X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Scribblenauts Unlimited


Svar
Per SPer SSkrevet 11/06-15 19:05, rettet 11/06-15 19:05 
Jeg er åbenbart den eneste der har registreret spillet i sin samling her på P:R. Det er en billig investering fra nyt lige nu, så jeg synes da lige jeg ville minde om spillet til Wi U.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OdinOdinSkrevet 12/06-15 09:26 
Hej Per. Hvor er billigt henne?
millenniummillenniumSkrevet 12/06-15 09:33 
Min søn spiller det på sin WiiU. I går sagde han, at han havde prøvet at skrive Mario, Luigi og Bowser ... og så kom de faktisk ind i spillet (i lidt abstrakt model).

Jeg har endnu ikke valideret det.

Men jeg elskede at spille Super Scribblenauts på NDS, fordi det var oversat til dansk. Det virkede faktisk fortrindeligt med oversættelserne, og tilføjelsen af tillægsord gjorde det til fantastisk dansk-undervisning for børn i 1.-3. klasse. Så jeg fatter ikke hvorfor de forlod oversættelserne efterfølgende og holdte sig til engelske versioner.

Der er så meget pædagogisk potentiale i det spil, og så er det samtidig sjovt. Sjældent man hører om den combi.

Hvis jeg var folkeskolelære ville jeg nok bruge Scribblenauts i undervisningen.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 12/06-15 12:48 
Det har nok bare været for dyrt at oversætte et så omfattende spil til et så lille marked som Danmark.
Men ja det er synd at de ikke kom i tanke om edutainment vinklen før, kunne have været muligt st få et statstilskud for oversættelsen måske.
Per SPer SSkrevet 12/06-15 17:45, rettet 12/06-15 17:47 
Odin>
Hej Per. Hvor er billigt henne?

Jeg købte det sealed via Amazon UK til ca. 160,- sammen med en ordentlig bunke film og andre spil, så fragten ikke blev en belastning. Jeg synes at det er billigt nok lige nu i hvert fald. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig