X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

De nørdede livsstilsting


Svar
WehnerWehnerSkrevet 02/07-15 18:27, rettet 03/07-15 18:17 
Vi har på det seneste set en del fede ting herinde. Ting, der på én gang er super nørdede og samtidig så stilfulde, at mange mainstreamfolk også burde kunne lide dem. Nørd-gear med god smag, kunne man også kalde det. Jeg synes, vi skulle samle den slags ting i tråden her, gerne med link til bestilling, tips etc.

Jeg tænker eksempelvis på Beanos kopper:
Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
68 emne(r).
« < 1 2

Svar
WehnerWehnerSkrevet 23/10-15 00:28 
Det er ikke det hele, der er fedt. Hvis man skærer ind til det essentielle, bliver det ikke så dyrt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 23/10-15 08:11 
Nej, hvis man skærer ind til det essentielle, rammer man vel omkring 0 kr.? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 23/10-15 09:43 
Ah ja, klart. Samme pris som den essentielle PC Engine-samling.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 23/10-15 09:48, rettet 23/10-15 09:48 
Hvis det ikke var det du mente, er du nødt til at forklare hvordan du adskiller essentielle Star Wars-frimærker fra ikke-essentielle Star Wars-frimærker?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/10-15 10:34 
Wehner>
Det er ikke det hele, der er fedt. Hvis man skærer ind til det essentielle, bliver det ikke så dyrt.

Ja ok - men der er meget at købe, for SW samlerne :)
dchangdchangSkrevet 23/10-15 10:54 
Pis, havde lige glemt Society6, indtil jeg så det herinde igen. Så røg der lige en tshirt i kurven. :-)

White walker hipster...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 28/10-15 08:54 
Wow, blev sendt fra USA i fredags og modtaget her imorges! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 03/11-15 16:47 
Ny vægkalender i værkstedet.

De nørdede livsstilsting
millenniummillenniumSkrevet 05/11-15 10:45 
Bogholder ... eller spilholder...

De nørdede livsstilsting
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 05/11-15 10:46 
Ret cool - hvor er den fra?
j/k
millenniummillenniumSkrevet 05/11-15 10:49 
Fandt den på ebay (sendt fra Japan)

Link...
The medium is the message.
AmbyAmbySkrevet 05/11-15 12:02 
Beano>
@Sonic: Tak :)

Der laves en ny kop til mig gratis, så håber jeg resultatet bliver bedre denne gang :D

Har du en lille guide til hvordan man gør? Synes ikke deres designer på hjemmesiden giver ret mange muligheder. Ser heller ikke ud til at billedet følger koppen med rundt?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 05/11-15 13:52, rettet 05/11-15 13:52 
Jeg brugte altså også nogen tid på at finde den rette størrelse af billede og rode rundt i deres kop-designer :)

Mit Forbidden Forest billede er 3892x1644 8bit PNG som passer ret godt til den wrapper rundt om kruset. Lav evt. et dummy billedet med rammer/streger for at se hvad der passer kruset inden du begynder at designe dit eget billede.
Selvom det i dette tilfælde er pixel grafik og C64 kilden er lav opløsning, har jeg bevidst valgt at pixel-opskalere produktionsbilledet selv og at holde opløsningen høj så de ikke laver en grim og udtværet opskalering under produduktion af kruset. Om det bliver pænere/skarpere ved endnu højere opløsning har jeg ikke prøvet.

Kruset jeg valgte finder du her:
http://foto.bilka.dk/fotogaver/krus/krus-med-indvendig-farve.html

Under designskabeloner fjerner du default skabelonen, fjern tekst objektet og så upload billedet. Efterfølgende kan du lave et preview som er ret præcis men ikke pixel-perfekt.
WehnerWehnerSkrevet 05/08-17 11:28 
Jeg skal have mig en fin dørmåtte til inde i lejligheden. Indtil videre er denne favoritten. Andre gode forslag?

https://www.amazon.co.uk/Super-Mario-Question-Doormat-Multi-Colour/dp/B06XWYLQHR/ref=pd_sbs_201_2?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=K8ZQA5GRQMDVNT4JA25D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 05/08-17 16:52 
Den er sej. Vi mangler også ny dørmåtte - og hustruen er helt med på den.... hvis vi siger "pling!" hver gang vi går ind af døren... :D
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 05/08-17 22:07 
Det må høre med :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Soren47Soren47Skrevet 06/08-17 10:46 
Hvis du kan lide Skyrim:

Link...
WehnerWehnerSkrevet 06/08-17 11:17 
Det kan jeg. Den er også fed.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
68 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig