X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ultimate NES Remix


Svar
Per SPer SSkrevet 16/10-14 15:53 
Pressetekst, trimmet:

Vær forberedt på en reel udfordring på Nintendo 3DS og 2DS, når 16 af Nintendos titler fra NES-æraen udkommer den 7. november!

Ultimate NES Remix er en samling af klassiske Nintendo-spil, med tidsbaserede udfordringer og et interessant tvist. Følgende spil findes i samlingen:

Balloon Fight, Donkey Kong, Donkey Kong Jr., Dr. Mario, Excitebike, Kid Icarus, Kirby’s Adventure, Mario Bros., Metroid, Punch-Out!!, Super Mario Bros., Super Mario Bros. 2, Super Mario Bros. 3, Super Mario Bros.: The Lost Levels, The Legend of Zelda och Zelda II – The Adventure of Link.

Det ene øjeblik kæmper du mod bossen Ridley i Metroid for straks at påtage dig den usædvanlige opgave at lade prinsesse Peach redde sig selv. Selv de mest hærdede retrospillere vil blive hårdt testet her, især i spillets Champion Mode, der byder på pointbaserede udfordringer i spillene Super Mario Bros., Super Mario Bros. 3 og Dr. Mario.

Vil du teste dine færdigheder i platformspil, findes der en spilfunktion, som hedder Speed Mario Bros. Det er den komplette version af Super Mario Bros., men i et meget højt tempo. De spillere, som det lykkes at få tre stjerner i alle udfordringer, vil desuden kunne låse op for den japanske version af NES Remix, der hedder Famicon Remix.

Spillerne kan også sammenligne hinandens rekorder, da der vil være et officiel Ultimate NES Remix online leaderboard.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
varmtvandvarmtvandSkrevet 16/10-14 20:33 
Fedt. Jeg mangler så meget noget at spille på min 3ds. Hvor er det mon billigst at preorder (jeg håber det ik er download only)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
millenniummillenniumSkrevet 16/10-14 21:22 
Man kan jo starte med at downloade alle Megadrive 3D spil fra eShoppen. Så er der retro nok til den nærmeste fremtid. :)
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig