X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sony på Tokyo Game Show 2015


Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/09-15 08:38, rettet 15/09-15 08:39 
Sony's konference starter kl 9 dansk tid, kan bl. a. ses her:

https://www.youtube.com/watch?v=R0P6eD5Kw1U

Og EG's live-blog:
http://www.eurogamer.net/articles/2015-09-14-sony-tokyo-game-show-2015-conference-live-report
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-15 08:54 
Er det ikke på tide at fremvise noget mere fra Gravity Rush opfølgeren og få fastslået om det bliver til Vita eller PS4?

Det ville jeg i hvert fald gerne se noget mere til :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 15/09-15 08:57, rettet 15/09-15 08:58 
Jeg elsker Gravity Rush, men synes absolut det er et spil som er bedre tjent med en stor skærm, så man kan få en stærkere indlevelse i den abstrakte tyngekraft-verdenen.

PS Vita er IMO stærkest i tossede, eksperimentelle indie-spil.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 15/09-15 08:59 
Port af etteren til PS4 og toeren på PS4 og Vita, iflg. gamle rygter/spekulationer :)
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-15 09:01, rettet 15/09-15 09:03 
Ja, med det rette budget ville det se spektakulært ud på PS4. Der skulle vist komme en remake af det første, sikkert i stil med Tearaway, men ville gerne se en rigtig opfølger på maskinen også. Spørgsmålet er så om det er noget de ville kaste det budget efter, som det ville kræve..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 15/09-15 09:08 
Håber også vi får mere info om Everybody's Golf PS4 :)
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-15 09:09, rettet 15/09-15 09:10 
Det næste Ys trænger vi også til lidt nyt om :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-15 09:27 
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1112372

Hot damn :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 15/09-15 09:36, rettet 15/09-15 09:37 
Det ser smukt ud! Ligner ren spilglæde, og ikke så meget nonsens.
Dejligt at se at der stadig er andre end Nintendo og Platinum der laver "rigtige spil" :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-15 15:02 
Fedt! Men så er der virkelig ikke anden grund til at eje en Vita end Persona 4 :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 15/09-15 15:27 
Velocity 2X vil gerne have et alvordsord med dig.
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-15 16:00 
Nioh trailer: http://youtu.be/IvfGYXIOems
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-15 16:51 
Jmog>
Velocity 2X vil gerne have et alvordsord med dig.

Det er ikke tæt på at være en system seller i min bog. Det var Gravity Rush helt klart :)

Man kan selvfølgelig også sige at Persona 4 findes på PS2, men nu skal vi heller ikke tage alt fra Vita'en :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-15 17:17 
Så mange vilde spil annonceret.
Props til Namco Bandai for øvrigt. De virker som en publisher man kan stole på og som ikke fråser med pengene på dyre jakkesæt og andre luksusting :D

Sony på Tokyo Game Show 2015
BeanoBeanoSkrevet 15/09-15 17:19 
Jmog>
Velocity 2X vil gerne have et alvordsord med dig.

Hvad fejler PS4 versionen? :)
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-15 17:37 
Eller Xbone versionen? Eller PC udgaven? :)

Vita er et lækkert stykke hardware, men der er ikke mange eksklusiver tilbage.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 15/09-15 18:57 
Det er rigtigt. Men selvom noget findes på en anden platform, så synes jeg stadig Vitaen er værd at eje. Det er fantastisk at kunne ligge i sengen og spille et af de mange gode spil på den. Tager man på ferie har man et ægte gaming system med i form af Vita og så er der mange spil, hvor jeg grundet deres bitesized natur bare foretrækker dem på en håndholdt, der kan gå fra slukket skærm til gameplay på få sekunder. Alt hvad der findes på 3DS er også automatisk bedre oplevelser på Vita grundet større og langt bedre skærm, bedre D-pad og bedre ergonomi.

Det er en indie-maskine nu og det vil intet ændre på. Og det gør mig ikke noget.
NaieraNaieraSkrevet 15/09-15 20:12 
Konsolkongen>
Fedt! Men så er der virkelig ikke anden grund til at eje en Vita end Persona 4 :/

En række fine RPG'er siger hej :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-15 21:10 
Vil du nævne nogle stykker? :)

Har tænkt på at købe Ys.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 15/09-15 21:13 
Demon Gaze og Operation Abyss: New Tokyo Legacy er gode, men det er ret hardcore dungeon hacks. De virker begge på PSTV.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-15 21:14 
Tak dem skal jeg huske. Havde aldrig hørt om dem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 15/09-15 21:26 
Bede-x>
Nioh trailer: http://youtu.be/IvfGYXIOems

Geralt!?
JmogJmogSkrevet 15/09-15 23:32 
Hans fætter Gerølt fra de nordlige provinser.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/09-15 01:09, rettet 16/09-15 01:22 
Noget de faktisk nævnte på scenen var også at de udvider PlayStation Now til andre Sony produkter, som Bravia fjernsyn og Blu-Ray afspillere. Det lyder til at man så bare skal ud og have fat i en Dualshock 4 controller, hvis man f.eks. allerede har et Bravia TV. For noget tid siden gik de vidst også væk fra kun at have udlejlningspriser på enkelte spil og der er nu også en Netflix model løsning hvor man betaler et fast beløb om måneden.

Tjenesten starter i Japan idag.

Trailer: http://youtu.be/i5K-0IQCOcg
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/09-15 01:48 
Det er jeg nu ret sikker på de snakkede om allerede for år tilbage :)

Men den service skal naturligvis bare dø hurtigere end den går igang. Lag og cloud, uhf! :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/09-15 02:17 
Det er da en smart måde at nå ud til de folk der ikke er interesseret/har mulighed for at købe en PS3. :)
SumezSumezSkrevet 16/09-15 08:49 
Og alle andre der ikke kan lide spil :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/09-15 10:55 
Hvis man er så casual omkring spil, at man er ligeglad med at man får en åbenlyst dårligere oplevelse (lag, samt billed- og lyd-komprimering). Så er man nok også så ligeglad med kvaliteten af spil, at man fint kan holde sig til at spille det lort der er tilgængeligt på Facebook.

Jeg forstår det virkelig ikke. Skulle det nogensinde blive standarden kan vi vidst godt vinke farvel til genrer som fightere, shmups og first/third person shooters.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 16/09-15 11:01 
Du ville blive overrasket over hvor mange "spilnørder" der er helt oppe og køre over idéen med streaming af spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/09-15 11:50 
Nej jeg har mødt nogle stykker. Allerede dengang med OnLive... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 16/09-15 13:22, rettet 16/09-15 13:23 
Naiera>
Demon Gaze og Operation Abyss: New Tokyo Legacy er gode, men det er ret hardcore dungeon hacks. De virker begge på PSTV.

Har haft Demon Gaze på min to do liste længe, men der er altid en række spil af den type i køen :)

Operation Abyss... Jeg gav Generation Xth en chance på PC dengang den fan oversatte demo af Code Hazard udkom for et par år siden:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=508152

Fik indtrykket af at det var ret sløvt og meget grinding heavy (hvilket genren jo typisk er), virkelig definitionen på et spil målrettet genre interesserede. Er det et indtryk der rykkes ved med Vita remaken?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/09-15 13:29 
Man skal bare skrue op for internettet. Så er der ikke lag. :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/09-15 14:03 
Der er en life size version af Trico fra The Last Guardian på TGS. Det er projekteret på en skærm og reagere på dine bevægelser foran skærmen.

https://twitter.com/genDESIGN_Inc/status/644086813024358401/photo/1
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/09-15 04:31 
Deres nye PS4 reklame holder PlayStation traditionen med at være noget helt specielt. En mega broken Engrish sang, børn der nikker skaller til dinosaur og en dame der kysser med en løve.

https://youtu.be/Y0Cls0CzKQk
SumezSumezSkrevet 17/09-15 12:00 
- og en kvinde der parallelparkerer
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 17/09-15 12:13, rettet 17/09-15 12:16 
Ok, et barn der nikker en raptor en skalle, en flyvende forretningsmand og en knægt der blæser afsted på sit skateboard ved sine egne prutters kraft kan jeg være med på, men en kvinde der parallelparkerer? Whoah there, Sony. Nu tror jeg liiiige vi skruer lidt ned for fantasien.

[Disclaimer: Dette er skrevet af en mand, der ikke kan parallelparkere om så hans liv afhang af det, og generelt må se sig slået af cirka samtlige kvinder i verden når det kommer til bilhåndtering]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/09-15 14:38 
Heldigvis kan vi alle parallelparkere på PlayStation 4, åbentbart :D
SumezSumezSkrevet 17/09-15 14:45 
Odin>
Ok, et barn der nikker en raptor en skalle, en flyvende forretningsmand og en knægt der blæser afsted på sit skateboard ved sine egne prutters kraft kan jeg være med på, men en kvinde der parallelparkerer? Whoah there, Sony. Nu tror jeg liiiige vi skruer lidt ned for fantasien.

Det giver i hvert fald et voldsomt misvisende billede af kreativitetsniveauet i moderne AAA-konsolspil. :)
I det mindste vælger de at bruge Gravity Rush og The Last Guardian til at promovere PS4, det varmer lidt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 18/09-15 10:08, rettet 18/09-15 10:28 
Jeg har stadig ikke fået set serien, men det her Attack On Titan-spil ser fuldkommen bonkers ud:
https://www.youtube.com/watch?v=fK1Nk2wwqnc
Det kunne snildt have været Platinum Games der stod bag, men det er KOEI Tecmos Omega Force team (Dynasty Warriors). Det skal ihvertfald prøves når det kommer - det er helt sikkert.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/09-15 14:55 
Koei Tecmo the best! De har også Team Ninja under vingen som laver det dér Nioh spil.

https://youtu.be/IvfGYXIOems

Jeg tror virkelig at det er ved at være en af mine ynglings publishers for jeg er næsten interesseret i alle deres spil.
SumezSumezSkrevet 21/09-15 08:48 
Jeg har det lige omvendt, tror ikke der er nogen Tecmo spil der har sagt mig noget siden de blev merget med Koei. Eller bare siden de begyndte at lave 3D-spil i det hele taget... Men Ni-Oh ser godt nok spændende ud! Det vil jeg se frem til.

Det gik først op for mig for nyligt at Tecmo er et af de ældste spilfirmaer der stadig er i business (det var dem der lavede Pleiads i 1981). Hvem havde troet at de skulle holde længere end Konami :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig