X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tv-serier


1'133 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > »

Svar
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 02/08-03 15:33, rettet 03/08-03 19:00 
Ja, hvilken serier ser i?

Eller så hvis de er sluttet eller noget.

Jeg ser/så: Buffy, Angel, The Simpsons, Pokémon ;), Aftenvagten, Banjo´s likørstue, Torsdag i 2´ren,South Park, Fast Lane, Smallville, Langt fra Las Vegas, Stand-up.dk og 24 timer.

Sikkert også flere men jeg kan ikke lige komme på den lige nu, men det kommer nok når i begynder at skrive hvad i ser.
Sælg mig en Xbox =)
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 15:53, rettet 02/08-03 15:53 
Voyager (på Zulu), Philly, Buffy, Angel, Dark Angel, Futurama (på Zulu), Simpsons, Dawson's Creek (ja....), Amys Ret, Red Dwarf (på BBC Prime), Drabsafdelingen og South Park (på DR2).

Jeg har selvfølgelig set begge omgange af 24, og når de igen skifter Drabsafdelingen ud med New York Blues ser jeg selvfølgelig også det. Jeg har fulgt med i utallige serier der er slut.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 02/08-03 16:00 
I ser da alt for meget tv :)

Lige nu ser jeg kun Alias. Men jeg går og venter på nye afsnit af Venner, Westwing og 24.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 16:04, rettet 02/08-03 16:05 
Jeg skulle lige til at spørge om hvordan du kan overleve et afsnit af den amerikaner-forhærligende serie West Wing, men kom så i tanke om at jeg selv ser JAG (Interne Affærer kalder TV3 serien :-S).

Det er selvfølgelig ikke lige på grund af den ofte klamme patriotiske indstilling serien lægger for dagen, eller den klamme sødsuppe, men en hvis kvindelig hovedperson der ikke lige laver andre serier (eller film... Bruce Almighty er vist en af de eneste...).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KakarotKakarotSkrevet 02/08-03 16:13, rettet 03/08-03 17:06 
Jeg ser/så Sopranos, The Simpsons, South Park, babylon5, DragonBall, Banjo´s likørstue og Torsdag i 2´ren..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
dpldplSkrevet 02/08-03 16:43 
Jeg ser faktisk kun simpson og futurama.
Da jeg ikke kan se min favorit Tv-serie mere, bare fordi der ikke er RTL2 på fællesantenne. Så jeg bliver nød til at købe alle DVD får at se den serie. (Nååå ja, serien hedder STARGATE SG.1)

Så kan jeg finde på en se et par komedi serier, når jeg keder mig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/08-03 16:47 
Angel (de nyeste US-afsnit på bånd/VCD :), Futurama, Philly, Langt fra LV, Shield, Alias (men jeg synes det sutter), og sidst men absolut ikke mindst: Ed
quadquadSkrevet 02/08-03 16:51 
Hmmm..Hvis jeg af en eller anden sindsyg grund skulle komme væk fra scartkanalerne, så ser jeg Simpsons eller hvad der nu helt tilfældigt er.

WTF?! Hvornår er der kommet Futurama (Den stil) på Zulu? Kunne være man skulle se de på dansk istedet for de tyske afsnit :D
SquareSquareSkrevet 02/08-03 17:16 
Jeg følger kun med i Heartbeat lige nu ( "Små og store synder" kalder tv2 den ).
It's only a state of mind.
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 17:49 
Wagner >
WTF?! Hvornår er der kommet Futurama (Den stil) på Zulu? Kunne være man skulle se de på dansk istedet for de tyske afsnit :D

Temmeligt sent søndag aften/nat.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 02/08-03 18:48 
Naiera >
Det er selvfølgelig ikke lige på grund af den ofte klamme patriotiske indstilling serien lægger for dagen, eller den klamme sødsuppe, men en hvis kvindelig hovedperson der ikke lige laver andre serier (eller film... Bruce Almighty er vist en af de eneste...).

Ehh, nej hun har været med i en del! Kig:


Bruce Almighty (2003)
The Good Girl (2002)
Rock Star (2001)
Office Space (1999)
The Iron Giant (1999)
The Object of My Affection (1998)
'Til There Was You (1997)
Picture Perfect (1997)
Dream for an Insomniac (1996)
She's the One (1996)
Leprechaun (1993)
How I Spent My Summer (1990)

Andet:

Saturday Night Live: Jennifer Aniston (1999)
The Larry Sanders Show: Conflict of Interest (1995)
Friends [TV Series] (1994)


Ikke fordi jeg er fan eller noget, men ret skal være ret! :)
DommergaardDommergaardSkrevet 02/08-03 18:49 
Er selv ret glad for "The Simpsons" - Som jeg suverænt mener er den fedeste serie EVER!!

Doohh.. ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/08-03 18:50 
Geeeez... :)
nullernullerSkrevet 02/08-03 18:55 
Simpsons rulez (ny lyder jeg som en på 12) men de er sq. for seje. Cheers på tvdk2 er en klassiker, og nu må jeg ikke glemme Frasier som er noget af det bedste inden´for sticom der er lavet , family ties kan også godt ses
så der er nok at se på
MVH Michael
Nu med Xbox 360
3of193of19Skrevet 02/08-03 19:15, rettet 02/08-03 19:22 
Star Trek (dog mest på dvd (TNG, DS9) og PC (Enterprise)), 24, Alias, Rosanne en gang imellem, Futurama (en HEL del bedre end Simpsons, hvorfor lukkede FOX for denne serie, aargh. Samme gælder Jos Whedons fantastiske "Firefly", død efter kun en halv sæson ;-( )

Har man lyst til at se fansubs af japanske tv serier, kan jeg KUN anbefale "Koi wa Tatakai" (Kærlighed er krig/kamp), "Great Teacher Onizuka Live Action" og "Beautiful Life", som kan hentes med bittorrent på http://drama.afraid.org/bt/japan-tv/
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 19:18, rettet 02/08-03 19:18 
Sonic.dk >
Ehh, nej hun har været med i en del! Kig:

Du har vist ikke styr på hvem der spiller den kvindelige hovedperson i JAG?

IMDb: Catherine Bell - Ikke just de store film!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 19:20 
3of19 >
Star Trek

D'oh!

Jeg nævnte Voyager, men ikke verdens bedste TV serie: Star Trek: Next Generation, som jeg lige så stille køber på DVD. Det er dog lidt svært at skrabe 800 dask sammen når man bruger alle sine penge på spil ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/08-03 19:24, rettet 02/08-03 19:26 
West Wing er skæg, fordi den er så gennemført amerikansk. Den alfaderlige præsident, der tager hånd om sine ansatte og opfører sig som deres far. Ja, ja...

Ellers ser jeg kun de nye afsnit af Frasier og 3rd Rock From the Sun, som jeg synes er fantastisk morsom. Jeg har aldrig gidet se serien før, men da TVDK begyndte at sende den igen, var jeg solgt, specielt fordi hovedrollen indtages af John Lithgow, som jeg finder usandsynlig morsom. F.eks. hans supergode portrættering af den temmeligt maskuline kvinde i Verden ifølge Garp.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DommergaardDommergaardSkrevet 02/08-03 19:48 
Naiera vi snakker vel om Jennifer Aniston ik??
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 19:49 
Selvfølgelig gør vi ikke det! Hun har ikke en sk*d at gøre med JAG.

:)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 02/08-03 19:58 
Ej forfanden! I orden..

:P
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/08-03 20:08 
Jeg ser... The Simpsons... Det var vist det... *host*

Jeg synes at de fleste kanaler vrimler med alt for mange 80er kernefamilie-serier for min smag ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 02/08-03 20:09 
Beverly Hills 90210 owner stadig ;)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/08-03 20:13 
Haha ;)

Dem jeg tænkte på var mere noget i stil med "Hænderne Fulde", "Kaos i familien", "Super Mr. Cooper", og hvad de nu ellers hedder på dansk... Håbløse serier, hele bundtet :)

Men ja, 90210'eren er man nødt til at vise lidt respekt.. Den satte jo stilen tilbage i de gode gamle dage ;)
HulleHulleSkrevet 02/08-03 20:22 
Simpsons. Det er egentlig det eneste der sådan rigtig er et ritual.
Falder nogen gange ind og ud af diverse ting, men kan godt lide at se Star Trek og alle de andre serier det har spawnet, glemmer bare altid det er der. Stargate nydes også.
Har det desuden også med JAG som Nieara har det. Hende Catherine Bell gør hele serien værd at se, og gør at jeg sagtens kan falde i staver når jeg får skruet over på det :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/08-03 20:26 
Nå ja for pokker, jeg ser da også Frygtløs :D Hvordan kunne jeg glemme det. Muligvis verdens fedeste serie, også når man er 20 år :)
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 20:31 
Sonic.dk >
Ej forfanden! I orden..

:P

Var det bare det, at jeg nævnte Bruce Almighty der fik tid til at tænke på Jennifer Aniston? Du skænkede det ikke en tanke at jeg hele tiden havde skrevet om mit love/hate forhold til JAG? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
crying outcrying outSkrevet 02/08-03 20:37, rettet 02/08-03 20:37 
I har det sq godt 'hjemme' i DK - her er _alt_ synkroniseret paa fransk, saa det er temmeligt begraenset hvad der er af serier, jeg gider at foelge med i ... saa rundt regnet 0.
Jusqu'a ici tout va bien....
DommergaardDommergaardSkrevet 02/08-03 20:40 
.. men en hvis kvindelig hovedperson der ikke lige laver andre serier (eller film... Bruce Almighty er vist en af de eneste...).

Det var det der solgte mig! Troede at det var Jennifer fordi hun "kun" er med i Venner/Friends og lige har været med i filmen Bruce Almighty!

Ville lige forsvare det hotte tøs :)
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 21:48 
Det giver jo ingen mening når jeg, som sagt, hele tiden snakkede om JAG...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nullernullerSkrevet 02/08-03 21:55 
her er lige en note fra mine 2 nevøer, Steffen og kenneth
Vi ser beverly hills, simpsons,og den 7ende himmel, da den var på tv. så ser vi sams bar,og 3th rock from the sun
vores favorit er "kameleonen en mand på flugt"
men vi ser i det hele taget for meget tv..
Nu med Xbox 360
DommergaardDommergaardSkrevet 02/08-03 22:13 
Naiera >
Det giver jo ingen mening når jeg, som sagt, hele tiden snakkede om JAG...

Har KEINE set at du snakkede om JAG!

=)
ComradeComradeSkrevet 02/08-03 22:49 
The Simpsons, Venner, X-Files (Ik så meget mere) og Futurama!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 02/08-03 22:51 
Fraiser, sams bar, simpsons, futurama.... eller hvad der nu er på når jeg tænder tv'et
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 02/08-03 22:51 
Jeg ser X-files en gang i mellem, som det eneste.

Jeg gider ikke rigtigt følge med i serier, det bliver lidt for trivielt at skulle være ved fjernsynet på nogle bestemte tidspunkter.
Spiller nu: Halo 3
FanboyFanboySkrevet 02/08-03 22:52 
Sopranos og Simpsons er gude serierne, bare skod at de er stoppet med at sende Sopranos!
NaieraNaieraSkrevet 03/08-03 00:11 
Sonic.dk >
Har KEINE set at du snakkede om JAG!

=)

Helt ærligt, så har du overhovedet ikke læst emnet igennem godt nok til at tilføje noget som helst til det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 03/08-03 00:13 
King Chaos >
Philly

Du er godt klar over, at der kun er lavet en sæson, ikke? Det er virkelig noget bæ. Aftenens afsnit var suværent det bedste, men den eneste sæson der blev lavet er så også ved at være slut nu. Æv!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 03/08-03 08:01, rettet 03/08-03 10:19 
Jeg ser følgende for tiden:

Beverly Hills 90210 - stadig en sej serie og det er vist ved at være 5 eller 6 gang, jeg ser den igennem. Dog kun når tiden er til det.

Friends - kanon serie og den ses meget tit( har alle sammen på dvd. Min foretrukne serie :)

Alias - sej serie og Jennifer er heller ikke værst at se på ;)

Fresh Prince of Bel Air - stadig en cool serie, selvom den nu er set mange gange. Håber den kommer på dvd.

Step by step( Hænderne fulde) - ser den en gang imellem.
What is the Matrix?
BlossomBlossomSkrevet 03/08-03 08:47 
Jeg har stort set aldrig tid til at se fjernsyn.
Når jeg en sjælden gang ser et afsnit af en eller anden serie, er det oftest de sædvanlige soap-serier på TV3 :
JAG eller the Nanny.

Jeg har dog hele Friends serien + hele sex and the city serien på dvd..

( Jeg har også engang i ren kedsomhed fulgt med i ;-) Days of your life :-) på TV3 ) .... Bwuuaad....
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
GoMeZGoMeZSkrevet 03/08-03 10:59 
Jeg ser The Simpsons på 3+(nye afsnit kan de åbenbart ikke sende :S).
The tonight show med Jay Leno på TvDk1 men er vel ikke rigtig en serie, og lidt Spin City for jeg da også set på TvDk1.
Også er jeg begyndt at se Dragon Ball Z på DR1 om morgenen, jeg havde ellers været "hader" af den serie, men nu kan jeg ikke lade vær med at se den :D, bare noget lort at jeg skal starte i skole igen så kan jeg ikke se den mere snøft..
Hvis du mangler en Gmail invitation så send en pm
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/08-03 11:38 
Hæhæ, jeg er åbenbart den eneste, der ser Hatten i Skyggen. Syntes sgu' det er meget skægt! :)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 03/08-03 12:04 
Er jeg den eneste der ser "Fint skal det være" / "Keeping up Appereances" på dr1 ???

Det er da for fedt !!!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RitesRitesSkrevet 03/08-03 12:26 
Simpsons og Buffy.
» a winner is you «
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/08-03 12:27 
Palsgaard >
Er jeg den eneste der ser "Fint skal det være" / "Keeping up Appereances" på dr1 ???

Det er da for fedt !!!

Hæhæ, det er så typisk engelsk, at det faktisk KAN være sjovt! :)
JimPPJimPPSkrevet 03/08-03 12:38 
Simpsons, Friends, Futurama (som ejer simpsons ;), C.S.I (når de gider at gå igang med de nye afsnit)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RitesRitesSkrevet 03/08-03 13:40 
Simpsons>Futurama.

Mangel i din opdragelse.
» a winner is you «
UriurUriurSkrevet 03/08-03 13:42 
Jeg har en lille søster på 3 år, hun ser nærmest hele tiden Cartoon Network. Da hele dagen, går med det i TV'et, kommer jeg også tit til at se nogle afsnit. Det kan godt være at jeg stadig har barne sind (jeg er 17, bedøm selv), det skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes nu nok nogle gange der er nogle af dem som er OK sjove. Her tænker jeg på foreksempel, Frygtløs, Får i storbyen og Ko og Kylling. Især det med at man i Ko og Kylling, ikke ser forældrenes overdel (dem som har set det, ved hvad jeg taler om), er humor på et plan, som mange børn ikke forstår. Selvfølgelig kommer det ikke i nærheden af Simpsons.
Zzap!Zzap!Skrevet 03/08-03 14:44 
Hvad med Seinfeld? Er der ingen der kan lide Seinfeld?
I hvert fald en af mine ynglings serier.
Så er der selvfølgelig Simpsons og Mash når de sender det på et anstændigt tidspunkt.
Born to kill space
Homer00Homer00Skrevet 03/08-03 14:49 
Jeg ser Simpson og jeg ser da også en del CartoonNetwor (Jeg er væsel, ko og kyling, får i stor byen osv.)
Must eat - So cheap...
1'133 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig