på at en eller anden grad af input lag er nærmest uundgåeligt i enhver form for emulering. :)

Det har ikke været et problem for DS spil på 3ds eller Wii spil på Wii U.

Har ikke oplevet input lag i de tilfælde.
3of193of19Skrevet 18/11-15 10:22 
Det er fordi det ikke er hvad man generelt forstår som emulering. 3DS kører med samme slags processor som DS, og WiiU en nyere udgave af Wii'ens CPU og GPU.
Det er mere som om man spiller et iPhone 3 spil på en iPhone 6.

Xbox One's x86 CPU er meget anderledes end PowerPC CPU'en i 360, og den bruger Nvidia GPU istedet for 360s AMD ditto.
PS4 er endnu længere væk fra PS3s Cell arkitektur, hvilket gør emulering praktiskt talt umuligt.
SumezSumezSkrevet 18/11-15 11:14, rettet 18/11-15 11:15 
Dunwich>
Det har ikke været et problem for DS spil på 3ds eller Wii spil på Wii U.
Har ikke oplevet input lag i de tilfælde.

Flere af de andre virtual console spil har input lag. Det skulle især være tydeligt på N64 spillene. Jo mindre overhead der er i emuleringen, jo mindre er laggen naturligvis, så 8bit-systemer osv. skulle nok (kunne) være rimelig optimerede med omkring én frames lag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 18/11-15 17:01 
Det I skrev om inputlag på emulatorer gav ingen mening for mig ud fra et teknisk synspunkt, så jeg kiggede lidt på første google-hit, og så giver det lidt mere mening: http://emulation-general.wikia.com/wiki/Input_lag
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DunwichDunwichSkrevet 20/11-15 08:54 
Fik mine koder til alle Gears of War spillene i går, og har lige checket GoW 1. Kører fint og ser godt ud. GoW 2 er ikke ude endnu, for dukker ikke op i min download liste.

Checkede osse N+ og oplevede ingen controller lag der. Tværtimod kørte det fremragende 60 fps, og havde den super tight styring det altid har haft, på 360'eren også. Jeg er begyndt at hælde til, at jeg husker GoW 3 styringen lidt anderledes, for har ikke problemer med at spille det, og andre rapporterer heller ikke om controller lag i spillet / spillene. Oplevede da heller ikke controller lag, mens jeg kort spillede det originale GoW, her for lidt siden. Alle mine savegames og checkpoints er iøvrigt intakte, på Xbox One, i GoW spillene, og det samme er collectables, som jeg har fundet i tidens løb, i spillene. Cool nok at alt det er blevet båret over, på Xbox One.
DunwichDunwichSkrevet 20/11-15 08:56 
Bede-x>
N+ har frustrerende stutters der påvirker både billede og lyd osv.

Det kan være dit TV som er problemet, for det kører fint her. Bedømt ud fra de 3-4 første baner, men ingen problemer der.
GreaseballGreaseballSkrevet 25/11-15 22:29 
Nogen der svare på dette. Jeg har Bioschock Infinity som digital titel til 360. Men den dukker ikke op på min liste på xboxone. Selv om den står på listen over spil på xbox.com.
Samme gælder Hexic(som godt nok fulgte med maskinen) Men jeg ejer det jo stadigvæk, ikke sandt?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/11-15 22:49 
Bioshock er ikke på denne her liste:
http://majornelson.com/2015/11/09/the-list-of-xbox-one-backward-compatibility-games-is-now-available/?linkId=AOL_Starter_disc_1997

Med hensyn til Hexic så er det nok ikke bundet til din account, men snare harddisken som det var preinstalleret på. Jeg tænker at du er nødt til at købe det for at kunne bruge det på Xbox One.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 26/11-15 08:30, rettet 26/11-15 08:33 
Hmm... syns bare den dukkede op når man kiggede på selve siden om bagudkompatibilitet. Oh well.. det forklare så det.
Edite: Ah! My bad! Så kan jeg lærer ikke at rode med den slags når jeg træt :p
Havde kigget på denne side http://www.xbox.com/da-DK/xbox-one/backward-compatibility
En af de første ting man ser er covers af Bioshock spil.. havde så ikke set overskriften Flere titler på vej :p


Ah ok. Ja så sjovt er hexic heller ikke. Ikke lige frem noget jeg gider købe bare for bare at havde det på 2 maskiner.
Bede-xBede-xSkrevet 19/12-15 05:57 
Der er dukket flere titler op:

Braid
DEUS EX: HUMAN REVOLUTION
Doritos Crash Course
Fable III
Halo: Reach
Hydro Thunder
Iron Brigade
Kane & Lynch 2
Motocross Madness
MS. PAC-MAN
Peggle
Portal: Still Alive
Spelunky
Splosion Man
Ticket to Ride
Zuma’s Revenge!

Har prøvet Halo Reach og det kører simpelthen for dårligt, med store afvigelser i grafik og lyd sammenlignet med originalen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 19/12-15 10:41 
Bede-X>
Doritos Crash Course

FINALLY! Jeg håber det kører ligeså godt som originalen.
Bede-xBede-xSkrevet 21/12-15 00:40, rettet 21/12-15 00:52 
Reach skulle allerede have fået en patch:

I just started Halo Reach and there was an almost 1 gig update.

Now the game is vastly improved.

I do feel there is a slight input lag however the multiplayer portion is running quiet well.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=190008335&postcount=2383

Var også meget tiltrængt, for flere steder var der store variationer i effekter, lyssætning og teksturfarve, ved siden af den elendige framepacing og små lyd problemer. Et SPOILER eksempel fra endingen (snuppet fra Gaf):

http://xboxclips.com/AceParty/e6299d35-863a-4f70-a5a0-c925ab3fa347

Ved 10:08 i det følgende klip kan man se hvordan det skulle se ud:

http://youtu.be/gc2CZTbmseo

Billedeksempel fra et andet sted i spillet: http://i.imgur.com/2h4yFjE.png

Kan se de skriver at flere af de ældre spil også har fået patches bla. Mass Effect.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 21/12-15 09:33, rettet 21/12-15 09:34 
Spillede lidt Reach i går og der var stuttering ved streaming i banden, knas (bogstaveligt talt) i lyden og texture flashes. Kørte ellers generelt flydende, men lød virkelig som en emulator, hvor der ikke er cpu cycles nok til at emulere lyden ordentligt.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 07/01-16 11:57, rettet 07/01-16 12:02 
Ifølge Gaf er mange spil blevet patched (post 2532 og frem): http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1099611&page=51

Jeg har gennemført Splosion Man, som kører godt nok til at være brugbart og det er stadig meget anbefalelsesværdigt til Donkey Kong Country fans. Forsættelsen Ms. Splosion Man virker til at køre lige så fint, men har kun prøvet det kort og det er i alle tilfælde ikke nær så godt som det første.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 16/01-16 13:45 
Er det helt udelukket at Red Dead Redemption nogensinde bliver kompatibel med Xbox One?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
slk486slk486Skrevet 16/01-16 14:28 
Kan være der er en specifik grund til, at det ikke er kommet med på listen ;)
j/k
JmogJmogSkrevet 16/01-16 14:53 
RaGe>
Er det helt udelukket at Red Dead Redemption nogensinde bliver kompatibel med Xbox One?

Ikke udelukket. Det kommer bare an på om Rockstar giver MS lov. Så hvis de har planer om en HD remaster, så kommer det helt sikkert ikke. Har de planer om en toer, så giver de sikkert MS lov til at give det væk på GWG og gør det bagudkompatibelt som led i deres marketingkampagne.

Worst case scenario: De har ingen konkrete planer om noget af ovenstående men tænker på at de måske en dag vil gøre det. Resultat: Vi får ingen af delene.
Bede-xBede-xSkrevet 16/01-16 15:20 
RaGe>
Er det helt udelukket at Red Dead Redemption nogensinde bliver kompatibel med Xbox One?

Det er skam blevet set på servicen allerede, så det er meget sandsynligt det kommer med mindre der - som Jmog skriver - er en remaster på vej. Kan også være de vil vente til 360 spillene er blevet tilgængelige på One markedspladsen.

Efter nogle updates til mange af spillene er bagudkompatibilitet ved at blive en af maskinens bedste features.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 16/01-16 15:38, rettet 16/01-16 15:39 
Efter hvad jeg læste, så virkede det slet ikke som at Rockstar var interesseret i at give MS tilladelsen.

Jeg fik aldrig gennemført det og Xbox 360 og spillet er desværre solgt. Jeg håber på en remaster :) Ellers kan jeg nok leve med Xbox 360 udgaven og emulation. Og fatter stadig ikke hvorfor PC-folket ikke fik fornøjelsen af spillet :/
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
slk486slk486Skrevet 16/01-16 17:55, rettet 16/01-16 17:57 
Min tanke var, at det giver god mening for dem at udgive en remaster der også virker på PC, som optakt til RDR2, som jo ER på vej... Ikke Rockstar? :)
j/k
OdinOdinSkrevet 16/01-16 18:00 
Jo, naturligvis er Red Dead Redemption 2 lige på trapperne. Ligesom story DLC'en til Grand Theft Auto V.
IKKE, ROCKSTAR!?
Bede-xBede-xSkrevet 21/01-16 14:51, rettet 21/01-16 14:52 
Et kig på flere af titlerne fra DF:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-vs-xbox-one-backward-compatibility

Det nyeste Gears og Reach ser ikke alt for godt ud, men det meste andet virker bedre end forventet. N+ er også blevet fikset :)

N+ is actually the reason we decided to test some of the more simplistic titles in the first place. When we first looked at the backward compatibility feature last year N+ did not run well on Xbox One. Performance was inconsistent with wild variations in frame-rate leading to an almost constant stutter. It just didn't play properly at all. After revisiting the title this year, however, we're happy to report that full performance is restored and N+ functions just as it did on Xbox 360.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 21/01-16 15:09, rettet 21/01-16 15:42 
Nye BC titler:

Aegis Wing Arcade Xbox LIVE Arcade NEW
Age of Booty Arcade Capcom NEW
Counter-Strike: GO Arcade Valve Corporation NEW
Jeremy McGrath’s Offroad Arcade D3Publisher NEW
Sam & Max Save the World Arcade Microsoft Studios NEW
Skullgirls Arcade MarvelousAQL NEW
Small Arms Arcade Microsoft Studios NEW
Soulcalibur Arcade Namco NEW
Space Giraffe Arcade Microsoft Studios NEW
The Witcher 2: Assassins of Kings Games On Demand CD Projekt Red NEW

Frem over vil titlerne ikke udkomme en gang hver måned, men så snart de er klar. Witcher 2 skulle være gratis i udvalgte regioner frem til d.5/2.

http://majornelson.com/2016/01/21/new-xbox-one-backward-compatibility-titles-are-now-available/

EDIT: W2 er ikke gratis i DK:
Free download of The Witcher 2: Assassins of Kings is available in the U.S., Canada, United Kingdom, France and Germany. The giveaway is from January 21 (6 a.m. PST) through February 5 (12 a.m. UTC).

http://news.xbox.com/2016/01/21/xbox-one-backward-compatibility-january/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 21/01-16 20:24 
Eurogamer skal lade være med at spille Halo Reach pre-patch. Det kører fremragende godt nu. Jeg har spillet det, det meste af en dag, efter den seneste update, og mærkede ikke controller lag, særligt nævneværdige framerate problemer (og dem er jeg meget sensitive overfor). Men før den seneste update til Reach, var det lidt wonky.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/01-16 20:38 
De skal vel vurdere den version der er tilgængelig for dem. Ikke vente på at M$ tager sig sammen og fikser deres emulation.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 21/01-16 21:37 
Bede-x>

EDIT: W2 er ikke gratis i DK:
Free download of The Witcher 2: Assassins of Kings is available in the U.S., Canada, United Kingdom, France and Germany. The giveaway is from January 21 (6 a.m. PST) through February 5 (12 a.m. UTC).

http://news.xbox.com/2016/01/21/xbox-one-backward-compatibility-january/

Nogen ideer til at gå udenom begrænsningen?
Selvom min Live konto er dansk, kan man jo på Xbox One tilgå US Marketplace og så købe ting til US pris, og bruge de fleste Apps, sålænge de ikke er direkte geo-fenced (mest streaming og musik apps).
I store på One, er Witcher "bundle only", klikker man på på bundlet kan den ikke findes.
360 Marketplace er bundet til din kontos region, så det er no-go uden at flytte kontoen.
http://marketplace.xbox.com/en-US/Product/The-Witcher-2-Assassins-of-Kings/66acd000-77fe-1000-9115-d80257520824?noSplash=1
(udskift "da-dk" med "en-US" hvis din browser skubber dig på den danske side pga IP adresse.)
Der får jeg en fejl enten pga dansk IP eller konto, ikke helt sikker.
DunwichDunwichSkrevet 21/01-16 21:58 
Konsolkongen>
De skal vel vurdere den version der er tilgængelig for dem. Ikke vente på at M$ tager sig sammen og fikser deres emulation.

Lidt sært at/hvis de ikke har installeret seneste update, når videoen de viser, er fra i går den 20 januar. Updaten har været ude i mindst en uge.

https://www.youtube.com/watch?v=-aq1XrD6RII
527 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig